Selasa, 14 April 2020

Dap Tanpa Berselindung Kritik Mahathir

October 21 2020 ahli parlimen dap tanpa berselindung salahkan tun mahathir gara gara ph hilang kuasa saya menyesal bekerja dengan dia info october 21 2020 jangan sampai rakyat bencikan semua mereka kerana rakyat hari ini berfikiran lebih matang info. Portal malaysiakini selaku wadah dan media penting yang pro pakatan harapan khususnya dap tanpa mampu berselindung telah menyebabkan keaiban besar kepada kerajaan ph.

Pelik Tiba Tiba Mahathir Berubah Fikiran Youtube

Apabila british terbang pesawat concorde tanpa izin dari.

Dap tanpa berselindung kritik mahathir. Tun mahathir kritik ph kerana tak bantah belanjawan 2021. Mahathir kritik mp pembangkang yang. Dh tak relevant betul org tua yg berselindung atas gelaran tun nie trkenal dgn mr 10 dikalangan kontraktor sezaman dgnnya this decade.

Ahli parlimen dap tanpa berselindung salahkan tun mahathir gara gara ph hilang kuasa saya menyesal bekerja dengan dia ahli parlimen dap ramkarpal singh menyuarakan kritikan pedas terhadap dr mahathir mohamad hari ini berhubung cadangan agar bekas perdana menteri itu kembali mengetuai pentadbiran negara untuk kali ketiga. Ramkarpal singh menyuarakan kritikan pedas terhadap dr mahathir mohamad hari ini berhubung cadangan agar bekas perdana menteri itu kembali. Setiausaha agungnya lim guan eng tanpa berselindung menggelar kempen itu sebagai rasis ekstremis agama dan cenderung pembangkang.

Apatah lagi apabila teraju muafakat nasional dipegang oleh musuh ketatnya pas dan umno. Mmng bebal dan bacul pemikiran outdated. Ahli panel pakar deradikalisasi kementerian dalam negeri itu berkata ltte juga diiktiraf sebagai pertubuhan pengganas pada 1980 oleh 32 negara termasuk agensi perisikan pusat cia biro siasatan persekutuan fbi dan interpol.

Dan kerajaan yang korup boleh pula disokong oleh ahli parlimen pembangkang tanpa sedikitpun berasa bersalah kerana mungkir janji kepada rakyat. Oktober 20 2020 8. Kerana tidak mahu bersama dap mahathir reviewed by tun carlos on may 12.

Dan kerajaan yang korup boleh pula disokong oleh ahli parlimen pembangkang tanpa sedikitpun berasa bersalah kerana mungkir. Tanpa perlu berselindung mahathir sebenarnya kecewa dan iri hati terhadap kejayaan muafakat nasional menarik masuk parti bersatu bekas ciptaannya. Facebook twitter linkedin whatsapp telegramselepas dilihat gagal menyalahkan umno dan pas dap kini beralih arah menuding jari kepada pertubuhan bukan kerajaan ngo yang didakwa terlibat dalam kempen mendahulukan produk bumiputera.

Naib presiden pas ustaz idris ahmad berkata dari undian atas talian yang telah dibuat sendiri oleh portal berita berkenaan telah memberi keputusan amat memalukan buat ph. Dap dan parti sarawak. Tambah beliau selain dap terdapat ngo lain yang menggunakan nama agama dan kemanusiaan untuk mengembangkan ideologi politik dan ganas tanpa dikesan pihak berkuasa.

Dap tanpa berselindung kritik mahathir untuk tarik kepercayaan sokongan pengundi cina journalist. Dap perlu bertimbang untuk berpisah dengan pkr sekiranya dsai enggan meminta maaf. Rakyat dalam kalangan pembaca.

Mahathir Pun Tak Percaya Minda Rakyat

Panas Anwar Tak Layak Jadi Pm Mahathir Kritik Anwar Secara Terbuka Youtube

Lantikan Latheefa Koya Sebagai Kp Sprm Bukti Mahathir Tidak Ambil Peduli Hal Negara Editor Malaysia

Mahathir Bidas Wakil Pembangkang Sokong Belanjawan Kerajaan Korup Minda Rakyat

Malaysiakini Ana Kurang Faham Nak Mati Syahid Demi Najib Pula

Renungan Dr Mahathir Tegas Dan Konsisten

Y8nubb8gxkvnim

Ahli Parlimen Dap Tanpa Berselindung Salahkan Tun Mahathir Gara Gara Ph Hilang Kuasa Saya Menyesal Bekerja Dengan Dia Kartel Dakwah

Muhyiddin Dibayangi Mahathir Anwar Minda Rakyat

Tun Mahathir Pejuang Tiada Bersama Anwar Ibrahim Minda Rakyat

Saya Tidak Fikir Saya Salah Tun Mahathir Pertahan Kenyataan Melayu Malas Astro Awani

Panas Mahathir Dakwa Belanjawan 2021 Mencurigakan Youtube

Tmj Jawab Amaran Dr Mahathir Astro Awani

Daripada Dimalukan Pn Lebih Baik Malukan Mahathir Ini Kira Balas Dendam Minda Rakyat

Penangkini November 2016

Vddjxbfkorcjjm

Rundingan Umno Pas Dan Brsatu Telah Menunjukkan Umno Condong Kekal Muhyiddin Sebagai Pm Sumber Umno Minda Rakyat

Rakyat Malaysia Kongsi Pengalaman Mengundi Di As Minda Rakyat

42 Mp Dap Akan Sokong Anwar Jika Anwar Cukup Majoriti Kata Lim Guan Eng Ayat Tak Yakin Minda Rakyat


0 comments: