Jumat, 29 Mei 2020

Noor Hisham Tak Terperangkap Dengan

Tak habis habis dengan konspirasi dr hisham jawab tuduhan bukti gambar dia sokong zionis dan freemason. Saya yakin kita semua bersetuju bahawa beliau perlu kekal sihat bersemangat dan terus berjuang bersama sama semua barisan hadapan demi maslahah negara kata menteri di jabatan perdana menteri hal ehwal agama datuk seri dr zulkifli mohamad al bakri.

The Star Health Dg Urges Missing Medan 88 Residents To Come Forward Facebook

By nadia ghafar october 30 2020 2 38 pm.

Noor hisham tak terperangkap dengan. Mungkin ada juga yang terperangkap. Untuk berhubung secara telus dan bertanggungjawab dengan pengulas lain. Tindakan king sing menyebabkan rayer bangun dan meminta ahli parlimen itu menarik balik kenyataan tersebut dan tidak mahu dr.

Noor hisham mengulas kejadian di medan 88 bandar baru salak tinggi. Tiong king sing mengatakan ketua pengarah kesihatan dr noor hisham tidak turun ke sabah sebab takut mati bagi aku sebagai anggota kerajaan ini kenyataan kurang ajar kepada pegawai tinggi kerajaan. Mengulas mengenai kenyataan terdahulu yang mengatakan beliau takut mati dr noor hisham menjelaskan tiada isu mengenai perkara itu dan membacakan sebahagian ayat al quran.

Untuk hanya berkongsi data yang diproses dan bukannya data mentah dengan jabatan kesihatan negeri. Menurut king sing ini kerana dr. Noor hisham tidak melawat sabah dan meninjau situasi covid 19 di sana.

Yang sebenarnya takut mati itu pm tebuk atap si muhyidin dan menteri kesihatan dan 2 timbalannya yang tak berguna kepada negara. Tiada keperluan untuk ketua pengarah kesihatan malaysia tan sri dr noor hisham abdullah turun padang memandangkan saluran komunikasi dengan petugas di lapangan sentiasa berjalan. Jadi tidak timbul isu yang kita takut mati kalau kita lihat membaca potongan ayat al quran kita sebagai orang islam kita terima kematian itu di mana mana akan berlaku bukan hanya turun padang atau tidak.

Tiada keperluan untuk ketua pengarah kesihatan malaysia tan sri dr noor hisham abdullah turun padang memandangkan saluran komunikasi dengan petugas di lapangan sentiasa berjalan dengan baik dan melalui prosedur yang jelas. Itu satu ucapan yang menghina. Noor hisham berkata demikian setelah.

Ahli parlimen kuala terengganu ahmad amzad hashim turut menzahirkan rasa kesal dengan kenyataan dato seri tiong king sing terhadap dr noor hisham. Noor hisham abdullah md dg kesihatan malaysia telah dianugerahkan fellowship ad hominem dari the royal college of surgeons of edinburgh rcsed. Ahli parlimen pas menyanggah kenyataan tidak bertanggungjawab dato seri tiong king sing gps bintulu dan mempertahankan ketua pengarah kesihatan tan sri dr noor hisham abdullah.

Ketua pengarah kesihatan tan sri dr noor hisham abdullah antara individu terpenting dalam usaha memerangi pandemik covid 19. Data mentah tak dikongsi bagi. Beliau dr noor hisham takut mati sebab dia tak turun di sabah jelasnya.

Kkm Kenal Pasti Kluster Baharu Covid 19 Astro Awani

Carian Mengenai Topik Tertekan Astro Awani

Impak Maksima Hanya Dirasai Jika Seluruh Ekonomi Domestik Dibuka Astro Awani

Bunuh Simen Abang Kerana Pakai Baju Pemberian Teman Wanita Astro Awani

Covid 19 Kes Meningkat Kepada 117 Dua Pesakit Kritikal Astro Awani

Maklumat Kesihatan Myhdw Harian Metro

Mco To Lift Or Not To Lift Six Criteria You Need To Meet Astro Awani

Ini Bukan Arahan Kkm Harian Metro

Covid 19 33 Kes Baharu 103 Pulih Dan Satu Kematian Astro Awani

Lebih 1 000 Madrasah Persendirian Masih Belum Lakukan Saringan Covid 19 Astro Awani

Noor Hisham Jawab Kritikan Dr Zulkifli Amanah Pasal Data Mentah Tak Dikongsi Inforakyatkini

Pkpb Topeng Mulut Dan Hidung Tidak Wajib Tetapi Sangat Digalakkan Dr Noor Hisham Astro Awani

Covid 19 Kkm Jangka Peningkatan Kes Mendadak Pada Pertengahan April Astro Awani

Covid 19 Malaysia Catat Kematian Ke 103 69 Kes Baharu Direkod Astro Awani

Nst Online Live Special Interview With Prime Minister

Covid 19 Empat Lagi Kematian 172 Kes Baharu Positif Astro Awani

Covid 19 Hanya Tinggal 85 Kes Aktif Harian Metro

Lelaki Temui Ajal Selepas Terperangkap Dalam Tandas Semasa Mstar

Jambangan Bunga Pantun Buat Hero Kita Metrotv Harian Metro


0 comments: