Minggu, 24 Mei 2020

Ph Patut Tumpu Pru 15 Bukan Ambil Alih

Ph patut tumpu pru 15 bukan ambil alih kerajaan sekarang papar berkaitan pada 20 5 2020 jumlah. Ph patut tumpu pru 15 bukan ambil alih kerajaan sekarang ramieza wahid diterbitkan 20 mei 2020 1 00 pagi dikemaskini 20 mei 2020 1 00 pagi beberapa penganalisis politik berpendapat bahawa.

Bersatu Akan Ambil Tindakan Terhadap Ahli Yang Rosakkan Imej Parti Tun Mahathir Astro Awani

123 hits beberapa penganalisis politik berpendapat bahawa pakatan harapan seharusnya menumpukan untuk mempersiapkan parti bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang dan bukan berusaha untuk mengambil alih kerajaan pensyarah kanan universiti malay.

Ph patut tumpu pru 15 bukan ambil alih. 119 hits beberapa penganalisis politik berpendapat bahawa pakatan harapan seharusnya menumpukan untuk mempersiapkan parti bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang dan bukan berusaha untuk mengambil alih kerajaan pensyarah kanan universiti malay. Menurut beliau ia susulan keputusan pkr yang mahu anwar ibrahim sebagai calon perdana menteri tidak sependapat dengan sesetengah pihak dalam ph sendiri. Pakatan harapan atau ph seolah olah tidak berminat untuk mengambil alih kerajaan apabila masih gagal mencapai keputusan berkenaan calon perdana menteri kata tun mahathir mohamad.

Ph patut tumpu pru 15 bukan ambil alih kerajaan sekarang ramieza wahid beberapa penganalisis politik berpendapat bahawa pakatan harapan ph seharusnya menumpukan untuk mempersiapkan parti bagi menghadapi pilihan raya umum pru akan datang dan bukan berusaha untuk mengambil alih kerajaan. Seorang pemimpin umno pula dilapor oleh akhbar sinar harian dengan bangga menggunakan ucapan titah ydpa semasa hari perasmian sidang parlimen pada 18 5 2020 yang lalu bagi menunjukkan kononnya kerajaan yang ada sekarang adalah kerajaan. Pakatan harapan kalah dalam tiga undi belah bahagi.

Mereka antara lain menyarankan agar ph memberi tumpuan kepada pru 15 bagi mengambil kerajaan dan bukannya mengambil semula kerajaan pada masa sekarang. Ph patut tumpu pru 15 bukan ambil alih kerajaan sekarang ramieza wahid diterbitkan hari ini 9 00 am dikemaskini hari ini 9 00 am a a beberapa penganalisis politik berpendapat bahawa pakatan harapan ph seharusnya menumpukan untuk mempersiapkan. Ph patut tumpu pru 15 bukan ambil alih kerajaan sekarang executive editor mei 20 2020 7 beberapa penganalisis politik berpendapat bahawa pakatan harapan ph seharusnya menumpukan untuk mempersiapkan parti bagi menghadapi pili.

Kalau betul saya mahu mengkhianati mandat rakyat saya boleh lakukan dahulu apabila dicalonkan sebagai perdana menteri perikatan nasional. Saya kekal setia bersama rakan rakan yang berjuang dengan saya sebelum pru 14. Ph patut tumpu pru 15 bukan ambil alih kerajaan sekarang papar berkaitan pada 20 5 2020 jumlah.

Ada yang berniat jahat menyebarkan klip audio saya yang jelas disunting. Susah senang kita. Saya cabar mereka keluarkan rakaman penuh mesyuarat mpt.

Sesetengah pihak dalam ph bersetuju dengan idea tun mahathir. Isunya bukan ph kalah undi secara blok tetapi lebih besar daripada itu ialah muhyiddin gagal sebanyak 3 kali untuk membuktikan keabsahan beliau sebagai pm yang ada mandat majoriti kata mujahid.

Blogger Anwar Tolak Jawatan Sebagai Menteri Awal Lagi Tidak Timbul Isu Tiada Jawatan Kosong Buat Beliau

1 Tidak Wujud Kerajaan Pn Atau Ph Yang Hanya Ada Kerajaan Tuanku Youtube

Shahbudin Dot Com Ehh Ehh Sombongnya

Umno Posts Facebook

Kegagalan Kerajaan Ph Tumpu Golongan Muda Mengecewakan Shahar Youtube

Https Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 19032019 Pdf

Najib Sokong Anwar Ini Jawapannya Mykmu Net

Shahbudin Dot Com Kenapa Anwar Tidak Segera Tegur Ahli Parlimen Kapar

Ahli Pas Bengang Kawasan Melayu Pbs Masuk Suara Pakatan Daily

Ylabhcqhmpmyfm

Http Www Cljlaw Com Files Hansard Dr Pdf Dr 16072019 Pdf

Siapa Paling Terdesak Untuk Menjatuhkan Muhyiddin

Https Epaper Amanah Org My Wp Content Uploads 2018 03 Edisi 87 Pdf

2 Cabaran Terbesar Bersatu Dan Dsaa Selepas Ph Jatuh Mengapa Umno Tak Setuju H2o Dilantik Tpm Youtube

Kluangdiamond Will You Believe Muhyiddin Yassin Going Back To Ph

Ph Komited Mahukan Pru Youtube

Senarai Keratan Akhbar Tahun 2020 Keratan Ini Hanya Terdapat Dalam Versi Bahasa Melayu 25 Oktober 2020 Beri Peluang Pm Perjelas Dasar Pemulihan Rais Kuala Lumpur Peluang Dan Ruang Perlu Diberikan Kepada Perdana Menteri Tan Sri

Potensi Ph Hadapi Pru15 Tanpa Anwar Malaysia Dateline

Wartawan Rasmi Laman Reformasi July 2020


0 comments: