Sabtu, 09 Mei 2020

Politik Perak Kj Harap Rundingan Umno

Tidak boleh sesuka hati nak lantik sesiapa kena hormat pendirian umno. Kj harap rundingan umno dengan pas bersatu disegera 1 hours ago 09 dec 2020.

Srhurmqk Qurem

Buat masa ini belum ada apa apa rundingan di antara umno dan pas mengenai perkara berkenaan walaupun kita ada dengar umno meminta kita untuk terus bersama mereka katanya kepada bh hari ini.

Politik perak kj harap rundingan umno. Kuala lumpur 9 dis. Beliau berkata demikian ditanya mengenai pendirian parti itu dengan perkembangan terbaru situasi di perak. 8 hits umno perlukan yang flat 4 0 dan bukannya setakat 3 8 ku nan bukan sahaja sama cerdik tetapi mampu menguasai semua yang lain dengan 4 juta keahlian parti yang paling banyak berjasa dan parti terbesar setiap langkah termasuk di perak harus di.

Berita semasa 9 disember 2020 adun dap perak terence naidu mengakui cemas apabila melihat liputan media massa mengenai kerjasama antara umno dan dap berhubung kemelut yang melanda politik di perak setelah tumbangnya datuk seri ahmad faizal azumu selaku menteri besar jumaat lalu. Pkr perak menjemput semua ahli politik agar mengutamakan perpaduan demi kesejahteraan rakyat. Bagi umno kita perlukan jawatan tpm tetapi orang yang berada di luar hierarki itu tidak wajar mengisi jawatan tersebut.

Kemelut perak hanya mainan politik umno ph tak perlu terlibat terence naidu menjadi seorang lagi adun dap yang tidak bersetuju dengan nga kor ming berhubung kerjasama dengan umno. Ahli parlimen rembau khairy jamaluddin berharap rundingan membabitkan umno pas dan bersatu dapat disegerakan bagi merungkai kemelut politik di. Jadi saya harap selepas belanjawan perkara ini dibincangkan semula katanya.

Perbezaan politik bagi saya perlu diselesaikan di meja rundingan kita perlu pastikan kesatuan politik yang dibina hari ini kekal dan bagi saya kesatuan antara umno pas ppbm amat berharga. Baru baru ini kemelut politik di perak tercetus susulan bekas menteri besarnya datuk seri ahmad faizal azumu gagal dalam usul undi percaya terhadapnya pada sidang dewan undangan negeri dun perak. Ku nan perlu dilantik semula setiausaha agung umno supaya sama cerdik dengan su bn pn bersatu dan pas pada 10 12 2020 jumlah.

Kj harap rundingan umno dengan pas bersatu disegera anisah omar. Khairy harap rundingan umno dengan pas bersatu disegerakan di perak. Pkr perak jemput semua ahli politik utamakan perpaduan demi rakyat.

Khairy berkata umno hanya akan menubuhkan kerajaan di negeri perak bersama rakan rakan dalam pn. Sejam yang lalu. Kj harap rundingan umno dengan pas bersatu disegera.

Sebenarnya Rakyat Tak Meluat Terhadap Kerajaan Tetapi Astro Awani

Xlovizx Jxfzdm

Pas Perak Belum Terima Titah Menghadap Sultan Nazrin Astro Awani

Dr Noor Hisham Dianugerah Alumni Tersohor Tahun 2019 Fakulti Perubatan Ukm Astro Awani

Cfrivjt47iquum

Menteri Besar Umum Portfolio Exco Perak Astro Awani

Penubuhan Parti Baharu Tun Mahathir Tidak Jejas Perjuangan Bersatu Astro Awani

Jqykvupo8hiwym

Urcy Xpkp2vf5m

Rakyat Boleh Terima Keputusan Jika Mengikut Proses Sepatutnya Penganalisis Politik Astro Awani

Eerr4q8m6r 0nm

Covid 19 11 New Cases Including Three Local Transmissions Health Dg Astro Awani

Qjna Gqlx1k0pm

Carian Mengenai Topik Ali Putih Astro Awani

Fl50xaxzmxtvqm

Ahmad Faizal Kekal Ketua Bersatu Bahagian Tambun Menang Tanpa Bertanding Astro Awani

Nevgwncqakrljm

I D9jyd Eopgvm

Jtsekmdyfqny M


0 comments: