Selasa, 23 Juni 2020

Dr Maszlee Malik Telah Khianati

Ahli parlimen simpang renggam dr maszlee malik yang didakwa pengkhianat dr mahathir menyokong anwar sebelum ini akhirnya menunjukkan siapa dirinya. Beliau berkata tindakan tersebut diambil kerana ingin menumpukan sepenuhnya usaha untuk membantu rakyat yang terkesan dengan wabak koronavirus covid 19 di negara ini khususnya di simpang renggam.

Terima Kasih Najib Kata Maszlee Astro Awani

Bekas menteri pendidikan itu juga ingin tahu mengapa syarikat radius one sdn bhd mengambil tempoh begitu lama untuk menyiapkan 25 daripada 800 siri kandungan yang diperlukan.

Dr maszlee malik telah khianati. Simpang renggam ahli parlimen simpang renggam dr maszlee malik menzahirkan pendiriannya tidak mahu menghampakan undi rakyat yang telah menyokong pakatan harapan ph pada pilihan raya umum ke 14 pru14. Bagi membantu warga simpang renggam terkesan akibat pandemik koronavirus covid 19 hari ini. Kuala lumpur ahli parlimen simpang renggam dr maszlee malik mempersoal jaminan kementerian pendidikan mengenai kandungan tv pendidikan dapat disiapkan setelah tempoh projek itu dilanjutkan.

Dr maszlee malik telah khianati pendaftaran pejuang. Beliau berkata inisiatif projek adalah untuk memastikan tiada insan kelaparan di simpang renggam dengan mengedarkan 1 000 pek bekalan makanan kepada 1 000 keluarga terkesan akibat pandemik tersebut. November 02 2020 3.

Shah alam ahli parlimen simpang renggam dr maszlee malik hari ini mengumumkan penarikan dirinya sebagai ahli jawatankuasa penaja penubuhan parti pejuang tanah air pejuang. Shah alam ahli parlimen simpang renggam dr maszlee malik melancarkan program simpangtaklapo. Cyberjaya bekas menteri pendidikan dr maszlee malik mengajak seluruh rakyat malaysia untuk turut serta dalam inisiatif gerakan pendidikan untukmalaysia yang dilancarkan hari ini.

Maka seketeriat yang menaja petai perlu mengeluarkan nama mazlee dari jawatankuasa penaja attu gantikan dengan nama lain. 378 553 likes 50 282 talking about this. Petai tertunda sebentar kerana dr maszlee malik telah istihar keluar parti yang mana dia merupakan penaja.

Hari ini dr maszlee dalam satu kenyataan mengumumkan penarikan dirinya sebagai ahli jawatankuasa penaja penubuhan parti pejuang tanah air pejuang. 375 455 likes 21 512 talking about this. Beliau berkata untukmalaysia merupakan sebuah platform pendidikan yang terbuka untuk semua masyarakat malaysia tanpa mengira latar belakang.

Ahli parlimen simpang renggam maszlee malik telah mengumumkan keluar dari parti dr mahathir mohamad parti pejuang tanah air pejuang maszlee yang juga bekas menteri pendidikan berkata dalam.

Setelah Dr Maszlee Tinggalkan Pejuang Dr Shahruddin Juga Tak Wajar Kekal Lagi Dalam Parti Itu Shahbudin Dot Com

Lantikan Perdana Menteri Ke 8 Ini Pendirian Dr Maszlee Malik Buat Ramai Respek Khalifah Media Networks

Terima Kasih Najib Maszlee Semasa Mstar

Martikulasi Stpm Mungkin Digabung Maszlee Suara Pakatan Daily

Dr Maszlee Malik Perjuangan Pendidikan Sindiran Kepada Menteri Kpt Atau Hanya Ber Tik Tok Youtube

Terima Kasih Najib Maszlee

Dr Maszlee Tolak Lantikan Politik Di Mara Suara Pakatan Daily

Dr Maszlee Malik Telah Khianati Pendaftaran Pejuang Minda Rakyat

Malaysiakini Dr Maszlee Malik Antara Persepsi Dan Realiti

Maszlee Malik On Twitter Ahad Lalu Sebelum Berlepas Ke Jepun Saya Dan Isteri Sempat Mengadap Dymm Permaisuri Johor Tuanku Zarith Sofia Banyak Perkara Menarik Yang Dibincangkan Antaranya Akhlak Dan Sikap Sesetengah

Maszlee Tolak Kerjasama Dengan Pemimpin Umno

Maszlee Persoal Percanggahan Data Projek Siap Sekolah Daif

Peraturan Mesyuarat Takiyuddin Sekolahkan Maszlee Pn Bbc Portal

Dr Maszlee Beralih Sokong Anwar Suara Pakatan Daily

Dr Maszlee Malik Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Selepas Istikharah Saya Tekad Buat Keputusan Yang Berat Maszlee Malik

Ph Federal Ministers 2018 Malaysia Movie Posters Blog

Ramai Yang Bertanya Di Manakah Pendirian Gang Utara Fan Club Facebook

Hati Saya Mula Merasa Berat Ketika Duduk Bersama Pemimpin Umno Dr Maszlee Malik


0 comments: