Minggu, 14 Juni 2020

Kerajaan Perlu Bertindak Segera Atas

Katanya kerajaan perlu bertindak segera kerana mungkin ada kes buli lain yang tidak dikesan. Sejujurnya saya memahami perasaan penerbit ini yang terkilan dan terkapai tanpa ada penyelesaian muktamad untuk membelanya.

Agong Harus Segera Kembalikan Kerajaan Mandat Rakyat Ngo Suara Pakatan Daily

Sementara itu pakar perlembagaan dan pensyarah undang undang prof madya shamrahayu a aziz berkata agong tidak perlu bertindak segera atas nasihat kabinet.

Kerajaan perlu bertindak segera atas. Justeru kerajaan negeri perlu segera bertindak atas perkara ini. Kalau kita ikut prinsip raja berperlembagaan itu sekalipun raja hendaklah memastikan apa apa nasihat dibawa kepada baginda itu adalah nasihat yang wajar yang disertai bukti bukti maklumat maklumat yang wajar untuk baginda bertindak. Mohd hairi mad shah ketua pergerakan pemuda umno negero johor like dan kongsi tweet follow us.

Ketua polis daerah seberang perai tengah shafee abd samad berkata kes itu diklasifikasikan sebagai kematian mengejut. Covid 19 berpotensi melumpuhkan ekonomi sesebuah negara apatah lagi rakyat yang berpendapatan rendah. Kerajaan mesti tidak boleh menunggu sehingga pkpb memberi kesan ke atas jutaan rakyat yang memerlukan bantuan segera katanya dengan menambah bahawa kelewatan memberi bantuan akan lebih.

Kuala lumpur kerajaan perlu mengambil tindakan segera untuk memulih ekonomi tanah air sebelum keadaan menjadi lebih parah pada tahun depan. Jadi kerajaan perlu bertindak segera. Ketepikan sebentar perbezaan fahaman politik.

Atas sebab itu kerajaan perlu segera bertindak dalam meredakan keresahan dengan memperkenalkan inisiatif inisiatif strategik. Kerajaan perlu mengambil tindakan segera yang konstruktif bagi membanteras perkembangan budaya merokok era milenia seperti vape dan pelbagai bahan asap yang lain. Ini susulan penularan terbaru satu rakaman video berkenaan kanak kanak sekolah menghisap gula gula ghost smoke yang dimuat naik oleh seorang pengguna facebook.

Ahli politik yang berada di pihak pembangkang belajar menutup mulut seketika daripada membuat kenyataan yang memburuk keadaan. Rakyat tidak mahu hanya pandai bercakap tapi tidak pandai melaksanakan. Dia memberikan penegasan agar kerajaan kali ini perlu bertindak segera dan berharap tiada lagi janji tin kosong yang hanya sedap di mulut.

Buli apa sekali pun sangat dilarang. Pesanan itu diutarakan pemimpin veteran umno tengku razaleigh hamzah yang memberitahu rakyat paling terkesan dengan kemelesetan ekonomi kerana kos sara hidup terus meningkat dan peluang pekerjaan makin mengecil. Kuala terengganu 25 nov pengusaha ikan dalam sangkar dan kolam yang dibina secara haram di atas tanah milik kerajaan negeri dinasihatkan supaya segera mendapatkan lesen menduduki sementara lms sebelum tindakan penguatkuasaan diambil.

Http Www Moh Gov My Index Php Database Stores Attach Download 337 560

Kabinet Baharu Mesti Bertindak Segera Tumpu Agenda Hadapi Krisis Ekonomi Pemuda Umno

Bernama Covid 19 Kerajaan Perlu Salur Dana Kecemasan Untuk Sabah Mma

Kerajaan Perlu Gubal Akta Veteran Supaya Kami Dapat Tanah Yang Dijanjikan Azizan Memali Air Times News Network

Tanah Kerajaan Diceroboh Jabatan Audit Negara

Kerajaan Perlu Segera Naik Taraf Kemudahan Internet

Isytihar Perang Ekonomi Bayangan Pressreader

Kerajaan Perlu Segera Tangani Nasib Pekerja Pasca Covid 19

Jemaah Menteri Mahu Semua Pihak Menghormati Kedaulatan Undang Undang Negara The Malaya Post

Jab Perdana Menteri On Twitter Kenyataan Media Penglibatan Atm Membantu Pdrm Adalah Wajar Bagi Mempertingkatkan Penguatkuasaan Perintah Kawalan Pergerakan Pkp Sumber Markas Angkatan Tentera Malaysia Bahagian Hal Ehwal Awam J7 Https T Co

Berita Page 2 Of 25 Berjasa

Keratan Akhbar Malaysia Competition Commision Mycc

Kerajaan Perlu Bertindak Selamatkan Tabung Haji Suara Merdeka

Jangan Biarkan Keberanian Melampau Gugat Fitrah Manusia Berita Parti Islam Se Malaysia Pas

Kerajaan Perlu Bertindak Segera Atas Kes Buli

Pendedahan Hakim Kerajaan Perlu Bertindak

Bernama Tv Video Tular Polis Nafi Tidak Ambil Tindakan Ke Atas Premis Judi Di Sungai Buloh Facebook

Penglibatan Atm Membantu Pdrm Adalah Kementerian Pertahanan Malaysia Facebook

Suka Melawan Arus Perdana Dan Arus Dr Tanaka Mustafa Facebook


0 comments: