Minggu, 07 Juni 2020

Muktamar Pas Ke 66 Berlangsung Dalam

By1media my september 20 2020 0 muktamar tahunan pas kali ke 69 yang diadakan pada 13 september 2020 di kota bharu kelantan baru sahaja melabuhkan tirai dengan penuh bergaya walaupun dalam keadaan norma baharu akibat daripada bencana waba. Presiden pas dato seri tuan guru abdul hadi awang berkata kejutan dalam pilihan raya umum ke 14 lalu telah berjaya menggerakkan usaha.

Muktamar Pas Bakal Dihadiri Kurang 300 Perwakilan Youtube

Setiap perwakilan yang mahu memasuki dewan besar pusat tarbiah islamiah kelantan putik perlu melakukan saringan badan bagi memastikan tahap suhu badan mereka.

Muktamar pas ke 66 berlangsung dalam. Gelombang covid 19 yang masih lagi melanda negara tidak menghalang pas meneruskan agenda tahunan dengan mengadakan muktamar kali ke 66 hari ini. Isu berkaitan pilihan raya umum ke 15 pru15 pilihan raya negeri prn sabah dan prestasi pemimpin pas dalam kabinet kerajaan persekutuan dijangka akan menjadi perbahasan utama perwakilan dalam muktamar tahunan pas ke 66 yang akan diadakan ahad ini. Homekomentar muktamar pas dan isu antarabangsa umat islam.

Muktamar kali ke 66 yang akan diadakan bertempat di pusat tarbiyah islamiyah kelantan putik pengkalan chepa dekat kota bharu pada 13 september itu juga hanya akan dihadiri yang dipertua ydp pas. Muktamar pas kali ke 66 yang berlangsung di kota bharu kelmarin menyaksikan banyak perubahan pendekatan yang diambil pimpinan dan perwakilan parti itu dalam mengetengahkan agenda serta hala tuju politik mereka. Muktamar pas akan berlangsung dalam suasana ringkas dan dihadiri tidak melebihi 300 kehadiran perwakilan memandangkan negara masih dalam tempoh perintah kawalan pergerakan pemulihan pkpp.

Naib presiden pas datuk mohd amar nik abdullah berkata inisiatif itu diambil memandangkan hanya 300 perwakilan yang dibenarkan hadir pada muktamar berkenaan. Analisis muktamar pas kali ke 66 yang berlangsung di kota bharu kelmarin menyaksikan banyak perubahan pendekatan yang diambil pimpinan dan perwakilan parti itu dalam mengetengahkan agenda. Muktamar pas ke 66 yang dijadual berlangsung pada 13 sept ini akan diadakan secara ringkas menerusi dalam talian yang disiarkan secara langsung di media sosial bagi membolehkan semua ahlinya dapat.

Sejarah islam meninggalkan kesan kepada lahirnya lebih tiga ratus juta rumpun melayu sehingga kini. Islam memperkukuh perpaduan telah diangkat sebagai tema bagi muktamar tahunan pas kali ke 66 pada tahun ini yang terinspirasi daripada permulaan perjuangan rasulullah saw ketika menegakkan islam dalam diri keluarga jemaah dan masyarakat. Kota bharu muktamar pas ke 66 yang berlangsung pada 13 september ini akan disiarkan secara langsung dalam media sosial bagi membolehkan seluruh ahli parti itu mengikutinya.

Muktamar kali ke 66 mencatat sejarah diadakan genap setahun usia muafakat nasional mn selepas dimaterai pada 14 september 2019.

Muktamar Pas Ke 66 Berlangsung Ringkas Secara Dalam Talian The Malaysian Insight Pas

Muktamar Pas Ke 60 Berlangsung Di Batu Pahat Muktamar Tahunan Pas Pusat

Carian Mengenai Topik Muktamar Pas Astro Awani

Muktamar Pas Ucapan Dasar Presiden Tumpuan Hari Ini Astro Awani

Muktamar Tahunan Pas Kali Ke 66 Photos Facebook

Muktamar Pas Ke 66 Berlangsung Ringkas Secara Dalam Talian My Tv Online

Muktamar Pas Ke 66 Berlangsung Dalam Talian 13 September Ini

Muktamar Pas Dan Isu Antarabangsa Umat Islam Dewan Pemuda Pas Kedah

Muktamar Pas Pusat Di Putik 13 September Buletin Istiqomah Facebook

Pas Muktamar Tahunan Pas Ke 66 Lulus 8 Usul The Malaysian Insight Muktamar Pas

Muktamar Tahunan Pas Ke 66

Muktamar Pas Ke 66 Disiar Secara Dalam Talian

Muktamar Tahunan Dewan Muslimat Pas Muktamar Tahunan Pas Kali Ke 66 Facebook

Muktamar Pas Ke 66 Awas Bonggol Di Hadapan

Pimpinan Pas Sumbang Rm50k Sempena Muktamar

Perasmian Muktamar Pas Tampilkan Konsep Warisan Melayu Muktamar Tahunan Pas Pusat

Malaysiakini Muktamar Pas Ke 66 Berlangsung Secara Dalam Talian

Muktamar Pas Pusat Pertama Selepas Pembentukan Muafakat Nasional Asri Berita Parti Islam Se Malaysia Pas

Muktamar Tahunan Pas Ke 66 Berlangsung Astro Awani


0 comments: