Selasa, 02 Juni 2020

Tidak Tahu Eloklah Tun Dr Mahathir

Ni jangan pula kita lupa bahawa wabak ini telah menyebabkan ekonomi negara merudum. Ramai yang hilang punca pendapatan dan tidak dapat teruskan kehidupan seperti biasa.

Ydpa Menyelamatkan Keadaan Tun Dr Mahathir Buat Masalah Lagi

Mahathir kumpulan ds anwar dan kumpulan ts muhyiddin yang disokong kuat oleh umno dan pas masing masing tidak mempunyai majoriti.

Tidak tahu eloklah tun dr mahathir. Tidak tahu eloklah tun dr mahathir bersara papar berkaitan pada 22 5 2020 jumlah. Semalam 20 mei. Dalam masa 24 jam.

Eloklah tun dr mahathir bersara junior editor mei 21 2020 29 semalam 20 mei tun dr mahathir menyatakan kehairanan beliau dengan kenyataan media pejabat perdana menteri yang menjelaskan perdana mente. Petaling jaya perdana menteri tun dr mahathir mohamad berkata beliau tidak tahu tentang laporan mengenai penglibatan hartawan tan sri vincent tan dan t7 global bhd dalam projek kereta api pantai timur ecrl. Ucapan deepavali tun dr mahathir bin mohamad di hari yang gembira i.

Golongan muda mungkin tidak tahu bagaimana tun dr mahathir mohamad telah merosakkan sabah pada tahun 90an melalui projek m atau projek ic dimana 1 5 juta orang islam dari philippine telah dibawa masuk ke sabah dan diberi kewarganegaraan malaysia supaya pengundi orang islam di sabah akan bertambah. 141 hits semalam 20 mei tun dr mahathir menyatakan kehairanan beliau dengan kenyataan media pejabat perdana menteri yang menjelaskan perdana menteri tidak terlibat dengan melepas riza aziz kerana setakat yang beliau tahu tiada sesiapa pun yang menud. 127 hits semalam 20 mei tun dr mahathir menyatakan kehairanan beliau dengan kenyataan media pejabat perdana menteri yang menjelaskan perdana menteri tidak terlibat dengan melepas riza aziz kerana setakat yang beliau tahu tiada sesiapa pun yang menud.

Terdapat tiga kumpulan kumpulan tun dr. Pada masa itu belum nampak penyelesaian krisis itu. Tidak tahu eloklah tun dr mahathir bersara papar berkaitan pada 22 5 2020 jumlah.

Kuala lumpur bekas perdana menteri tun dr mahathir mohamad menyangkal dakwaan oleh menteri kanan perdagangan antarabangsa dan industri datuk seri mohamed azmin ali yang mendakwa idea penubuhan perikatan. Ttf apabila pakatan harapan runtuh tun cuba menyelamatkan malaysia dengan mencadangkan kerajaan campuran supaya mereka yang benar benar berkebolehan untuk mengemudi malaysia ke jalan yang betul dapat dilantik dalam kabinent beliau. Dr mahathir menerusi satu kenyataan pada isnin menjelaskan jika ia adalah rancangannya mengapa perlu beliau menolak idea itu yang akan turut memastikan beliau kekal sebagai perdana menteri.

Apa pun eloklah tun dr mahathir segera mengemukakan cabaran di mahkamah supaya perkara ini dapat diselesaikan dengan muktamad dan tidak lagi boleh dipolitikkan sehingga membuang terlalu banyak masa kerajaan dan rakyat untuk membuat kerja kerja. Tun dr mahathir mohamad kiri datuk seri najib tun razak kanan.

Hadi Kata Mahathir Eloknya Jadi Doktor Anti Semua Salah Umno Assu Facebook

Papa Azri Saya Mohon Dr Mahathir Bin Mohamad Jawab Ada Facebook

Agong Selamatkan Keadaan Tun M Buat Masalah Lagi

Kalau Inilah Pemikiran Mahathir Tiada Siapa Dapat Tolong Dah Mykmu Net

Tun M Tak Tahu Agong Dah Kahwin Semasa Cari Infonet

Kalau Tun Mahathir Nyanyuk Kenapa Pula Beliau Diminta Bersara Bukankah Lebih Mudah Najib Menang Pilihanraya Shahbudin Dot Com

Ameno World Beza 3 Hari Je Facebook

Pejuang Bakal Pecah Belahkan Melayu

Ydpa Menyelamatkan Keadaan Tun Dr Mahathir Buat Masalah Lagi Malaysia Today

Kit Siang Lebih Wajar Tanya Dr Mahathir Sendiri Mykmu Net

Mahathir Sekarang Mesti Berterus Terang Nak Serah Jawatan Atau Mahu Jadi Pm Hingga Pru Akan Datang Shahbudin Dot Com

Tun Dr Mahathir Sudah Pening Teruk Malaysia Today

Dengar Mengenainya Tetapi Tidak Tahu Apa Dibincangkan Mereka Dr Mahathir Utusan Borneo Online

Kesian Mahathir Belum Apa2 Sudah Ditolak Warisan Shahbudin Dot Com

Dr M Nafi Jumpa Ku Li Mat Sabu Bincang Kerajaan Perpaduan Minda Rakyat

Anak Sungai Derhaka Bersaralah Tun

Tun Mahathir Pejuang Tiada Bersama Anwar Ibrahim Minda Rakyat

Kit Siang Perlihatkan Kedunguan Dap Tak Tahu Kedudukan Orang Asli

Jiwa Paradox Bila Masa Najib Arah Semua Pihak Sokong Beliau


0 comments: