Selasa, 07 Juli 2020

Fitnah Kepada Hajiji Tuduh Penjawat

Pejabat akbar ketua menteri hari ini menafikan hantaran yang tular menerusi media sosial bahawa ketua menteri datuk hajiji noor mendakwa k. Fitnah kepada hajiji tuduh penjawat awam tak cekap perbuatan siapa.

Laman Malaysia Dateline Pro Amanah Tarik Balik Fitnah Kepada Pm Minda Rakyat

Satu catatan di media sosial yang mendakwa penyerahan bantuan bakul makanan covid 19 ditangguhkan kerana kecekapan penjawat awam adalah berita palsu pejabat ketua menteri menyatakan bahawa catatan itu disiarkan di semua platform media sosial dan disertakan dengan gambar ketua menteri datuk seri hajiji haji noor adalah cubaan jahat untuk melemahkan dan memburukkan kerajaan negeri.

Fitnah kepada hajiji tuduh penjawat. November 16 2020 pejabat akbar ketua menteri hari ini menafikan hantaran yang tular menerusi media sosial bahawa ketua menteri datuk hajiji noor mendakwa kelewatan serahan bantuan bakul makanan covid 19 di sabah berpunca daripada ketidakcekapan penjawat awam. Fitnah kepada hajiji tuduh penjawat awam tak cekap perbuatan siapa papar berkaitan pada 16 11 2020 jumlah. Bersatu fitnah jenayah kerajaan kerajaan negeri km hajiji ppbm sabah warisan leave a comment kota kinabalu.

Satu catatan di media sosial yang mendakwa penyerahan bantuan bakul makanan covid 19 ditangguhkan kerana kecekapan penjawat awam adalah berita palsu. Peguam dr m tuduh pembantu rosmah sebar fitnah. Panduan dan tatacara mengambil tindakan tatatertib disediakan oleh unit tatatertib bahagian perkhidmatan personel page 2 seorang pegawai yang tidak hadir bekerja dengan tidak mendapat kebenaran kecuali uzur atau berada dalam keadaan keadaan lain yang tidak dapat dielakkan akan menyebabkan dirinya.

42 min ago 15 nov 2020. Perkara tu tersebar di media sosial. Dan bermulalah drama sebabak yang tidak sepatutnya selepas itu.

Hmm dah la tak nak beri kerjasama itu satu. Pernah disaman fitnah rm10 juta oleh anwar sebab tuduh anwar kacau isterinya. November 16 2020 0.

Dan ketiga buat fitnah. Najib razak dan tun dr mahathir mohamad memasuki episod baru bertemakan keagamaan apabila kedua duanya membuat rujukan kepada. Yang peliknya di penghujung rakaman tu tiba tiba pemandu tersebut hulurkan kad pengenalan dia.

Masa inilah didakwa hamzah memainkan peranan dalam pemilihan hajiji sebagai km. 84 hits pejabat akbar ketua menteri hari ini menafikan hantaran yang tular menerusi media sosial bahawa ketua menteri datuk hajiji noor mendakwa kelewatan serahan bantuan bakul makanan covid 19 di sabah berpunca daripada ketidakcekapan penjawat awa. Kedua buat kecoh dan siap rakam itu dah boleh consider cuba nak halang penjawat awam jalankan tugas.

Fitnah kepada hajiji tuduh penjawat awam tak cekap perbuatan siapa. Fitnah kepada hajiji tuduh penjawat awam tak cekap perbuatan siapa. Pejabat akbar ketua menteri hari ini menafikan hantaran yang tular menerusi media sosial bahawa ketua menteri datuk hajiji noor mendakwa k.

Hamzah dah melakukan pelbagai perkara yang mengundang risiko kepada pentadbiran muhyiddin. Kalau ikut laporan sinar harian lepas je dia bagi kad.

10 10 20 Minda Rakyat

Puak Terpencil Dalam Umno Kini Menyebar Fitnah Kononnya Wujud Kumpulan C5 Minda Rakyat

Nasional Di Perak Ipoh Perak Umum Mengetahui

Fitnah Kepada Hajiji Tuduh Penjawat Awam Tak Cekap Perbuatan Siapa Minda Rakyat

Amanah Fitnah Dan Pertikaikan Dr Khairuddin Pas Pegang 4 Jawatan Glc Minda Rakyat

Title Analisa Keputusan Pru 14 Sabah Mampukah Perikatan Nasional Pn Rampas Sabah Dkm Sabah

Malaysiakini Main Belakang Kj Kalah Rayuan Pada Saman Fitnah Anwar

Jenayah Jalinluin Com

Azk0scnftdyzim

Fitnah Kepada Hajiji Tuduh Penjawat Awam Tak Cekap Perbuatan Siapa

Cfmvcdf8fa8k M

Tsunamiphitnah Tengku Adnan Jawab Tuduhan Jahat Tun Mahathir Fitnah Dan Manipulasi Fakta Mykmu Net

Xqic0cbo7yyium

Uuilv7ir6 Vgrm

Azmin Dan 10 Ahli Parlimen Sah Sertai Bersatu Youtube

Ada Kalangan Umno Bersedia Bekerjasama Dengan Pkr Dan Dap Bukan Fitnah Minda Rakyat

Sabah Kini2

Bersatu Bahagian Silam Posts Facebook

Kalau Tak Fitnah Tak Namanya Ph Cybertropper Ph Fitnah Pasal Balak Minda Rakyat


0 comments: