Kamis, 16 Juli 2020

Ku Li Hantar Usul Undi Tidak Percaya

Rupanya ku li telah hantar usul undi tak percaya terhadap muhyiddin 14 10 2020 7 25 pm pengerusi jemaah penasihat umno tengku razaleigh hamzah telah menghantar usul undi tidak percaya terhadap perdana menteri tan sri muhyiddin yassin kepada speaker dewan rakyat pada 25 september lalu. Inforakyat pengerusi jemaah penasihat umno tengku razaleigh hamzah telah menghantar usul undi tidak percaya terhadap perdana menteri tan sri muhyiddin yassin kepada speaker dewan rakyat pada 25 september lalu.

Lagu Mana Hilang 2 6 Bintang Jadi Viral Malaysia Stylo Mana Subtitled Songs

Pengerusi jemaah penasihat umno tengku razaleigh hamzah telah menghantar usul undi tidak percaya terhadap perdana menteri tan sri muhyiddin yassin kepada speaker dewan rakyat pada 25 september lalu.

Ku li hantar usul undi tidak percaya. Azhar bukan sahaja wajar mendahulukan usul undi tidak percaya ku li ini berbanding usul kerajaan yang lain malah ia mampu mengelak muhyiddin dimalukan ketika pembentangan bajet 2021 pada november depan yang bakal menemui kegagalan kerana muhyiddin sudah tidak lagi memperoleh sokongan majoriti anggota dewan rakyat. Shah alam dikemas kini ahli parlimen gua musang tengku razaleigh hamzah mahu usul undi tidak percaya terhadap perdana menteri tan sri muhyiddin yassin dibahaskan di dewan rakyat. Ku li hantar usul undi tidak percaya terhadap muhyiddin.

Ku li dalam suratnya bertarikh 25 september lalu kepada azhar berkata usul tidak percaya yang dibawa mahathir amat penting atas beberapa sebab ini termasuk membabitkan kesahihan kerajaan. Admin october 15 2020 3 454 751. Ku li mahu usul undi tidak percaya dibahaskan sebelum ini ahli parlimen gua musang tengku razaleigh hamzah atau ku li telah menghantar kepada yang dipertua dewan rakyat pada 25 september lalu menggesa agar usul tidak percaya yang dikemukakan dibentangkan di dewan rakyat sebagai satu keutamaan pada persidangan akan datang.

Ku li hantar usul undi tidak percaya terhadap pm. Ku li mahu usul undi tidak percaya dibahaskan sebelum ini ahli parlimen gua musang tengku razaleigh hamzah atau ku li telah menghantar kepada yang dipertua dewan rakyat pada 25 september lalu menggesa agar usul tidak percaya yang dikemukakan dibentangkan di dewan rakyat sebagai satu keutamaan pada persidangan akan datang. Menerusi sepucuk surat yang dilihat oleh sinar harian tengku razaleigh mendakwa muhyiddin telah menolak usul yang sama untuk dibahaskan sebanyak dua kali.

Rupanya ku li telah hantar usul undi tak percaya terhadap muhyiddin inforakyat pengerusi jemaah penasihat umno tengku razaleigh hamzah telah menghantar usul undi tidak percaya terhadap perdana menteri tan sri muhyiddin yassin kepada speaker dewan rakyat pada 25 september lalu.


0 comments: