Kamis, 30 Juli 2020

Muhyiddin Mohon Batal Saman Mahathir

Berikut 3berita2minit tmi khamis 18 jun 2020 1. Pada 9 jun mahathir anaknya mukhriz syed saddiq syed abdul rahman maszlee malik amiruddin hamzah dan marzuki yahya memfailkan saman terhadap muhyiddin dan 4 yang lain berhubung pembatalan.

Permohonan Semakan Semula Kes Saman Tun M Terhadap Najib Ditolak

Kuala lumpur mahkamah tinggi hari ini menetapkan 7 ogos ini bagi memutuskan permohonan perdana menteri tan sri muhyiddin yassin dan tiga lagi untuk membatalkan saman yang dikemukakan oleh tun dr mahathir mohamad dan lain lain berhubung.

Muhyiddin mohon batal saman mahathir. Pada 9 jun mahathir anaknya mukhriz syed saddiq syed abdul rahman maszlee malik amiruddin hamzah dan marzuki yahya memfailkan saman terhadap muhyiddin dan 4 yang lain berhubung pembatalan keahlian mereka dalam ppbm. Presiden ppbm muhyiddin yassin dan 2 lagi memohon untuk membatalkan saman dr mahathir mohamad dan 5 individu lain mahathir. Muhyiddin mohon batal saman mahathir cabar pelucutan keahlian ppbm executive editor jun 18 2020 0 kuala lumpur.

Azalina mohon batal saman dr mahathir diterbitkan 13 ogs 2020 5 11 pagi azalina othman said memohon untuk membatalkan saman pemula dikemukakan bekas perdana menteri dr mahathir mohamad dan. Muhyiddin mohon batal saman mahathir cabar pelucutan keahlian ppbm ho kit yen 18 6 2020 firma pembuat vaksin terbesar dunia mohon lesen kecemasan vaksin covid 19 if it brings benefits why not. Keputusan permohonan muhyiddin batal saman mahathir 7 ogos depan by siti on july 9 2020 pada 9 jun mahathir anaknya mukhriz syed saddiq syed abdul rahman maszlee malik amiruddin hamzah dan marzuki yahya memfailkan saman terhadap muhyiddin dan 4 yang lain berhubung pembatalan keahlian mereka dalam ppbm.

Muhyiddin 3 lain mohon batal saman cabar pemecatan dr m hidir reduan abdul rashid diterbitkan 18 jun 2020 4 32 pagi dikemaskini 18 jun 2020 4 34 pagi perdana menteri yang juga presiden bersatu. Presiden ppbm muhyiddin yassin dan 2 lagi memohon untuk membatalkan saman dr mahathir mohamad dan 5 individu lain mencabar pemberhentian keahlian mereka. Peguam mereka rosli dahlan berkata mereka memohon untuk membatalkan tuntutan yang menurut mereka semberono menyakitkan hati dan menyalahguna proses mahkamah.

Muhyiddin Mohon Batal Saman Mahathir Cabar Pelucutan Keahlian Ppbm

Malaysiakini Azalina Mohon Batal Saman Dr Mahathir

Penangkini Mahkamah Benar Muhyiddin Batal Saman Mahathir

Dr M Tak Perlu Jadi Calon Pru14 Untuk Isytihar Harta Kata Nazri Free Malaysia Today

Muhyiddin Mohon Batal Saman Mahathir Cabar Pelucutan Keahlian Ppbm Free Malaysia Today

Mahkamah Benar Muhyiddin Batal Saman Tun M Harian Metro

Mahkamah Benar Muhyiddin Batal Saman Tun M Kosmo Digital

Keputusan Muhyiddin Batal Saman Dr Mahathir Pada 7 Ogos Ismaweb

Mahkamah Benar Muhyiddin Batal Saman Mahathir Berhubung Keahlian Ppbm Free Malaysia Today

Mahathir Pun Tak Percaya Minda Rakyat

The Malaysian Insight Mahkamah Batal Saman Dr Mahathir Terhadap Muhyiddin Facebook

Tun M Mungkin Tubuh Parti Baharu Harian Metro

Tun M Sedia Jadi Saksi Kes Saman Azmin

Mahkamah Benar Muhyiddin Batal Saman Tun M

Dewan Rakyat Dijadikan Penghalang Kebebasan Bersuara Tun M

Bernama Mahkamah Benar Muhyiddin Batalkan Saman Mahathir Berhubung Keahlian Bersatu

Berita Tmi Muhyiddin Mohon Batal Saman Dr Mahathir Youtube

Keputusan Permohonan Muhyiddin Batal Saman Mahathir 7 Ogos Depan Free Malaysia Today

Keputusan Permohonan Muhyiddin Batal Saman Tun M 7 Ogos


0 comments: