Kamis, 27 Agustus 2020

Bukan Mahathir Aje Kit Siang Pun

Komen najib itu kemudiannya di sokong para pengikutnya yang berharap agar cadangan tersebut segera direalisasikan bagi membolehkan rakyat di negara ini menilai kebenaran di sebalik semua dakwaan yang di lontarkan oleh mahathir sebelum ini. Di forum tersebut bukan sahaja dr mahathir yang terasa panas kit siang juga terasa hangatnya sehingga beliau terpaksa menyeru anak muda untuk melihat ke depan setelah diasak mengenai soalan.

Pin On 02 Malaysia Natl News 2015

Nak panggil deklarasi kit siang lagi salah.

Bukan mahathir aje kit siang pun. Pakatan harapan tak tumbang jika janji anwar pm ke 8 tidak dimungkiri. Saya jawab no problem posting tun m. Saya cuma jawab komen netizen jika saya ada masalah untuk debat dengan pm4 7 7i.

Bukan main saya terkejut buat kali pertama lim kit siang mengeluarkan ayat ayat al quran untuk tunjuk kepada tan sri apandi ali yang mungkin tak pernah baca. Sebenarnya saya tak ajak pun. Lim kit siang said malaysia has transformed into a nation of integrity.

Bukan ada dia tambah. Keningau penasihat dap lim kit siang mengakui beliau terkejut dengan pengumuman presiden parti keadilan rakyat pkr. Tidak ada itulah yang kenyataannya.

Jadi nak panggil deklarasi mahathir pun tak betul. 95 hits keningau penasihat dap lim kit siang mengakui beliau terkejut dengan pengumuman presiden parti keadilan rakyat datuk seri anwar ibrahim semalam yang mendakwa telah memperolehi sokongan hampir dua pertiga ahli. Actually on paper mahathir s strategy was brilliant.

Sila hantar kit siang pulak. Knowing that kit siang is a man of honour strong principles and high morals there is no way kit siang would want to stay on since it looks like mahathir is not going to appoint anwar as pm8 after all as promised. Satu punca sahaja tumbangnya kerajaan pakatan harapan ph februari lalu kegagalan tun dr mahathir mohamad mengotakan janjinya untuk menyerahkan jawatan perdana menteri kelapan pm ke 8 kepada datuk seri anwar ibrahim.

September 24 2020 2. How can he come to that conclusion when the attorney general the inspector general of police and the chief commissioner of the macc have all been reduced to political baruah lim kit siang said malaysia has transformed into a nation of. Kit siang masih tengah fikir 10 soalan saya semalam.

Dan kita bagi pada mereka untuk mereka tengok. Bukan mahathir aje kit siang pun terkejut anwar mahu kerjasama dengan umno papar berkaitan pada 24 9 2020 jumlah. But then everything looks good on paper.

Ini adalah sebuah kebaikan. Bukan mahathir aje kit siang pun terkejut anwar mahu kerjasama dengan umno journalist. Kit siang must be suffering from some sort of swine fever that has affected his brain.

Sekarang kita berdua bukan lagi pm kita boleh debat jika dia mahu.


0 comments: