Minggu, 09 Agustus 2020

Genjatan Senjata Cadangan Dap

Takut cadangan yang dibuat oleh timbalan presiden pas ditolak oleh puak pakatan haprak serta menghancurkan harapan dia si mahfuz bean ni tampil meng azan kan khalid samad. Beliau berkata gabungan cadangan itu yang terdiri daripada pkr dap.

Kelab Greenboc Gencatan Senjata Pas Perlu Istiqamah Dan Tidak U Turn Lagi

Tetapi jika cadangan genjatan senjata itu datang dari pihak yang hampir kepada menang maka itu adalah sesuatu yang pelik.

Genjatan senjata cadangan dap. Genjatan senjata yang dicadangkan yb loke adalah baik untuk kestabilan bagi meyakinkan para pelabur bahawa politik kita stabil. Ini kerana apabila menerima genjatan senjata itu. Pasai umno lagi kamjat lagi kuat main sandiwaranya sendawara umno lagi kasaq dok ada tak puas hati apa apa pasai dap baju merah nanti pulun buat demo ruj.

Saya setuju dengan yb loke. Ahli parlimen pokok sena datuk mahfuz omar berkata sokongan yang diberikan oleh adun dan ahli parlimen pas selangor untuk genjatan senjata itu adalah satu perakuan dan. Genjatan senjata cadangan dap papar berkaitan pada 19 8 2020 jumlah.

Jika sebelum ini kita dapat melihat ketegaran khalid samad mengkritik dan memperlekehkan cadangan yang dibuat oleh timbalan presiden pas untuk mengadakan genjatan senjata. 70 hits 1 gencatan senjata boleh menstabilkan kerajaan saya setuju dengan yb loke sepatutnya semasa kerajaan ph terdahulu sudah perlu ada genjatan senjata dalam isu peralihan kuasa ini tidak satu pihak asyik pulun nak jadi pm satu pihak lagi pulun. Genjatan senjata cadangan dap executive editor.

Jika genjatan senjata ini merupakan langkah permulaan kepada saling bermuhasabah di kalangan semua parti parti pembangkang ditambah dengan kehadiran parti baru yang diterajui oleh tun mahathir dan kemudian dapat menjalinkan kerjasama yang lebih kukuh untuk melawan bn ia pasti sesuatu yang bermakna untuk rakyat serta negara dan barangkali ucapan bye bye sudah boleh diucapkan kepada. Apabila pihak yang hampir menang memberi cadangan untuk di adakan genjatan senjata pasti pihak yang hampir kalah akan menerima. 75 hits 1 gencatan senjata boleh menstabilkan kerajaan saya setuju dengan yb loke sepatutnya semasa kerajaan ph terdahulu sudah perlu ada genjatan senjata dalam isu peralihan kuasa ini tidak satu pihak asyik pulun nak jadi pm satu pihak lagi pulun.

Depa yakin cadangan gencatan senjata titm itu akan ditolak oleh tok sidang pas sendiri. Genjatan senjata yang dicadangkan oleh timbalan presiden pas datuk tuan ibrahim tuan man penting bagi mengelak persepsi negatif rakyat terhadap parti islam itu dan parti pembangkang yang lain. Genjatan senjata cadangan dap papar berkaitan pada 19 8 2020 jumlah.

Genjatan senjata cadangan dap executive editor dr tanaka mustafa. Mulakan genjatan senjata dalam jiwa hati dan perasaan sendiri terlebih dahulu sebelum mengajak orang lain melakukannya. Saya setuju dengan yb loke.

Ogos 19 2020 0. Ayat genjatan senjata tu muhonggg semua bro. Jika tidak saranannya itu tidak bermaka apa apa kepada sesiapa termasuk diri tuan ibrahim sendiri.

1 gencatan senjata boleh menstabilkan kerajaan. Ini tidak satu pihak asyik pulun nak jadi pm satu. 1 gencatan senjata boleh menstabilkan kerajaan.

Sepatutnya semasa kerajaan ph terdahulu sudah perlu ada genjatan senjata dalam isu peralihan kuasa.

Dap Persoal Gencatan Politik Oleh Umno Astro Awani

Rafizi Tunjuk Gelojoh Nak Cepat Mahu Pas Masuk Pakatan Utaranews

Dap Komunis Anti Dap Club

Pakatan Rakyat 07 30 14

Hadi Awang Belum Bersedia Maafkan Dap Utaranews

Plum Juice Jenis Jenis Senjata Api

Kenyataan Bangang Ust Tuan Ibrahim Untuk Pastikan Dia Kekal Relevan Sebagai Timbalan Presiden Pas Cenangau Daunkari

The Unspinners Kembali October 2020

Rais Yatim Rejam Merejam Lepas Setahun Editor Malaysia

Mahfuz Tetap Mahu Pas Berbaik Dengan Dap Utaranews

Kelab Greenboc Gencatan Senjata Pemimpin Pas Bertelingkah

Annuar Musa On Twitter Gencatan Politik Yg Di Cadang Loke Adalah Cadangan Peribadi Setelah Melihat Kekuatan Kerajaan Tak Dapat Di Goyah Dari Segi Parti Dap Tidak Punya Istilah Gencatan Mereka Hentam Keliling Asal Untung Devil That

1 Mengapa Tsmy Buka Jasa Apa Bantuan Utk Pelajar Yg Belajar Di Luar Negara Youtube

Titm Gencatan Senjata Malaysia Dateline

Tun M Bongkar Rahsia Terbesar Zahid Youtube

Pru 15 Penyelesaian Muktamad Menghadapi Covid 19 Dan Konflik Politik Negara Minda Rakyat

Rancangan Anwar Ibrahim Untuk Ambil Alih Kerajaan Mungkin Gagal Penganalisis Astro Awani

Cadangan Elaun Pjm Secara Bulanan

1 Tidak Wujud Kerajaan Pn Atau Ph Yang Hanya Ada Kerajaan Tuanku Youtube


0 comments: