Sabtu, 01 Agustus 2020

Kartun Anti Rasuah

Usaha pak abu perlu diteruskan oleh semua pihak demi memperbaiki persepsi masyarakat terhadap bahayanya jenayah rasuah. This my submission for competition organised by suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia.

Kakitangan Imigresen Gred Kp19 Miliki Kereta Mewah Dan Kerap Melancong Antara Diberkas Sprm Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Akta perlindungan saksi 2009 dan akta perlindungan pemberi maklumat 2010 merupakan akta yang melindungi orang yang memberi maklumat kepada sprm jadi jangan t.

Kartun anti rasuah. Suapan terdiri daripada wang hadiah bonus undi perkhidmatan jawatan upah diskaun. The issues are mostly about corruption the betrayal of the. Buatlah pilihan yang tepat.

English version politik caca marba covers zunar s thoughts and his stand on the latest political issues in malaysia. Penerimaan atau pemberian suapan sebagai upah atau dorongan untuk seseorang individu kerana melakukan atau tidak melakukan sesuatu perbuatan yang berkaitan dengan tugas rasmi. Pak abu terus menyampaikan mesej anti rasuah kepada masyarakat sekelilingnya.

Pentakrifannya menurut transparency international pula ialah. Ia medium yang mudah difahami semua peringkat umur dan pendidikan. Pertandingan lukisan kreatif komik kartun beserta dialog antirasuah 2020 pertandingan poster antirasuah 2020 pertandingan sajak antirasuah 2020 pertandingan silangkata anti rasuah 2020 pertandingan logo wira antirasuah war 2020.

Ia termasuk rasuah pengkhianatan mandat rakyat dan ketidakmampuan memimpin. Ia medium yang mudah difahami semua peringkat umur dan pendidikan. Rasuah daripada bahasa arab.

Anda boleh lakukan perubahan perangi rasuah. Jangan undi kerana terpengaruh dengan rasuah. Category education show more show less.

English version below politik caca marba adalah nukilan pemikiran dan pendirian zunar mengenai isu isu semasa politik di malaysia. Please like and share this video. رشوة merupakan suatu jenayah atau kesalahan undang undang dimana seseorang mendapat kebebasan kontrak atau keistimewaan favours dari pihak berkuasa atau sesebuah syarikat selepas memberi wang hadiah keraian kepada pihak pihak tersebut.

Animasi terbitan kerjasama sprm fnm. Kartun dan pelbagai jenis media visual adalah antara cara terbaik untuk menyampaikan mesej anti rasuah kepada orang ramai di indonesia. Kartun dan pelbagai jenis media visual adalah antara cara terbaik untuk menyampaikan mesej anti rasuah kepada orang ramai di indonesia.

Gambar Pegawai Korup Kartun Yang Korup Belajar Ilustrasi Antirasuah Bertanya Pada Diri Anda Yang Duduk Sebagai Tahanan Penjara Buku Lali Anti Rasuah Png Dan Psd Untuk Muat Turun Percuma

Sprm Community Penerapan Nilai Murni Semenjak Kecil Facebook

Komik Anti Rasuah Gambar Unduh Gratis Imej 400124596 Format Psd My Lovepik Com

Salam Semua Kami Murid Tingkatan 4 Sekolah Seni Malaysia Johor Malaysia Arts School Of Johor Facebook

Gambar Komik Anti Rasuah Ilustrasi Kartun Png Vektor Download Free Pikbest

Ilustrasi Objek Hitam Anti Rasuah Yang Dilukis Tangan Gambar Unduh Gratis Imej 611405748 Format Psd My Lovepik Com

Gambar Latar Peribadi Untuk Pegawai Antirasuah Dan Kemudahan Awam Ilustrasi Psd Percuma Muat Turun Pikbest

Komik Anti Rasuah Gambar Unduh Gratis Imej 401587330 Format Png My Lovepik Com

Gambar Enggan Menerima Ilustrasi Kartun Wang Merah Yang Dilukis Dengan Tangan Yang Dilukis Dengan Tangan Anti Rasuah Promosi Pengetahuan Anti Rasuah Mempopularkan Undang Undang Antirasuah Wang Merah Png Dan Psd Untuk Muat

Kartun Urusan Semasa Politik Anti Rasuah Ilustrasi Psd Percuma Muat Turun Pikbest

Iklan Rasuah Animasi Pak Abu Ogos 2012 Coy Youtube

Gambar Tangan Kartun Dunia Anti Rasuah Bahan Latar Belakang Hari Tangan Dicat Kartun Latar Belakang Biru Muda Latar Belakang Untuk Muat Turun Percuma

Sekretariat Pencegahan Rasuah Universiti Malaysia Terengganu Spr Umt Posts Facebook

Selamat Hari Guru Terima Kasih Cikgu Akademi Pencegahan Rasuah Malaysia Maca Facebook

Spr Uthm Sekretariat Pencegahan Rasuah Uthm Publicaciones Facebook

Sprm Community Johan Pertandingan Video Pendek Antirasuah Mrsm Sprm Facebook

Gambar Pengawal Rasuah Perlindungan Pelindung Yang Tercabut Pengedaran Pengetahuan Anti Rasuah Ilustrasi Kartun Ilustrasi Anti Rasuah Yang Ditarik Tangan Meliputi Ilustrasi Kreatif Png Dan Psd Untuk Muat Turun Percuma

Sosial Page 3 Hnadim Bentara Kanan

Eaic Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan Home Facebook


0 comments: