Rabu, 26 Agustus 2020

Memang Wajar Anwar Tidak Hadir Sidang

Isnin lalu anwar yang merupakan ketua pembangkang tidak kelihatan pada sidang media yang diadakan di yayasan kepimpinan perdana di putrajaya. Mahathir mohamad di yayasan perdana.

Berita Harian Terupdate Beredar Foto Milendaru Kenakan Bra Saat Olahraga Bra Selebriti Olahraga

Mahathir mohamad di yayasan perdana petang ini sebagai keputusan bijak.

Memang wajar anwar tidak hadir sidang. Kuala lumpur presiden pkr datuk seri anwar ibrahim tidak hadir ke sidang media anjuran pengerusi parti pribumi bersatu malaysia ppbm tun dr. Tidak ada sebab untuk ahli parlimen port dickson itu hadir kerana sebagai ketua pembangkang anwar. Mei 18 2020 6.

Tidak ada sebab untuk ahli parlimen port dickson itu hadir kerana sebagai. Dalam konteks negara kita yang mempunyai raja berperlembagaan iaitu yang di pertuan agong sebagai ketua utama negara anwar sepatutnya memberikan penghormatan kepada seri paduka baginda. Shah alam ahli parlimen dari parti warisan sabah warisan bersepakat untuk tidak hadir dalam sesi undian ke atas rang undang undang perbekalan belanjawan 2021 di dewan rakyat semalam adalah kerana tidak puas hati terhadap kepimpinan pakatan harapan ph datuk seri anwar ibrahim.

Sebaliknya setiausaha agung dap lim guan eng dan presiden amanah mohamad sabu selain presiden warisan datuk seri shafie apdal dan timbalan presiden bersatu datuk seri mukhriz. Proses melalui sidang itu katanya dapat membuktikan secara jelas bentuk sokongan yang didakwa dan tidak akan timbul persepsi negatif kerana membelakangkan seri paduka baginda yang di pertuan agong. Memang wajar anwar tidak hadir sidang media author.

Manzaidi mohd amin 18 may 2020. Kuala lumpur presiden pkr datuk seri anwar ibrahim tidak hadir ke sidang media anjuran pengerusi parti pribumi bersatu malaysia ppbm. Memang wajar anwar tidak hadir sidang media manzaidi mohd amin.

Malaysiagazette com memulakan operasi pada 1 ogos 2013 bagi memenuhi cabaran dalam dunia kewartawanan siber yang berkembang pantas di dalam dan. Mahathir mohamad di yayasan perdana petang ini sebagai keputusan bijak. Memang wajar anwar tidak hadir sidang media pada 18 5 2020 jumlah.

Kuala lumpur presiden pkr datuk seri anwar ibrahim tidak hadir ke sidang media anjuran pengerusi parti pribumi bersatu malaysia ppbm tun dr. 146 hits kuala lumpur presiden pkr datuk seri anwar ibrahim tidak hadir ke sidang media anjuran pengerusi parti pribumi bersatu malaysia tun dr mahathir mohamad di yayasan perdana petang ini sebagai keputusan bijak tidak ada sebab untuk ahli parlime. Kuala lumpur presiden pkr datuk seri anwar ibrahim tidak hadir ke sidang media anjuran pengerusi parti pribumi bersatu malaysia ppbm tun dr.

Memang wajar anwar tidak hadir sidang media author. Memang wajar anwar tidak hadir sidang media. Memang wajar anwar tidak hadir sidang media.

Kuala lumpur presiden pkr datuk seri anwar ibrahim tidak hadir ke sidang media anjuran pengerusi parti pribumi bersatu malaysia ppbm tun dr. Tidak ada sebab ahli parlimen port dickson itu hadir kerana sebagai ketua pembangkang anwar sepatutnya diberi kuasa mengendalikan sidang media bukan dikawal sepenuhnya oleh dr. Menurut ahli parlimen labuan datuk rozman ali ketiadaan mereka di dewan rakyat memang disengajakan.

Memang wajar anwar tidak hadir sidang media. Presiden pkr datuk seri anwar ibrahim tidak kelihatan pada sidang media yang diadakan di yayasan kepimpinan perdana di sini sebentar tadi. Tidak ada sebab untuk ahli parlimen port dickson itu hadir kerana sebagai ketua pembangkang.

Mahathir mohamad di yayasan perdana petang ini sebagai keputusan bijak.


0 comments: