Minggu, 09 Agustus 2020

Proses Rayuan Pensabitan Najib Akan

Proses rayuan najib ambil masa setahun sementara itu shafee dalam sidang media berasingan sebelumnya menyatakan bahawa beliau optimis najib akan dibebaskan oleh mahkamah lebih tinggi. Proses rayuan pensabitan akan ambil masa setahun.

Biaqpila Julai 2020

Proses rayuan pensabitan najib akan ambil masa setahun kata dpp wartawan malaysiakini diterbitkan 28 jul 2020 2 15 tengahari pasukan pendakwaan dalam perbicaraan jenayah berkaitan dana src.

Proses rayuan pensabitan najib akan. Sithambaram memaklumkan beliau akan terus kekal di barisan pendakwaan sehingga kes datuk seri najib tun razak selesai di mahkamah yang lebih tinggi. Katanya sejak mula beliau percaya bahawa kes berkenaan kuat dan ada peluang yang cerah di dalam proses rayuan. Proses rayuan pensabitan najib akan ambil masa setahun kata dpp wartawan malaysiakini pasukan pendakwaan dalam perbicaraan jenayah berkaitan dana src international sdn bhd src menjangkakan bahawa keseluruhan proses rayuan hingga ke mahkamah persekutuan akan mengambil masa dalam setahun.

Proses rayuan pensabitan najib akan ambil masa setahun kata dpp assistant editor julai 29 2020 0 pasukan pendakwaan dalam perbicaraan jenayah berkaitan dana src international sdn bhd src menjangkakan bahawa keseluruhan proses rayuan hi. Pas menegaskan komitmennya terhadap kerjasama dengan umno susulan keputusan bersalah. Pas akur dengan keputusan mahkamah dan yakin najib akan memanfaatkan sepenuhnya proses rayuan kata abdul hadi.

Sementara itu muhammad shafie berkata walaupun beliau kecewa dengan keputusan itu namun ia tidak memberikan tekanan dan akan melakukan yang terbaik dalam proses rayuan. Kami tentu saja akan membuat rayuan kedua dua sabitan dan juga hukuman dan kami yakin kami mempunyai peluang baik untuk kedua duanya katanya. Katanya sejak mula beliau percaya bahawa kes berkenaan kuat dan ada peluang yang cerah di dalam proses rayuan.

Bekas perdana menteri itu turut berkata kes tersebut akan dibawa ke peringkat mahkamah rayuan dan akan diadili oleh tiga hakim seperti mana sistem kehakiman negara dan dapat memberi hujah yang boleh diterima. Oleh kerana kes ini dalam proses lanjutan di peringkat rayuan saya tidak boleh cakap lebih lagi tapi peguam saya tan sri shafie peguam saya boleh menyatakan satu dua perkara. Mahkamah rayuan tidak bersetuju dengan dakwaan penglibatan sri ram akan menafikan hak bekas pm itu untuk mendapatkan perbicaraan yang adil.

Saya beritahu hakim bahawa saya akan kemukakan rayuan dalam tempoh tiga bulan. Najib razak sekali kali gagal dalam cubaan kali keduanya.

Kronologi Penuh Hari Ini Kes Src Najib Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Malaysiakini Hakim Benarkan Penangguhan Ikat Jamin Najib Dinaikkan Rm1 Juta

Tanggungjawab Jawatan Perdana Menteri Angkatan Belia Islam Malaysia Muslim Youth Movement Of Malaysia Abim Facebook

Najib Tak Menyesal Selepas Didapati Bersalah Kata Hakim Denyutreformasi

Najib Tak Menyesal Selepas Didapati Bersalah Kata Hakim Mykmu Net

Terjemahan Kenyataan Shafee Susulan Keputusan Mahkamah Kes Najib

Hilang Kelayakan Sebagai Mp Kerana Sabitan Dan Hukuman

Proses Rayuan Pensabitan Akan Ambil Masa Setahun Sithambaram Youtube

Mengingati Semula Isu Klip Video Lingam Mykmu Net

Gempar Najib Tidak Menyesal Selepas Didapati Bersalah Youtube

Najib Tidak Nyatakan Penyesalan Selepas Didapati Bersalah Kata Hakim Nazlan Warta Daily

New Zealand Tangguh Perjanjian Extradisi Dengan Hong Kong Astro Awani

Peguam Terkemuka Sulaiman Abdullah Ketuai Pendakwaan Kes Najib Free Malaysia Today

Akhirnya Najib Razak Akui Malaysia Akan Bankrap Jika Tak Laksanakan Gst Malaysia Penjara Marah

Kes Saman Psm Dan Kerajaan Selesai Luar Mahkamah Astro Awani

Ikat Jamin Najib Naik Rm1 Juta

Peguam Ini Jelaskan Mengapa Najib Masih Bebas Tidak Dlpenjar4kan Malah Masih Mampu Terima Tetamv Di Rumah Global News

Kes Src 99 9 Peratus Wang Diguna Untuk Kebajikan Bukan Dibelanja Najib Shafee Astro Awani


0 comments: