Sabtu, 15 Agustus 2020

Salahkan Najib Atas Kejatuhan Kedah

Bekas perdana menteri datuk seri najib razak didakwa jadi dalang di sebalik tumbangnya kerajaan pakatan harapan ph di kedah selain menyebabkan datuk seri mukhriz mahathir hilang jawatan sebagai menteri besar buat kali kedua. Salahkan najib atas kejatuhan kedah rupanya mukhriz pun alergik dengan najib macam bapak dia.

Ca9xexfuq9bsym

93 hits kalau kita ikuti kenyataan daripada mukhriz ni kita akan lihat dia ni macam orang hilang anak sekali cakap macam itu sekali cakap macam ini 1 semasa sidang akhbar untuk meletak jawatan dia cakap muhyiddin yassin punca kejatuhan ph kedah den.

Salahkan najib atas kejatuhan kedah. Salahkan najib atas kejatuhan kedah rupanya mukhriz pun alergik dengan najib macam bapak dia papar berkaitan pada 17 5 2020 jumlah. Kalau kita ikuti kenyataan daripada mukhriz ni kita akan lihat dia ni macam orang hilang anak sekali cakap macam itu sekali cakap macam ini. 139 hits kalau kita ikuti kenyataan daripada mukhriz ni kita akan lihat dia ni macam orang hilang anak sekali cakap macam itu sekali cakap macam ini 1 semasa sidang akhbar untuk meletak jawatan dia cakap muhyiddin yassin punca kejatuhan ph kedah den.

Semasa sidang akhbar untuk meletak jawatan dia cakap muhyiddin yassin punca kejatuhan ph kedah dengan memberi alasan kerana muhyiddin marah kepada dia pasal. Bekas perdana menteri datuk seri najib razak didakwa menjadi dalang di sebalik tumbangnya kerajaan pakatan. 150 hits kalau kita ikuti kenyataan daripada mukhriz ni kita akan lihat dia ni macam orang hilang anak sekali cakap macam itu sekali cakap macam ini 1 semasa sidang akhbar untuk meletak jawatan dia cakap muhyiddin yassin punca kejatuhan ph kedah den.

Dia kata tujuan kejatuhan kedah tidak lain tidak bukan semata mata membebaskan dirinya daripada pertuduhan pecah amanah 1mdb src international dan banyak lagi skandal mega. Terdahulu mukhriz pada sidang media di wisma darul aman alor setar kedah mendedahkan najib sebagai dalang di sebalik tumbangnya kerajaan pakatan harapan ph di kedah selain menyebabkan beliau hilang jawatan sebagai menteri besar buat kali kedua. 17 05 2020 17 05 2020 by sabah post leave a comment.

Dalam bulan ramadhan ni pun dia sanggup berbohong macam ni katanya. Satu hari dia tukar kenyataannya dia kata sebenarnya najib menggunakan strageik bapak dia mahathir semuanya salah najib. Salahkan najib atas kejatuhan kedah rupanya mukhriz pun alergik dengan najib macam bapak dia.

Najib protagonis sebenar kejatuhan ph kedah mukhriz mahathir. 122 hits kalau kita ikuti kenyataan daripada mukhriz ni kita akan lihat dia ni macam orang hilang anak sekali cakap macam itu sekali cakap macam ini 1 semasa sidang akhbar untuk meletak jawatan dia cakap muhyiddin yassin punca kejatuhan ph kedah den. Salahkan najib atas kejatuhan kedah rupanya mukhriz pun alergik dengan najib macam bapak dia papar berkaitan pada 17 5 2020 jumlah.

139 hits kalau kita ikuti kenyataan daripada mukhriz ni kita akan lihat dia ni macam orang hilang anak sekali cakap macam itu sekali cakap macam ini 1 semasa sidang akhbar untuk meletak jawatan dia cakap muhyiddin yassin punca kejatuhan ph kedah den. Berikutan itu najib meminta mukhriz mengemukakan bukti bahawa beliau terbabit. Salahkan najib atas kejatuhan kedah rupanya mukhriz pun alergik dengan najib macam bapak dia papar berkaitan pada 17 5 2020 jumlah.

Salahkan najib atas kejatuhan kedah rupanya mukhriz pun alergik dengan najib macam bapak dia papar berkaitan pada 17 5 2020 jumlah. Bagi mukhriz najib dah jadi watak utama kejatuhan dirinya walaupun arahan dari orang lain. Mukhriz mahathir yang hilang jawatan menteri besar kali kedua mendakwa najib razak adalah dalang di sebalik kejatuhan kerajaan ph di kedah.

Salahkan najib atas kejatuhan kedah rupanya mukhriz pun alergik dengan najib macam bapak dia papar berkaitan pada 17 5 2020 jumlah.

Rupanya Najib Dan Rosmah Ialah Komunis Ini Adalah Buktinya Ameno World

Shahbudin Dot Com Sediakah Najib Memberitahu Di Mana Jho Low Berada Atau Beliau Akan Menjawabnya Tak Tahu

Gempar Lihat Ini Yang Berlaku Di Mahkamah Punca Perbicaraan Najib Terhenti Youtube

Najib Bosskuuu Posts Facebook

Dialog Rakyat Januari 2016

Pakatan Rakyat Dialog Rakyat

Isu Mb Kedah Beli Vellfire Mengapa Tidak Selesai Masalah Nrw Yg Lebih 30 Youtube

Salahkan Najib Atas Kejatuhan Kedah Rupanya Mukhriz Pun Alergik Dengan Najib Macam Bapak Dia

T2ga70inouuk4m

Shahbudin Dot Com Pelik Umno Ini Buat Apa Lagi Najib Mahu Disambut Meriah

Muhyiddin Dakwa Kalau Bersatu Tak Keluar Ph Melayu Akan Dihancurkan Dap Tun M Astro Awani

Terkini Mukhriz Letak Jawatan Sebagai Mb Kedah Serta Merta Tun Carlos

Shahbudin Dot Com Kalau Semua Tak Tahu Apa Yang Najib Tahu

After Dark Writes Umno Blog

Usah Pedulikan Geng Gila Kuasa Tumpukan Pada Ekonomi Najib

Pas Kedah Siap Sedia Mengetuai Pentadbiran Kerajaan Negeri Mykmu Net

Hadiah Paling Berharga Trump Kepada Najib Sempena Pau 2017 Shahbudin Dot Com

Berani Khalid Kata Agong Rasis Kata Najib Mykmu Net

Sebab Apa Saya Dipersalahkan Pemuda Ini Hilang Kerja Mykmu Net


0 comments: