Jumat, 07 Agustus 2020

Umno Lawan Umno

Yang memberi nasihat ialah puad zarkashi. Umno s mortal enemy pas.

Dialog Berkaitan 1mdb Jadi Penerangan Satu Hala Sahaja Presidents Malaysia Sports Jersey

Sekali lagi saya mulakan artikel dengan memetik laporan yang disiar fmt.

Umno lawan umno. Umno lawan umno mohsin abdullah november 24 2020. Jika diamati satu persatu laman sosial yang menghalakan laras senjata mereka dan menyasarkan peluru bertali arus kepada presiden umno kebanyakannya berlatar belakangkan pengikut dari pihak lawan. Timbalan pengerusi umno johor nur jazlan mohamed menyifatkan annuar sebagai figura yang sudah mati dalam perjuangan umno.

Laporan bertarikh 22 nov mengenai nasihat seorang ahli majlis kerja tertinggi umno kepada seorang lagi ahli mkt. Laporan bertarikh 22 nov mengenai nasihat seorang ahli majlis kerja tertinggi umno kepada seorang lagi ahli mkt. Tindakan beberapa kumpulan dalam umno semakin menunjukkan tanda tanda perpecahan dalam parti.

Yang memberi nasihat ialah. Tindakan beberapa kumpulan dalam umno semakin menunjukkan tanda tanda perpecahan dalam parti. Ada yang secara terbuka mempertikai keputusan yang sudah dicapai within four walls kata penganalisa politik sivamurugan pandian.

Lawan jadi kawan kawan jadi lawan depending on their shared vision and mission. 3 pas meletakkan aspirasi satu lawan satu bn atau pn lawan ph dan mengelak pertembungan tiga penjuru sebagai syarat untuk menang pru15. Malaysians need to stop being too emotional and become more pragmatic.

Menurutnya untuk menjayakan politik melangkaui dua sentimen itu memerlukan muhasabah dan anjakan perspektif daripada dalam umno dan bn bukan sekadar melalui jalan pintas kerjasama dengan parti lawan. Dalam erti kata lain bagi beliau sudah tidak ada lagi semangat. Ketua penerangan umno shahril sufian hamdan berkata walaupun usaha membentuk politik melangkaui sentimen dialu alukan ia tidak terikat kepada kerjasama dengan pihak lawan.

Sekali fikir ia adalah normal dan menjadi kebiasaan pihak lawan akan menyerang presiden umno. Dap dulu lawan lepas tu kawan lepas to lawan again and now kawan again. Ada yang secara terbuka mempertikai keputusan yang sudah dicapai within four walls kata penganalis politik sivamurugan pandian.

Sekali lagi saya mulakan artikel dengan memetik laporan yang disiar fmt. Umno dan dap dilihat merupakan seterus tradisi dalam politik dengan masing masing meraih sokongan dengan mengkritik pihak lawan. 4 jika berlaku pertembungan tiga penjuru antara umno ppbm dan ph di sesebuah kawasan maka pas dalam impossible situation dan mungkin ambil pendekatan berkecuali yang untung adalah ph.

Umno lawan umno editor akhbar rakyat november 24 2020 pendapat edit oleh mohsin abdullah.

What S Wrong If I Speak Up Najib Asks Nazri Speaking Talk Show Wrong

Pin On Fmt Malaysian News

Amuk Sang Pribumi Pukulan Tko Buat Umno Jika Adenan Satem Terima Aja Singing Fictional Characters Character

Pin Di Fmt Malaysian News

Umno Satu Satunya Kerajaan Lawan Yahudi Kata Ketua Bahagian Kepong Mrm Kata Baseball Cards Baseball

Tranungkite Online Tko Ambil Duit Umno Untuk Lawan Umno Fikir Pakai Akal Munasabahlah

Pin On Fmt Malaysian News

Meluat Dengan Pas Kalau Betul Nak Lawan Umno Kenapa Pas Tunjuk Kacau Di Permatang Pauh Http Ift Tt 2tzs2vj

Pin By Media Umno Subang On Media Umno Subang Memes Media Playbill

Pin Di Fmt Malaysian News

Tranungkite Online Tko Ambil Duit Umno Untuk Lawan Umno Fikir Pakai Akal Munasabahlah Fictional Characters Character John

Umno Saran Dap Sertai Btn Untuk Faham Matlamat Pengikut Latihan

Pin On Brainfood

Atama Vs Kdca Vs Umno Vs Pbs Pbs Youtube Jail

Zaiton Mat Golongan Tercorot Dalam Bilik Darjah Berotak Ikan Sabah Malaysia

Pas Alu Alukan Sokongan Pengundi Umno Di Port Dickson Kata Hadi

Najib Saran Ahli Umno Hulur Silaturahim Kepada Pas Mrm Academic Dress Fashion Women

Ahli Umno Mesti Taat Kepada Pemimpin Selagi Mereka Tidak Fasik Puteri Mrm Malaysian Fashion

Umno Lebih Pentingkan Ketaatan Daripada Lawan Rasuah Kata Dap Mrm Kata Malaysian


0 comments: