Sabtu, 22 Agustus 2020

Wartawan Veteran Pak Shukur Meninggal

Perkara itu dimaklumkan ahli keluarga beliau. Perkara itu dimaklumkan ahli keluarga beliau.

Veteran Pas Keturunan Bugis Bakal Ganti Haron Din Free Malaysia Today

Shukur harun seorang wartawan veteran telah mendekati saya membina persahabatan menjadi tulang belakang dan sentiasa menyokong saya.

Wartawan veteran pak shukur meninggal. Wartawan veteran dan penulis abdul shukur harun meninggal dunia di usia 81 tahun awal pagi tadi. Di sini saya memohon pembaca berhenti sebentar marilah kita bersama sama membaca surah al fatihah untuk arwah beliau dan isterinya dan berdoa semoga allah swt meredhai mereka dan sekalian muslimin dan. Ketika mencelotehkan kisah ini pak shukur sudah tiada beliau meninggal dunia 9 julai lalu dalam usia 82 tahun 24 hari selepas pemergian ke rahmatullah isterinya hajah kiah rokiah 83.

Jenazah akan dikebumikan di shah alam. Sejak saya berumur 29 tahun baru saja berkahwin dan menjadi adun di subang jaya pak shukur a. Gambar facebook petaling jaya.

Dukacita ingin dimaklumkan ayahanda kami subky abdul latif telah. Jenazah akan dikebumikan di shah alam selepas zohor hari ini. Pelakon veteran ramli mohamed atau pak limra meninggal dunia pada usia 81 tahun akibat sakit tua di hospital kajang selangor semalam.

Wartawan veteran pak shukur meninggal dunia papar berkaitan pada 9 7 2020 jumlah. Perkara itu dimaklumkan oleh anak anaknya menerusi satu hantaran di facebook. Next article wartawan veteran pak shukur meninggal dunia di usia 81 related articles more from author avoid power at all cost politics says umno info chief calm down muhyiddin tells johor.

Wartawan veteran pak shukur meninggal dunia papar berkaitan pada 9 7 2020 jumlah. Jenazah ayah saya akan dibawa ke masjid al. 82 hits petaling jaya wartawan veteran dan penulis abdul shukur harun meninggal dunia di usia 81 tahun awal pagi tadi perkara itu dimaklumkan ahli keluarga beliau jenazah akan dikebumikan di shah alam selepas zohor hari ini jenazah ayah saya akan d.

102 hits petaling jaya wartawan veteran dan penulis abdul shukur harun meninggal dunia di usia 81 tahun awal pagi tadi perkara itu dimaklumkan ahli keluarga beliau jenazah akan dikebumikan di shah alam selepas zohor hari ini jenazah ayah saya akan d. Wartawan veteran dan penulis abdul shukur harun meninggal dunia di usia 81 tahun awal pagi tadi. Wartawan veteran dan penulis abdul shukur harun meninggal dunia di usia 81 tahun awal pagi tadi.

Bekas wartawan kanan dan veteran pas subky latif dilaporkan meninggal dunia kira kira jam 11 00 pagi tadi. Perkara itu dimaklumkan ahli keluarga beliau. Penolong setiausaha persatuan seniman malaysia seniman.

Awan Sabah Posts Facebook

Mountdweller Page 417 Chan 13426521 Rssing Com

Setelah Dendam Kita Kambuskan

Bebasnews News Analyses And Commentaries Portal Page 217

Wartawan Rasmi Laman Reformasi 06 02 16

Kisah Allahyarham Pak Din Pengawal Keselamatan Yang Trending Di Twitter Ohcewek

Wahid Satay Dibayar Untuk Tukar Nama Hiburan Mstar

Peti Surat 2012

Portal Rasmi Jabatan Penyiaran Malaysia

Wartawan Veteran Pak Shukur Meninggal Dunia Di Usia 81 Free Malaysia Today

Kes Baru Covid 19 Meningkat Melbourne Lockdown Kali Kedua Selama 6 Minggu Free Malaysia Today

Awan Sabah Siaran Facebook

4damato 2013

Tangkapan Jho Low Jangan Beri Harapan Palsu Lagi Kadir Jasin Astro Awani

Tak Sangka Ada Manusia Hidup Begini Ya Allah Maafkan Kami Ebit Lew Suara Merdeka

Koleksi Berita Dan Video Parti Pas Pemikiran Wartawan Veteran Subky Latiff Jilid 5

Agongkita Permaisuri Agong Dedah Punyai Darah Keturunan Cina Astro Awani

Sallehghani Instagram Posts Gramho Com

Hubungan Umno Pas Umpama Baru Kahwin Tidur Tak Lagi Berpelukan Kata Mustapha Yaakub Minda Rakyat


0 comments: