Minggu, 27 September 2020

Bagaimana Anwar Akan Jadi Pm Jika Kes

Bagaimana anwar akan jadi pm jika kes lembanga pengampunannya kalah. Anwar sendiri enggan jadi pm.

Kyle C Jeezy12kyle Twitter

Tetapi anwar akan hilang kerusi parlimen port dickson secara serta merta dan beliau tidak dapat bertanding dalam pilihan raya umum ke 15 pru 15 akan datang.

Bagaimana anwar akan jadi pm jika kes. 1 012 kes baru covid 19 417 di selangor. Adakah anwar akan masuk penjara kembali semula. Anwar tak kan jadi pm prof shamsul.

Seperti muhyiddin anwar akan dikuasai najib jika jadi pm dr m september 24 2020 anwar ibrahim dr mahathir mohamad najib razak politik kenyataan media tun mahathir. Bagaimana anwar akan jadi pm jika kes lembanga pengampunannya kalah papar berkaitan pada 24 9 2020 jumlah. Datuk seri anwar ibrahim teramat nekad senang diramal dan tidak tahu penat dalam usaha tunggal kehidupannya menjadi perdana menteri pm malaysia yang akan datang.

Tetapi ada perkara perkara yang berlaku yang mana itu tak terjadi. Anwar tak kan jadi pm prof shamsul amri. Adakah datuk seri anwar ibrahim dsai akan menjadi perdana menteri ke 9.

Senario pertama ialah. Jawapan pendek saya tidak. Secara bertentangan penerokaan luar biasa anwar ini jauh dari garis lurus ibaratkan kereta api sukaramai yang memutar tergelincir merombak kembali dilacak dalam beberapa penjajaran dan sekarang dalam perjalanan dalam masa.

Jika saya ditolak penyokong saya tidak akan menyertai cadangan ini. 158 hits kalau datuk seri anwar ibrahim menjadi perdana menteri sekali pun tempohnya tidak lama kerana beliau akan berdepan dengan keputusan mahkamah berhubung kes lembaga pengampunan itu dinyatakan peguam mohd khairul azam. Parlimen akan dibubarkan untuk memberi laluan kepada pilihan pru15 dan saya lihat anwar tetap tidak akan jadi perdana menteri ke 9 katanya.

Apa akan jadi jika saya menang dalam saman terhadap lembaga pengampunan dan anwar ibrahim ini. Jika anwar membawa orang orang umno terpalit rasuah dalam senarai sokongan kukuh dan meyakinkannya. Saya yang angkat anwar ibrahim sehingga dia dapat jadi timbalan perdana menteri 1993 1998 akan mengganti saya jika saya letak jawatan sebagai perdana menteri.

Bagaimana anwar akan jadi pm jika kes lembanga pengampunannya kalah kalau datuk seri anwar ibrahim menjadi perdana menteri sekali pun tempohnya tidak lama kerana beliau akan berdepan dengan keputusan mahkamah berhubung kes lembaga pengampunan. By 1media my september 24 2020 0 kalau datuk seri anwar ibrahim menjadi perdana menteri sekali pun tempohnya tidak lama kerana beliau akan berdepan dengan keputusan mahkamah berhubung kes lembaga pengampunan. Kemudian daripada itu dia sebenarnya dijatuhkan hukuman dia berada dalam penjara.

Walaupun pelbagai komentar dan wacana dianjurkan dengan seribu satu teori rentetan pengumuman bahawa dsai akan mengadap yang di pertuan agong ydpa pada tanggal 13 oktober selasa esok apa yang bakal berlaku boleh saya simpulkan dalam dua senario.

4yjzdyzi6oxfam

Penyatuan Ummah Muafakat Nasional Photos Facebook

Pin Di Pecah Palak Mikir Politik Malaysia

Kinitv Live Ismail Sabri Yaakob Holds Press Conference On Covid 19 Response Facebook

Kinitv Cmco Day One Checking Out Kuala Lumpur S Traffic Situation Facebook

Sokongan Untuk Tun Mahathir Jauh Lebih Tinggi Berbanding Pencabar Anwar Astro Awani

Kinitv Cmco Day One Checking Out Kuala Lumpur S Traffic Situation Facebook

Redparrot Posts Facebook

Pkpb Tidak Semua Industri Akan Beroperasi Pada Isnin Ini Mb Selangor Astro Awani

Tun Uda Posts Facebook

Demi Negara End Of Representative Opposition Plus Some Thoughts On The Malai Lembus

Nyzwik5xruqfmm

8iwbqon4fo7ncm

Another Brick In The Wall Page 12 Chan 8220850 Rssing Com

Worms War Posts Facebook

Key Topics Influencers Misinformation And How They Changed Perception Towards 1mdb And Najib Politweet Org

Senarai Harga Baru Tiket Bas Selepas Kenaikan 30 Sempena Raya

Bbmlnovip4iutm

31clidftsnkcem


0 comments: