Senin, 14 September 2020

Kerja Dap Dan Ph Nak Salahkan Orang Tak

Heran jugak dah jadi penyokong kerajaan pun walaun cai masih bodoh. Orang malaysia tidak malas seperti dihina ph dahulu.

Suara Lensa Ph Tumbang Tak Habis Habis Nak Salahkan Orang Lain

Saya ambil nasihat tun.

Kerja dap dan ph nak salahkan orang tak. Tapi jadikan ini sebagai bahan untuk pukul tunjukkan masalah di negara ini adalah kerana dap ini tak betul. Saya malah nak ulas panjang tapi hakikatnya tak pernah jumpa lagi mana mana pemimpin ph yang insaf koreksi diri dan meminta maaf kepada rakyat atas kejatuhan ph. Kalau kita nak maju jangan sibuk salahkan orang lain.

Dap muhyiddin najibrazak jangan cuba nak salahkan kita kononnya kita main perkauman jika sendiri terbukti gagal segagalnya. Mata hati naluri rakyat. Kerja dap dan ph nak salahkan orang tak pernah toleh diri sendiri atas kejatuhan ph papar berkaitan pada 8 6 2020 jumlah.

Ini tak boleh itu tak boleh. Kerja dap dan ph nak salahkan orang tak pernah toleh diri sendiri atas kejatuhan ph senior editor jun 08 2020 10 saya malah nak ulas panjang tapi hakikatnya tak pernah jumpa lagi mana mana pemimpin ph yang insaf koreksi diri dan meminta maaf. Usaha dan baikilah diri sendiri.

Tak payah nak hasut pas supaya tinggalkan umno demi pn atau tinggalkan bersatu demi mn. Saya percaya 90 peratus kesilapan atau kesalahan hingga membawa kejatuhan kerajaan. Yang ada semua salah orang lain termasuk najib.

Perangai dap dan ph tak pernah berubah. Tapi skrg baru saya faham dari mana datang kebebalan walaun cai dlm bab covid 19 ini seolah2 mereka tak mampu membaca tidak reti tabayyun mahupun mengkaji mereka terus menerus memalukan diri kerana menggunakan tuduhan palsu yg mereka sendiri gagal. Pada masa susah dan kritikal ini pbt diminta bersimpati dan gunakan budi bicara.

Kononnya nak ingatkan pas supaya selamat dari terpalit dosa dengan orang itu dan orang ini. Sebelum jadi kerajaan tipu. 136 hits saya malah nak ulas panjang tapi hakikatnya tak pernah jumpa lagi mana mana pemimpin ph yang insaf koreksi diri dan meminta maaf kepada rakyat atas kejatuhan ph yang ada semua salah orang lain termasuk najib banyak apa malaysiagazatte tulis.

Saya nak beritahu di sini kalau ada bukti saya tidak ada masalah kamu nak kritik dap. Banyak apa malaysiagazatte tulis yang. Last2 dap jugaklah yg dipersalahkan dan ph dimaki hamun serta diejek.

Sebenarnya semua nasihat itu tujuannya hanya satu iaitu demi ph dan dap kami dah masak dengan politik pecah dan perintah. Rakyat hanya mahu pendapatan sara diri dan keluarga.

Keberanian Yang Sudah Terlambat Shahbudin Dot Com

Azk0scnftdyzim

Senarai Konfrontasi Ph Terhadap Polis Kesatuan Melayu Raya Facebook

1 Umno 2 Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Shahbudin Dot Com Syabas Dap

Kedahlanie Cilaka Dap Mansuhkan Aliran Sains

The Unspinners Kembali July 2019

Tun Uda Posts Facebook

The Scribe A Kadir Jasin Banyak Kejayaan Kerajaan Tetapi Tidak Diceritakan

The Unspinners Kembali Jaga2 Semua Ph Nak Kencing Lagi

Ahli Parlimen Umno Khianati Presiden Dan Muafakat Nasional Shahbudin Dot Com

Salah Tun Orang Tak Suka Kerana Ph Dan Tun Sendiri Selalu Mungkir Janji Shahbudin Dot Com

Kedai Kopi Merbok 2018

Pesanan Buat Pengampu Mahathir Berhentilah Meroyan Mahu Beliau Jadi Pm Sehingga Habis Penggal Shahbudin Dot Com

Suara Rakyat Pasal Elaun Sara Hidup Nelayan Tu Korang Pusing Kot Mana Pun Yg Jelas Ph Dah Kena Main Kaw Dengan Tun M Muhyidin Dan Bersatu Masa Deme Dok Dalam

Menteri Yang Wajib Diterbangkan Jawatan Kabinetnya Shahbudin Dot Com

Isham Jalil Posts Facebook

Najib Razak Timbalan Menteri Dan Ahli Parlimen Dap Facebook

Suara Kita Hebat Mereka Yang Bergaduh Sesama Sendiri Pertikaikan Jawatan Pm Sehingga Tumbangnya Ph Mereka Hendak Salahkan Orang Lain Jika Tun Meneruskan Hasrat Untuk Rampas Jawatan Ketua Pembangkang Daripada Anwar Pastinya


0 comments: