Senin, 21 September 2020

Mayat Reput Terdampar Di Tepi Pantai

Mayat reput ditemukan orang awam terdampar di pantai kekabu di sini petang ini. Mayat tanpa identiti itu dikesan pada jam 3 30 petang ahad oleh penduduk kampung yang bertindak memaklumkannya kepada pihak polis.

Mayat Reput Terdampar Di Pulau Kekabu Utusan Digital

Mayat tanpa identiti itu dijumpai beberapa pengunjung kira kira jam 3 30 petang selepas terhidu bau busuk.

Mayat reput terdampar di tepi pantai. Ketika diunggah di facebook foto tersebut membuat netizen bertanya tanya. Marang mayat seorang lelaki hampir reput dijumpai terdampar di pantai pulau kekabu marang pada sabtu. Hari ini di great yarmouth kami menemukan apa yang tampak seperti putri duyung mati terdampar di pantai.

Mayat lelaki ditemukan terdampar di pantai pulau kekabu di sini petang hari ini. Ketua polis daerah deputi superintenden mohd. Menurut seorang pengunjung dia yang mengesan objek terapung tersebut pada mulanya menyangka ia adalah anak patung.

Mayat hampir reput dengan bahagian anggota badan tidak lengkap dijumpai terdampar di pesisir pantai kampung pasir putih marang. Kami sedang berkelah di sini selepas itu kami nampak seperti ada. Orang ramai yang beriadah di pantai tanjung batu di sini dikejutkan dengan penemuan mayat lelaki yang terdampar di celah bongkahan batu tepi pantai hari ini.

Dilansir dari mirror rabu 05 10 2016 bersama foto itu paul menulis detail gambar yang ia ambil. Orang ramai yang beriadah di pantai tanjung batu di sini dikejutkan dengan penemuan mayat lelaki yang terdampar di celah bongkahan batu tepi pantai hari ini. Marang pengunjung pantai pulau kekabu di sini gempar apabila menemui satu mayat dalam keadaan reput yang terdampar di pantai berkenaan petang tadi.

Ketua polis daerah marang deputi superintendan mohd zain mat dris berkata mayat dipercayai lelaki itu ditemui orang awam kira kira jam 3 30 petang. Dalam kejadian jam 1 30 tengah hari itu mayat yang masih lengkap berpakaian itu ditemui dalam keadaan terlentang dan membusuk. Amal yang tengah memancing tanpa sengaja menemukan adanya mayat yang terdampar di tepi pantai dodola kecil.

Ketua polis daerah marang dsp mohd zain mat dris berkata mayat remput tanpa sebahagian anggota badan itu ditemukan orang awam pada kira kira 3 30 petang. Zain mat dris berkata mayat dipercayai lelaki dengan sebahagian anggota badan yang telah tiada itu ditemukan kira kira pukul 3 30 petang. Amal pun langsung melaporkan kepada petugas penjaga pulau dodola dimas dan kiki.

Berpandukan kepada bentuk badan mayat tersebut dipercayai bukan warganegara dan telah dihanyutkan arus sebelum terdampar di pantai. Ketua polis daerah marang deputi superintendan mohd zain mat dris berkata mayat reput tanpa sebahagian anggota badan itu ditemukan orang awam pada 3 30 petang. Ketua polis daerah marang dsp mohd zain mat dris seperti dipetik astro awani berkata mangsa dipercayai telah meninggal dunia.

Marang 28 nov bernama mayat lelaki ditemukan terdampar di pantai pulau kekabu di sini petang tadi. Dalam kejadian jam 1 30.

J9 Wv Yzckr0pm

Pasangan Jumpa Mayat Reput Tepi Pantai Pressreader

Mayat Hampir Reput Di Celah Bongkahan Batu

Mayat Reput Terdampar Di Tepi Pantai

Gambar Pemancing Temui Mayat Seorang Lelaki Terdampar Di Pantai Siakap Keli News

Chukai Mayat Terdampar Di Tepi Pantai Jumpa

Mayat Reput Tanpa Kepala Tangan Dan Kaki Ditemui

Mayat Reput Dan Berulat Ditemui Di Pesisiran Pantai Kampung Telisai Sabah Post

Gambar Mayat Reput Terdampar Dekat Resort Di Setiu Mynewshub

Mayat 25 Pendatang Terdampar Di Libya Utusan Borneo Online

2 Lagi Mayat Pelajar Politeknik Lemas Ditemui Free Malaysia Today

Mayat Lelaki Bertatu Ditemui Reput Dalam Sungai Astro Awani

Mayat Reput Harian Metro

Pengunjung Pantai Temui Mayat Lelaki Hampir Reput Di Terengganu Youtube

Mayat Ditemui Setelah Tiga Hari Terlibat Kemalangan

Hidu Bau Mayat Di Rumah Adik

Mayat Ngeri Terdampar Tepi Pantai Klik

December 2019 Page 10 Apa Pun Share

Mayat Reput Terdampar Di Pantai Kekabu Kosmo Digital


0 comments: