Rabu, 02 September 2020

Mukhriz Mahathir Mengakui Anak

Terbaru datuk seri muhkriz mahathir telah mengakui bahawa anak dan menantunya merupakan individu yang ditahan pihak berkuasa pada malam sabtu tempoh hari. Tak pernah lagi.

Ally Mukhriz Perjelas Kejadian Di Bar Kesal Langgar Pkpp Patut Pun Anda Kecewa Tapi Tak Sebesar Kekecewaan Saya Rasai Semasa Mstar

Bercakap kepada media mukhriz berkata dia kecewa kerana kedua duanya telah melanggar pkpp dan mereka wajar didenda maksimum sebanyak rm1 000.

Mukhriz mahathir mengakui anak. Terbaru datuk seri muhkriz mahathir telah mengakui bahawa anak dan menantunya merupakan individu yang ditahan pihak berkuasa pada malam sabtu tempoh hari. Mukhriz berkata anak dan menantunya wajar dikenakan tindakan kerana tidak mematuhi sop ditetapkan. Bekas menteri besar kedah mukhriz mahathir mengakui anak perempuan dan menantunya ditahan polis dalam serbuan di sebuah pub di kuala lumpur baru baru ini kerana melanggar perintah kawalan pergerakan pemulihan pkpp.

Bercakap kepada media mukhriz berkata dia kec3wa kerana kedua duanya telah melanggar pkpp dan mereka wajar did3nda maksimum sebanyak rm1 000. Mukhriz mahathir akui anak menantu ditahan di pub 3 month ago 27 aug 2020 ahli parlimen jerlun datuk seri mukhriz mahathir mengesahkan anak perempuan dan menantunya antara 29 individu yang ditahan di sebuah pub kerana melanggar perintah kawalan pergerakan pemulihan pkpp pada sabtu lalu. Memang benar anak dan menantu saya dibawa ke balai polis bersama dengan 27 orang yang lain atas kesalahan melanggar curfew pkpp.

Saya mengucapkan terima kasih kepada pihak polis kerana bersikap adil dan tiada unsur unsur pengurangan kompaun. Bekas menteri besar kedah mukhriz mahathir mengakui anak perempuan dan menantunya ditahan polis dalam serbuan di sebuah pub di kuala lumpur baru baru ini kerana melanggar perintah kawalan. Katanya kompaun rm1 000 yang dikenakan ke atas mereka juga telah dibayar.

Memang anak dan menantu saya. Bekas menteri besar kedah mukhriz mahathir mengakui anak perempuan dan menantunya ditahan p0lis dalam serbuan di sebuah pub di kuala lumpur baru baru ini kerana mel4nggar perintah kawalan pergerakan pemulihan pkpp. Bekas menteri besar kedah mukhriz mahathir mengakui anak perempuan dan menantunya ditahan polis dalam serbuan di sebuah pub di kuala lumpur baru baru ini kerana melanggar perintah kawalan pergerakan pemulihan pkpp.

Dalam seminggu ini saya telah mengimbau peristiwa tersebut dan akibatnya. Anak mukhriz mahathir ally hari ini memohon maaf secara terbuka atas tindakan melanggar perintah kawalan pergerakan pemulihan pkpp dan menyesali kejadian menimpanya. Ahli parlimen jerlun datuk seri mukhriz mahathir mengesahkan anak dan menantunya telah ditahan di sebuah kelab malam di ibu negara kerana melanggar perintah kawalan pergerakan pemulihan pkpp.

Memang Benar Anak Menantu Saya Ditahan Mukhriz Mahathir

Mukhriz Mahathir Akui Anak Menantu Ditahan Langgar Sop Di Pusat Hiburan

Pin On Malaysian Review Blogezine Mrm

Anak Mukhriz Mohon Maaf Langgar Pkpp

Cucu Tun Mahathir Ditangkap Polis

Langgar Pkpp Kerana Sambut Harijadi Kawan Ally Mukhriz Minta Maaf Buzzkini

Saya Puas Hati Prestasi Menteri Timbalan Menteri Mukhriz

Saya Menyes4l Kerana Telah Menyus4hkan Keluarga Dan Rakan Rakan Anak Mukhriz Minta Maaf Soya Lemon

Kedudukan Mukhriz Di Kedah Tidak Kukuh Ketua Umno Langkawi Astro Awani

Mukhriz Mahathir Sahkan Anak Dan Menantu Ditahan Akui Kecewa

Mukhriz Rasa Dikhianat Kawan Kawan Peringkat Negeri Pusat Berita Dunia Beritaharian Sg

Exco Kedah Nafi Majoriti Pemimpin Umno Tolak Mukhriz Kedah Countries Around The World

Mukhriz Akui Anak Menantu Ditahan Di Pub

Biodata Ringkas Anak Anak Tun Dr Mahathir Iluminasi

Anak Perempuan Mukhriz Mahathir Akhirnya Tampil Beri Penjelasan Apa Sebab Dia Ada Dalam Pub Pada 1 30 Pagi Rentas Asia

Saya Menyes4l Kerana Telah Menyus4hkan Keluarga Dan Rakan Rakan Anak Mukhriz Minta Maaf Dedah Media

Akhirnya Anak Perempuan Mukhriz Mahathir Tampil Memberi Penjelasan Sebab Dia Ada Dalam Pub Ketika Itu Isu Isu Dan Kisah Kisah Menarik In 2020 Playbill

Anak Perempuan Mukhriz Kesal Langgar Pkpp


0 comments: