Senin, 12 Oktober 2020

New York Sekurang Kurangnya Enam Orang

Menurut agensi berita xinhua jurucakap jabatan polis new york nypd berkata pihak berkuasa tempatan dan media melaporkan bahawa dari jumaat hingga ahad lalu 51 orang ditembak dalam 34 kejadian berasingan di bandar itu. Jurucakap jabatan polis new york nypd berkata dari jumaat sehingga jam 3 petang 19 00 gmt waktu tempatan pada ahad seramai 51 orang ditembak dalam 34 kejadian.

Tragedi Senjata Api Insiden Keganasan Meningkat

Menurut agensi berita xinhua jurucakap jabatan polis new york nypd berkata pihak berkuasa tempatan dan media melaporkan bahawa dari jumaat hingga ahad lalu 51 orang ditembak dalam 34 kejadian berasingan di bandar itu.

New york sekurang kurangnya enam orang. Jurucakap jabatan polis new york nypd berkata dari jumaat sehingga jam 3 petang 19 00 gmt waktu tempatan pada ahad seramai 51 orang ditembak dalam 34 kejadian berasingan di bandar itu. Sejak beberapa bulan kebelakangan ini new york dilanda insiden keganasan membabitkan senjata api. Sekurang kurangnya enam orang maut dalam beberapa kejadian tembakan di new york pada sabtu lalu ketika orang ramai menyambut hari kemerdekaan amerika syarikat as.

Pemandu kereta maut apabila kereta api itu merempuh kenderaannya sekitar jam 6 30 petang 2330 gmt dan lima penumpang di dalam kereta api mati selepas api membakar gerabak nbc new york melaporkan. New york sekurang kurangnya enam orang maut dalam beberapa kejadian tembakan di new york pada sabtu ketika orang ramai menyambut hari kemerdekaan negara itu lapor agensi berita xinhua memetik pihak berkuasa tempatan dan media. Sementara itu nbc new york melaporkan pada ahad sekurang kurangnya enam orang maut di mana sejak beberapa bulan kebelakangan ini new york dilanda insiden keganasan membabitkan senjata api.

Sekurang kurangnya enam orang maut dalam beberapa kejadian tembakan di new york pada sabtu lalu ketika orang ramai menyambut hari kemerdekaan amerika syarikat as. Sementara itu nbc new york melaporkan pada ahad sekurang kurangnya enam orang maut. Enam maut ditembak hari kemerdekaan as july 7 2020 new york 6 julai sekurang kurangnya enam orang maut dalam beberapa kejadian tembakan di new york pada sabtu ketika orang ramai menyambut hari kemerdekaan ne gara itu lapor agensi berita xinhua memetik pihak berkuasa tempatan dan media.

Sekurang kurangnya enam orang maut dalam beberapa kejadian tembakan di new york pada sabtu lalu ketika orang ramai menyambut hari kemerdekaan amerika syarikat as. Sekurang kurangnya enam orang terbunuh selasa apabila sebuah kereta api komuter merempuh sebuah kereta di atas rel di luar bandar new york media tempatan melaporkan. Sekurang kurangnya enam orang maut dalam beberapa kejadian tembakan di sini pada sabtu ketika orang ramai menyambut hari kemerdekaan negara itu lapor agensi berita xinhua memetik pihak berkuasa tempatan dan media.

Malaysiakini Puluhan Ditembak Dalam Beberapa Insiden Di New York

6 Maut Keretapi Rempuh Jeep Atas Landasan Di New York Carigold Forum

Penyerang Tikam Enam Mangsa Di Rumah Seorang Rabai Di New York Utusan Borneo Online

Serangan 11 September 2001 Wikipedia Bahasa Melayu Ensiklopedia Bebas

Video Hari Kemerdekaan As Dicemar Tragedi Puluhan Ditembak Dalam Beberapa Insiden Di New York

Keadaan Dalam Hospital New York Seperti Mimpi Ngeri Astro Awani

Enam Cedera Serangan Bersenjata Di Jordan

Keluarga Lipas Ditemui Dalam Telinga Pemuda

Rid Penyaikt Kritikal

Hari Kemerdekaan As Dicemari Insiden Tembakan Kool Fm

Wanita Protes Dasar Imigresen Trump Daki Statue Of Liberty Utusan Borneo Online

Enam Maut Puluhan Ditembak Dalam Beberapa Insiden Di New York

Kes Jangkitan Covid 19 As Melebihi 13 4 Juta

6 Kes Kematian Covid 19 Setiap 6 Ke 12 Jam Keadaan Hospital Di New York Seperti Dalam Mimpi Ngeri

Serangan Bom 4 Maut Di Pakistan 2 Maut Di Afghanistan

Enam Maut Dalam Insiden Tembakan Di New Jersey Astro Awani

Malaysiakini Puluhan Ditembak Dalam Beberapa Insiden Di New York

Puluhan Ditembak Di Sekitar New York Sekurang Kurangnya 6 Maut Isu Semasa Semasa Forum Cari Infonet


0 comments: