Rabu, 07 Oktober 2020

Tenangnya Najib Berbanding Mahathir Dan

Demikianlah bezanya najib berbanding tun dr mahathir dan anwar. Demikianlah bezanya najib berbanding tun dr mahathir dan anwar.

Gertakan Saman Najib Tidak Lagi Ditakuti Shahbudin Husin Mrm Malaysia Talk Show Malaysian

Semoga najib diberikan kekuatan untuk menempuh ujian besar ini dan terbit berjaya insya allah.

Tenangnya najib berbanding mahathir dan. Roslan shahir mohd shahir harakahdaily 29 7 2020 berita penuh. Tetapi keistimewaan mahathir berbanding dengan anggota generasinya yang lain ialah beliau masih sihat aktif dan berpengaruh dalam politik. Semoga najib diberikan kekuatan untuk menempuh ujian besar ini dan terbit berjaya insya allah.

Najib memberitahu jumlah saiz aset kwsp pada masa itu tak besar cuma sekitar rm10 bilion masa itu berbanding rm940 bilion sekarang. Hari ini dalam coretan di blognya mahathir mempertahankan keputusannya meletakkan jawatan sebagai perdana menteri. Sementara itu mahathir turut mendesak kerajaan untuk memotong gaji mereka yang berpendapatan tinggi termasuk menteri dan penjawat awam untuk disalurkan kepada dana bagi memerangi covid 19.

Anwar ibrahim najib tun razak tun dr mahathir mohamad. Tenangnya najib berbanding mahathir dan anwar assistant editor julai 30 2020 6 sejururus didapati bersalah oleh mahkamah tinggi semalam atas 3 pertuduhan utama salah guna kuasa pecah amanah dan pengubahan wang haram. Baling batu dan sembunyikan tangan ini politik mahathir sekarang bagi memastikan najib razak dan anwar sekaligus hilang daripada politik negara katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Masih mampu hadir dan berucap di dewan rakyat. Sejururus didapati dan. Semoga najib diberikan kekuatan untuk menempuh ujian besar ini dan terbit berjaya insya allah.

Katanya pada awal 1980an semasa pentadbiran dr mahathir terutamanya masa dari 1981 hingga 1987 kadar faedah simpanan tetap yang dibayar bank adalah lebih tinggi daripada kadar dividen kwsp pada masa itu. Najib yang dijatuhi hukuman penjara 12 tahun dan denda rm210 juta di atas tujuh tuduhan penyalahgunaan kuasa pecah amanah dan pengubahan wang haram mengemukakan rayuan terhadap sabitannya. Tun dr mahathir mohamad kiri datuk seri najib tun razak kanan.

Dalam kes ini kedua dua anwar dan najib membenci mahathir individu yang bertanggungjawab melumpuhkan kerjaya politik mereka tambah sumber itu. Demikianlah bezanya najib berbanding tun dr mahathir dan anwar. Ttf apabila pakatan harapan runtuh tun cuba menyelamatkan malaysia dengan mencadangkan kerajaan campuran supaya mereka yang benar benar berkebolehan untuk mengemudi malaysia ke jalan yang betul dapat dilantik dalam kabinent beliau.

Roslan shahir mohd shahir harakahdaily 29 7 2020.

Pas Cawangan Taman Sri Raya Buletin Politik Pancaran Fikiran Pemimpin

Mengapa Melayu Sukar Move On 8702

Mulanya Haron Din Tak Percaya Najib Razak Terima Rm2 6 Bilion Dan Najib Razak Memujinya Malaysia Dan Internet

Betul Kata Wanita Umno Langkawi Najib Perlu Pergi Berubat Mrm Langkawi Kata Kini

Noramin Mosyi Mosyi Merepek Mahathir Mogok Lapar Mrm Mogok Historical Figures Historical

Penangkini

Pin Di 02 Malaysia Natl News 2015

Pemimpin Pas Puji Najib Lebih Tenang Berbanding Anwar Dan Mahathir

Najib Razak Menipu Sepanjang Skandal 1mdb Dan Rm2 6 Bilion Disiasat Dan Dibongkarkan Skandal Malaysia Berita

Pecah Palak Mikir Video Terhenti Ucapan Najib Bila Terima Berita Permergian Tg Nik Aziz Video Nik

Najib Sokong Dr Mahathir Kerana Ditekan Anwar Kata Zam Http Malaysianreview Com 122359 Najib Sokong Dr Mahathir Kerana Ditekan Anwa Couple Photos Kata Dan

Kl Chronicle Video Ditanya Tentang Vincent Tan Dr Mahathir Bangun Tinggalkan Sidang Media

Tenangnya Najib Berbanding Tun M Anwar Malaysia Today

Najib Razak Dinasihatkan Kurangkan Kadar Rasuah Dalam Kabinetnya Dalam Tempoh 6 Bulan Ini Sebelum Meletakkan Jawatan Malaysia Berita Bulan

Blognombor0203 Blognombor0101

Pecah Palak Mikir Perjumpaan Sulit Pasma Dap Bukti Haji Hadi Haron Din Bakal Disenyap Dan Lenyap Incoming Call Screenshot Incoming Call Fictional Characters

Bung Yakin Ahli Umno Tidak Amal Rasuah Mrm Bung Amal

Fakta Bukan Auta Antara Najib Dan Anwar

3rd August 2015 Scarcasm Of Pm Najib 2 6billion Regards As Donation Using P Ramlee Movie Movies Politics Movie Posters


0 comments: