Minggu, 01 November 2020

Jika Anwar Ada Majoriti Pun Belum Tentu

Jika bertanding pun umno mahu bersatu tewas dan menang dengan kerusi yang kecil berbanding umno yang berhajat mahu kembali menjadi abang besar. Kenakalan politik perlu selesai dengan pru segera.

Rongthime Posts Facebook

Dalam ph krisis antara mahathir dan anwar masih ada babak belum selesai dan jika pru 15 sudah tentu barisan nasional dan pas menjadi dominan tanpa geng muhyiddin pun muafakat nasional boleh jadi kerajaan.

Jika anwar ada majoriti pun belum tentu. Apa pun jalan penyelesaian terbaik masih pru 15 dan marilah kita berharap penularan pandemik covid 19 terlerai dan memungkinkannya proses rakyat memilih berlaku malaysiagazette. Jika anwar ada majoriti pun belum tentu muhyiddin. Kedua apa pun yang terjadi walaupun mendapat perkenan yang di pertuan agong dan katakan anwar dilantik sebagai.

Pilih anwar sebagai pm seperti memilih dajjal tu. Bila anwar pergi istana negara. Jika anwar ada majoriti pun belum tentu muhyiddin hilang kepercayaan kata dr shamrahayu journalist.

Pengumuman ketua pembangkang dato seri anwar ibrahim memiliki nombor sokongan majoriti ahli dewan rakyat tidak membawa. Anwar bergerak dari ruang angka yang rapuh pm gagal kendali ekonomi negara perlukan nakhoda. Oktober 18 2020 9.

22 bulan rakyat terseksa pejuang cadang beri kepa. Kita bincang keputusan ini dahulu. Dua kemungkinan akan berlaku.

Jika ada pihak yang menang pun kisah perebutan kuasa masih ada siri sirinya lagi selepas itu. Sudah tentu saya bukan seorang ahli parlimen yang anwar dakwa berpihak kepadanya. Pada masa sama dr muhammad fath turut tidak menolak kemungkinan ada elemen tertentu dalam umno yang sememangnya menyokong anwar menubuhkan kerajaan baharu.

Diasak wartwan untuk maklumat lanjut anwar berkata butiran akan hanya diberikan selepas dia mengadap yang di pertuan agong yang sekarang berada di institut jantung negara. Jika demikian maka anwar mungkin berjaya menjatuhkan kerajaan perikatan nasional pn tetapi gagal untuk menubuhkan kerajaan dan akhirnya pru15 tidak lagi boleh dielakkan katanya. Mereka tahu jika tetap mahu diadakan pru 15 dibuat situasi sekarang akan menyebelahi pn bukan ph buat masa ini.

Anwar juga memberi jaminan bahawa dia ada dokumen tetap yang tidak boleh diragui bagi membuktikan bahawa diakini mempunyai majoriti untuk menubuhkan kerajaan baru. Jika umno menarik diri maka kerajaan pn akan hilang majoriti. Pengumuman ketua pembangkang dato seri anwar ibrahim memiliki nombor sokongan majoriti ahli dewan rakyat tidak membawa makna perdana menteri tan sri muhyiddin yassin telah hilang kepercayaan.

Jika anwar ada majoriti pun belum tentu muhyiddin hilang kepercayaan kata dr shamrahayu journalist minda rakyat kuala lumpur. Sama ada ds anwar atau orang lain akan dijemput oleh ydpa untuk menubuhkan kerajaan baru atau baginda akan membubar parlimen dan pru akan terpaksa diadakan. Belum tentu muhyiddin yassin dapat kembali menjadi perdana menteri jika kerusi yang dimenangi oleh bersatu terlalu kecil berbanding umno.

Walaupun Anwar Gagal Belum Tentu Kerajaan Pn Selamat Kata Tun Abdul Hamid Minda Rakyat

Umno Keluar Pn Bentuk Gabungan Baru Suatu Spekulasi Youtube

Vafkvcda1mungm

Kali Ini Pasti Anwar Jadi Pm

Shahbudin Dot Com

The Unspinners Kembali October 2019

Sutbbsogbk9eym

Jika Anwar Ada Majoriti Pun Belum Tentu Muhyiddin Hilang Kepercayaan Kata Dr Shamrahayu Minda Rakyat

Gambar 11 Jurus Bunga Islam Gambar 11 Jurus Bunga Islam Gambar Bunga Download Ikatan Pencak Silat Bunga Islam Kh Moch Djhamhari G Di 2020 Gambar Bunga Bunga Ungu

Bila Anwar Pergi Istana Negara

Anwar Berjaya Dihitamkan Tetapi Belum Tentu Mn Menang Pru 15 Suara Pakatan Daily

Sabut Tenggelam Timbul Posts Facebook

Saya Putar Halim Posts Facebook

Kopi Ke Milo Posts Facebook

Anwar Belum Tentu Dapat Majoriti Dengan Sokongan Ahli Parlimen Umno Kata Dr M Free Malaysia Today

Pelik Tapi Benar Posts Facebook

Malaysiakini Pn Tak Usul Tukar Speaker Dewan Rakyat Petanda Tak Ada Majoriti

Anwar Tak Automatik Jadi Pm Meski Ada Sokongan Majoriti Ismaweb

Buku Tulis Posts Facebook


0 comments: