Rabu, 04 November 2020

Mahathir Anwar Tidak Iktiraf Kerajaan

Kuala lumpur dua pemimpin utama dari parti keadilan rakyat pkr dan parti pribumi bersatu malaysia bersatu memberi gambaran bahawa mereka akan bekerjasama sekali lagi dalam arena politik negara selepas krisis pada februari lalu yang menyaksikan pakatan. Mahathir anwar tidak iktiraf kerajaan hari ini.

Blogger Pro Tun Mahathir Tegur Anwar Ibrahim Malaysia Kini 2 0 Adil Bebas Kontroversi

Pada tahun 2008 pun anwar gagal.

Mahathir anwar tidak iktiraf kerajaan. Aneh pembangkang ibarat iktiraf kerajaan pn tun mahathir bekas perdana menteri yang juga ahli parlimen langkawi tun dr mahathir mohamad menyifatkan tindakan majoriti ahli parlimen pembangkang tidak menyokong usul undi belah bahagi. Dr mahathir anwar tidak iktiraf kerajaan hari ini. Dalam satu kenyataan bersama mereka mendakwa kerajaan perikatan nasional yang ditubuhkan.

Fri nov 27 2020. Gambar arkib bernama foto bernama. Turut hadir presiden parti keadilan rakyat datuk seri anwar ibrahim kiri.

Jelas setelah ketepikan saya pun anwar tidak menang. Fotobernama 2019 hak cipta terpelihara. Dr mahathir dan anwar tidak iktiraf kerajaan perikatan nasional.

Anwar berkhidmat sebagai timbalan perdana menteri dari tahun 1993 hingga 1998. Putrajaya 23 nov perdana menteri yang juga pengerusi pakatan harapan ph tun dr mahathir mohamad pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat majlis presiden ph di yayasan kepimpinan perdana putrajaya hari ini. Dalam satu kenyataan bersama mereka mendakwa kerajaan perikatan nasional yang ditubuhkan secara rundingan itu tidak diperolehi secara sah menurut kertas undi di dalam pilihan raya.

By mt webmaster last updated may 9 2020 ismaweb tun dr mahathir mohamad dan datuk seri anwar ibrahim hari ini menegaskan mereka tidak mengiktiraf kerajaan yang ada hari ini kerana ia ditubuhkan tanpa mendapat mandat rakyat. Mereka tak sedar rakyat tak iktiraf mereka author. Mahathir anwar tidak iktiraf kerajaan.

Anwar yang merupakan ahli parlimen port dickson sebelum ini berkata dia meminggirkan mahathir kerana tidak dapat menerima konspirasi dan pengkhianatan yang berulang. Bekas perdana menteri tun dr mahathir mohamad menyifatkan tindakan majoriti ahli parlimen pembangkang tidak. Mei 09 2020 59.

Apakah saya juga yang menghalang anwar katanya. Tun dr mahathir mohamad dan datuk seri anwar ibrahim menyatakan mereka tidak mengiktiraf kerajaan pimpinan tan sri muhyiddin yassin kerana mendakwa ia tidak mendapat mandat rakyat. Tun dr mahathir mohamad dan datuk seri anwar ibrahim menyatakan mereka tidak mengiktiraf kerajaan pimpinan tan sri muhyidd.

Bangi 16 ramadan 1441h sabtu tun dr mahathir mohamad dan datuk seri anwar ibrahim hari ini menegaskan mereka tidak mengiktiraf kerajaan yang ada hari ini kerana ia ditubuhkan tanpa mendapat mandat rakyat. Tindakan bekas perdana menteri tun dr mahathir mohamad dan presiden pkr datuk seri anwar ibrahim yang tidak mengiktiraf kerajaan hari ini dianggap tidak bertanggungjawab dan amat. Dr mahathir anwar tidak iktiraf kerajaan hari ini kenyataan yang menggandingkan nama kedua dua pemimpin parti berkenaan dibuat sempena menyambut dua tahun kejayaan ph menumbangkan barisan nasional bn iaitu pada 9 mei 2018 semalam.

Mohammad fairuz jumain 09 mei 2020.

Dr Mahathir Dan Anwar Tidak Iktiraf Kerajaan Perikatan Nasional Malaysia Today

Anwar Tak Mampu Tadbir Negara Di Saat Krisis Kata Dr M Minda Rakyat

Anwar Tidak Bersama Dalam Kerajaan Ph Tun M Seperti Hilang Arah Malaysia Kini 2 0 Adil Bebas Kontroversi

Ph Gagal Ambil Alih Semula Kerajaan Sebab Anwar Tolak Saya Kata Mahathir Minda Rakyat

Kerajaan Perpaduan Hanya Muslihat Mahathir Halang Anwar Jadi Pm Kata Penganalisis Minda Rakyat

Tun M Anwar Tak Iktiraf Kerajaan Pn Ismaweb

Dr Mahathir Anwar Tidak Iktiraf Kerajaan Hari Ini

Mahathir Anwar Tidak Iktiraf Kerajaan

Mahathir Anwar Tidak Iktiraf Kerajaan

Mahathir Anwar Tidak Iktiraf Kerajaan Hari Ini Soya Lemon

Tidak Iktiraf Kerajaan Umno Persoal Kenyataan Bersama Anwar Tun M

Dr Mahathir Anwar Tidak Iktiraf Kerajaan Hari Ini Bah News

Rci Kemuka Syor Pdrm Siasat Mahathir Anwar Astro Awani

Pilih Mahathir Bukan Bermakna Abaikan Anwar Suara Merdeka

Mahathir Anwar Tidak Iktiraf Kerajaan Hari Ini

Mahathir Pun Tak Percaya Minda Rakyat

Video Nama Tun M Rosak Jika Tak Serah Pm Pada Anwar Kata Ahli Dap Perak Baca

Daripada Dimalukan Pn Lebih Baik Malukan Mahathir Ini Kira Balas Dendam Minda Rakyat

Pembangkang Iktiraf Kerajaan Pn Mahathir Mykmu Net


0 comments: