Senin, 23 November 2020

Tiga Pelajar Cedera Dirempuh Dua Lelaki

Fadzil berkata siasatan awal mendapati kedua dua mangsa terkena beberapa das tembakan di dada dan beberapa bahagian badan. Ketua jabatan siasatan jenayah jsj selangor datuk fadzil ahmat berkata dalam kejadian pada jam 12 45 tengah hari itu dua lelaki itu dipercayai ditembak dua individu yang menaiki.

Pelajar Tingkatan 4 Maut 2 Cedera Dirempuh Bas Persiaran Free Malaysia Today

Beberapa pelajar cedera pada bahagian kaki dan leher selepas dirempuh kereta dinaiki dua lelaki yang juga cedera akibat terkena tembakan dalam kejadian di hadapan sekolah menengah telok datok banting tengah hari tadi.

Tiga pelajar cedera dirempuh dua lelaki. Sekurang kurangnya tiga pelajar cedera selepas dirempuh kereta dinaiki dua lelaki yang cedera akibat terkena tembakan dalam kejadian di hadapan sekolah menengah telok datok di sini tengah hari tadi. Mangsa yang cedera terkena tembakan itu adalah seorang pengawal peribadi dan majikannya. Dalam kejadian itu dua lelaki cedera selepas terkena tembakan dan kenderaan yang dipandu mereka hilang kawalan dan merempuh pelajar sekolah.

Tular posting di fb kejadian tersebut mula tular di laman facebook menerusi akaun seorang wanita bernama siti kamsari yang memaklumkan mengenai kejadian terbabit. Menurut ketua jabatan siasatan jenayah jsj selangor datuk fadzil ahmat dalam kejadian kira kira pukul 12 45 tengah hari itu dua lelaki berkenaan dipercayai ditembak dua. Ketua jabatan siasatan jenayah jsj selangor datuk fadzil ahmat berkata mangsa yang cuba melarikan diri daripada lelaki bersenjata berkenaan kemudian merempuh sekumpulan pelajar dan beberapa buah kereta lain.

Banting sekurang kurangnya tiga orang pelajar cedera selepas dirempuh kereta dinaiki dua lelaki yang cedera akibat terkena tembakan dalam kejadian di hadapan sekolah menengah telok datok di sini tengah hari ini. Dua lelaki yang menaiki sebuah kereta cedera akibat ditembak oleh lelaki bersenjata dalam satu kejadian di hadapan sebuah sekolah menengah di banting selangor tengah hari jumaat. Menurut ketua jabatan siasatan jenayah jsj selangor datuk fadzil ahmat dua lelaki menaiki kereta jenis bmw cedera ditembak dua suspek bermotosikal.

Pihak polis sebentar tadi mengesahkan berlaku kejadian tembakan di hadapan sebuah sekolah di banting selangor. Tiga pelajar cedera dan beberapa kenderaan rosak akibat dirempuh kenderaan mangsa ketika cuba melarikan diri. Dua lelaki cedera selepas terkena beberapa das tembakan dalam kejadian di hadapan sekolah menengah telok datok dekat sini tengah hari tadi.

Sekurang kurangnya tiga pelajar cedera selepas dirempuh kereta dinaiki dua lelaki yang cedera akibat terkena tembakan dalam kejadian di hadapan sekolah menengah telok datok di sini tengah hari tadi. Ketua jabatan siasatan jenayah jsj selangor datuk fadzil ahmat berkata dalam kejadian jam 12 45 tengah hari itu mangsa dipercayai ditembak oleh dua individu yang menunggang sebuah motosikal. Menurutnya setakat ini tiga pelajar yang mengalami kecederaan pada bahagian kaki dan leher itu masih dirawat di hospital.

Sekurang kurangnya tiga pelajar cedera selepas dirempuh kereta dinaiki dua lelaki yang cedera akibat terkena tembakan dalam kejadian di hadapan sekolah menengah telok datok di sini. Difahamkan suspek mengekori kereta berkenaan seterusnya melepaskan tembakan dan siasatan awal mendapati kedua dua mangsa terkena beberapa das tembakan di dada dan. Seramai tiga pelajar cedera akibat rempuhan itu katanya dalam kenyataan media hari ini.

2 Pelajar Uitm Tapah Maut Dirempuh Kereta

Berita Tv9 2 Parah Ditembak 3 Pelajar Cedera Dirempuh Facebook

Tiga Pelajar Cedera Dirempuh Dua Lelaki Parah Ditembak Nasional Berita Harian

Tiga Pelajar Cedera Dirempuh Dua Lelaki Parah Ditembak

3 Pelajar Sekolah Dirempuh Selepas 2 Lelaki Ditembak Depan Sekolah

Video Pemandu Parah Ditembak 5 Termasuk 3 Pelajar Cedera Dirempuh Surat Kabo

Tiga Pelajar Cedera Dirempuh Dalam Kejadian Tembakan Di Hadapan Sekolah 2 Lelaki Cedera Ditembak Polis

Tiga Pelajar Cedera Dirempuh Dua Lelaki Parah Ditembak

Murid 10 Tahun Maut Dua Lagi Parah Dirempuh Daily Express Online Sabah S Leading News Portal

Dua Lelaki Ditembak Depan Sekolah Menengah Di Banting Tiga Pelajar Mangsa Rempuhan Turut Cedera Semasa Mstar

Tiga Artikel Popular Dalam Bhonline Berita Harian Online Facebook

2 Lelaki Parah Ditembak Kereta Rempuh Pelajar Sekolah Malaysiapost

Tiga Pelajar Cedera Dirempuh Dua Lelaki Parah Ditembak Suara Perak

1 Lelaki Maut 2 Polis Cedera Dirempuh Lori

Pelajar Maut Dilanggar Lori Di Hadapan Sekolah

Dua Lelaki Ditembak Tiga Pelajar Sekolah Cedera Dirempuh Kereta

Kejadian Tembak Menembak 3 Pelajar Cedera Dirempuh Buku Teks Digital

Dua Lelaki Ditembak Tiga Pelajar Dirempuh Suara Merdeka

Banting Tiga Pelajar Tercedera Pahang Daily Online Facebook


0 comments: