Senin, 02 November 2020

Umno Yakin Pas Tidak Akan Paksanya

Hanya jauhari yang mengenal manikam menurut khaled umno bukan dalam misi memberikan ihsan atau bantuan kepada sebarang parti untuk bernafas dan meraih kemenangan dengan pertolongan jenteranya. Apabila ditanya apa jaminan pas tidak akan mufaraqah dengan umno sepertimana.

Pas Tidak Dapat Diselamatkan Lagi Kata Anak Bekas Presiden Mrm Character Fictional Characters Holding Hands

Umno yakin pas tidak akan paksanya terima bersatu naib presiden umno mohamed khaled nordin menegaskan bahawa parti itu tidak boleh dipaksa untuk menerima bersatu sebagai rakan politik.

Umno yakin pas tidak akan paksanya. 1 pas tidak ada hasrat untuk tinggalkan umno malah amat menghargai persahabatan bersama umno. Apa pun pas yakin akan ada jalan penyelesaian yang akan diambil oleh umno berkaitan isu itu. Pas akan mengadakan mesyuarat bagi membincangkan kemelut politik di perak selepas menteri besar ahmad faizal azumu gagal mendapat sokongan majoriti adun menerusi usul undi percaya semalam.

Timbalan presidennya tuan ibrahim tuan man berkata beberapa perkara perlu dibincangkan khasnya membabitkan kerjasama dengan umno dalam muafakat nasional mn dan perikatan nasional pn. Umno yakin pas tidak akan memaksa umno untuk menerima bersatu. Khairil nizam telah memberi pencerahan pendirian pas tanpa mahu panjang lebar dan berliku rumusan yang dapat saya buat.

Umno yakin pas tidak akan memaksa umno untuk menerima bersatu. Takde tan sri muhyiddin tidak akan sertai umno dan tidak mungkin itu umno yang tawarkan kepada muhyiddin dan bukan kenyataan yang keluar daripada mulut beliau sendiri. Pas sendiri telah buat kenyataan rasmi berkaitan perkara itu katanya kepada pemberita selepas melawat beberapa taman perumahan yang terjejas akibat banjir di wakaf stan kubang kerian di sini hari ini.

Pas sendiri tidak dibawa berbincang lebih awal oleh umno mengenai usul itu. Pas sendiri tidak dibawa berbincang lebih awal oleh umno mengenai usul itu. Umno yakin pas tidak akan memaksa umno untuk menerima bersatu apa lagi memberikan kerusi kepada bersatu dengan sewenangnya katanya.

Pengundi belia berusia 18 tahun pada pru15 sudah pasti berusia lingkungan 15 dan 16 tahun ketika ini dan terdapat tinjauan dibuat ke atas mereka baru baru ini menunjukkan mereka sebenarnya langsung tidak memihak kepada penyatuan umno dan pas katanya menurut sinar online. Apapun pas yakin akan ada jalan penyelesaian yang akan diambil umno berkaitan isu itu. Hanya jauhari yang.

Justeru khaled mengingatkan rakan sekutunya dalam muafakat nasional mn iaitu pas supaya memahami dan menghormati kedudukan umno dalam hubungan dengan parti serpihan berkenaan. Umno juga tidak mahu dipaksa menerima sesiapa untuk menjadi rakan politiknya kata khaled dalam satu kenyataan. Segmen cepumas bersama ketua pemuda pas merangkap ketua pemuda perikatan nasional pn ir.

Pengerusi bersatu johor mazlan bujang berkata ini kerana presiden bersatu itu merupakan seorang yang amat berpegang kepada prinsip dan tidak akan membuat pusingan u setelah dipecat daripada umno sebelum ini. Umno juga tidak mahu dipaksa menerima sesiapa untuk menjadi rakan politiknya kata khaled dalam satu kenyataan. Sebelum ini setiausaha agung barisan nasional bn tan.

Pru15 Bersatu Pahang Harap Umno Terima Seruan Muhyiddin Bentuk Gabungan Besar

8w 9y9tmve2cjm

Bung Yakin Ahli Umno Tidak Amal Rasuah Mrm Bung Amal

Gabungan Pas Umno Bersatu Tak Mampu Gugat Ph

Umno Yakin Pas Tidak Akan Paksanya Terima Bersatu Minda Rakyat

Janji Nak Kuatkan Bersatu Tapi Nampak Tak Menentu

Perangai Melayu Yang Kononnya Perjuangkan

Umno Dan Pas Guna Logo Sendiri Elak Berlaga Hadapi Pru

Melayu Bakar Umno Jika Najib Kekal Mrm Movie Posters Movies Poster

Ideologi Bersatu Umno Tiada Beza Muhyiddin Disaran Kembali Kepada Umno

Malaysiakini

Malaysiakini

Big Mistake If We Clash With Pas Warns Umno Man

Abolishment Of Chairperson S Post To Be Discussed At Bersatu General Assembly

Zairil Umno Bukan Dap Bertanggungjawab Skandal Yapeim Tabung Haji Mrm Thumbs Up

Umno Yakin Pas Tidak Akan Paksanya Terima Bersatu

Umno Dan Pas Sudah Kuat Tidak Perlu Bersatu Khaled Nordin

Kelantan Mb Keen On Boosting Bersatu Umno Pas Cooperation

Ahli Pas Terpaksa Terus Setia Dengan Pas


0 comments: