Selasa, 08 Desember 2020

Mahathir Nak Tunjuk Lagak Di Pejabat

Lagak seorang mat motor mahu tunjuk hebat dengan menunggang secara melawan arus bagi mengelak ditahan polis berakhir apabila dia terjatuh sendiri. Seronok tengok gelagat atok yang ditendang dari prti sendiri.

Shahbudin Dot Com Najib Tunjuk Fakta Atau Cuba Auta

Mahathir nak tunjuk lagak di pejabat bersatu yang rak dan meja dia semua dah dikosongkan papar berkaitan pada 30 5 2020 jumlah.

Mahathir nak tunjuk lagak di pejabat. 138 hits dr mahathir mohamad kini berada di ibu pejabat bersatu di petaling jaya kira kira sejam sebelum sidang media hamzah zainuddin iaitu setiausaha agung yang memihak kepada muhyiddin yassin saya sekarang di ibu pejabat bersatu kata nak pecat sa. Apatah lagi mereka sudah biasa bekerja dengan ramai artis termasuk yang baru dan lama. Mahathir nak tunjuk lagak di pejabat bersatu yang rak dan meja dia semua dah dikosongkan.

Kami nak pecat muhyiddin ikut saluran betul dr mahathir pada 30 5 2020 jumlah. Beliau berkata demikian pada sidang media di ibu pejabat polis daerah. Mahathir nak tunjuk lagak di pejabat bersatu yang rak dan meja dia semua dah dikosongkan pada 30 5 2020 jumlah.

Mahathir nak tunjuk lagak di pejabat bersatu yang rak dan meja dia semua dah dikosongkan papar berkaitan pada 30 5 2020 jumlah. Mahathir nak tunjuk lagak di pejabat bersatu yang rak dan meja dia semua dah dikosongkan papar berkaitan pada 30 5 2020 jumlah. Datuk que 29 may 2020 at 17 48 atok power janggo 29 may 2020 at 18 03.

128 hits dr mahathir mohamad kini berada di ibu pejabat bersatu di petaling jaya kira kira sejam sebelum sidang media hamzah zainuddin iaitu setiausaha agung yang memihak kepada muhyiddin yassin saya sekarang di ibu pejabat bersatu kata nak pecat sa. Kan dah mendapat lain kali tak payah la nak tunjuk lagak hang tu harian metro loading. Rakan ss sangat profesional dalam pekerjaan mereka di mana segala masalah dalam produksi semuanya tersimpan rapi dalam kocek masing masing dengan rapi sekali.

Unsubscribe from harian metro. Terdahulu ibu pejabat polis daerah ipd kota bharu menjalankan ops samseng jalanan trafik di lokasi. 168 hits hariz mohd pengerusi bersatu dr mahathir mohamad berkata bahawa parti itu akan memecat presidennya muhyiddin yassin melalui proses yang betul bercakap pada sidang media di ibu pejabat bersatu petang ini mahathir berkata keputusan memecat mu.

147 hits dr mahathir mohamad kini berada di ibu pejabat bersatu di petaling jaya kira kira sejam sebelum sidang media hamzah zainuddin iaitu setiausaha agung yang memihak kepada muhyiddin yassin saya sekarang di ibu pejabat bersatu kata nak pecat sa. Mahathir nak tunjuk lagak di pejabat bersatu yang rak dan meja dia semua dah dikosongkan senior editor mei 29 2020 35 dr mahathir mohamad kini berada di ibu pejabat bersatu di petaling jaya kira kira sejam sebelum sidang media hamzah zainuddin. 158 hits dr mahathir mohamad kini berada di ibu pejabat bersatu di petaling jaya kira kira sejam sebelum sidang media hamzah zainuddin iaitu setiausaha agung yang memihak kepada muhyiddin yassin saya sekarang di ibu pejabat bersatu kata nak pecat sa.

Anak Sungai Derhaka Setelah Dipecat Su Kerja Tun Pula Pecat Su Kerja Yang Memecatnya

Mahathir Nak Tubuh Parti Baru Lagi Parti Aad

Hentikan Kesakitan Tun M Dengan Memberi Kemenangan Kepada Pakatan Harapan Shahbudin Dot Com

Isu Peralihan Kuasa Tidak Selesai Kerana Salah Mahathir Shahbudin Dot Com

Shahbudin Dot Com Benarkah Tun Mahathir Nak Letak Jawatan

Kenapa Tun Mahathir Tak Pernah Bangun Daripada Kerusinya Setiap Kali Anwar Datang Berjumpanya Shahbudin Dot Com

Tun M Sindir Muhyiddin Tak Boleh Jumpa Kerana Dikuarantin

Najib Perlu Ikut Cara Tun Potong Jer Helen Ang

Pendakwa Berjaya Tunjuk Bukti Semua 7 Pertuduhan Ke Atas Najib Razak

Sombong Bongkak Atau Nazri Ada Muslihat Lain Shahbudin Dot Com

Dalam Ph Bukan Kuasa Perdana Menteri Menentukan Penggantinya Shahbudin Dot Com

Pas Bak Syaitan Yang Nyata Usul Percaya Boleh Juga Akibatkan Mahathir Hilang Jawatan Pm Shahbudin Dot Com

Goyang Tiktok Di Atas Meja Seorang Pejabat Pemkab Bondowoso Mengaku Khilaf

Kenapa Hanya Kekayaan Keluarga Tun Mahathir Saja Mahu Disiasat Shahbudin Dot Com

Selagi Tun Mahathir Sihat Selagi Itu Umno Terus Sakit Shahbudin Dot Com

Saya Masih Pengerusi Bersatu Tun M

Kalau Budak2 Bolehlah Dipanggil Bodoh Dah Tua Pun Perangai Sama Juga Nak Panggil Apa Shahbudin Dot Com

Mahathir Langgar Manifesto Sekali Lagi Shahbudin Dot Com

22 Tahun Jadi Pm Memang Tun Mahathir Terbukti Paling Lekeh Dan Tak Guna Sama Sekali Shahbudin Dot Com


0 comments: