Minggu, 12 April 2020

Azmin Ali Menepis Spekulasi Ada Parti

Spekulasi azmin mungkin menyertai bersatu. Perdana menteri dr mahathir mohamad menepis spekulasi bahawa timbalan presiden pkr mohamed azmin ali mungkin menyertai parti pimpinannya bersatu.

Addin Akhirnya Azmin Dan Zuraida Hadir Mesyuarat Pkr

Menteri perdagangan dan industri antarabangsa mohamed azmin ali menepis spekulasi yang.

Azmin ali menepis spekulasi ada parti. Parti baru itu adalah untuk menaungi perjuangan beliau bersama beberapa lagi bekas ahli parlimen dan pemimpin pkr yang sama ada dipecat atau telah meninggalkan parti itu. Azmin telah memimpin 10 anggota parlimen pkr termasuk dirinya meninggalkan parti dan gabungan pakatan harapan ph dalam langkah sheraton untuk membentuk kerajaan perikatan nasional pn pada akhir februari lalu. Memetik laporan malaysiakini perbincangan tersebut akan diadakan tatkala berlangsungnya mesyuarat jawatankuasa pusat gerakan di ibu negara pada pukul 4 petang isnin.

Azmin telah memimpin 10 anggota parlimen pkr termasuk dirinya meninggalkan parti dan gabungan pakatan harapan ph dalam langkah sheraton untuk membentuk kerajaan perikatan nasional pn pada akhir februari lalu. Dia pun tak ada buat application permohonan. Menteri perdagangan dan industri antarabangsa mohamed azmin ali menepis spekulasi yang mengatakan bahawa dia mungkin akan menubuhkan parti politik baru untuk kumpulan penyokongnya.

Azmin menolak spekulasi bahawa dia dan kumpulannya sedang dalam proses menubuhkan parti politik baru. Perdana menteri dr mahathir mohamad menepis spekulasi bahawa timbalan presiden pkr mohamed azmin ali mungkin menyertai parti pimpinannya bersatu. Bekas timbalan presiden pkr azmin ali yang keahliannya dalam bersatu masih kabur dan tidak begitu jelas dijangka akan menubuhkan sebuah parti baru pelbagai kaum tidak lama lagi.

Perdana menteri dr mahathir mohamad menepis spekulasi bahawa timbalan presiden pkr mohamed azmin ali mungkin menyertai parti pimpinannya bersatu. Menteri perdagangan dan industri antarabangsa mohamed azmin ali menepis spekulasi yang mengatakan bahawa dia mungkin akan menubuhkan parti politik baru untuk kumpulan penyokongnya. Dia pun tak ada buat application permohonan kalau dia buat application.

Dia pun tak ada buat application permohonan kalau dia buat application kita timbanglah kata dr mahathir dalam sidang akhbar selepas menghadiri kejohanan the putrajaya boat race di putrajaya hari ini. Spekulasi azmin ali sertai gerakan timbul sekali lagi spekulasi timbalan presiden pkr datuk seri mohamed azmin ali menyertai parti gerakan timbul sekali lagi. Perdana menteri dr mahathir mohamad menepis spekulasi bahawa timbalan presiden pkr mohamed azmin ali mungkin menyertai parti pimpinannya bersatu.

Makan malam yang berlangsung selama kira kira dua jam itu dihadiri ahli parlimen dari enam parti iaitu parti pribumi bersatu malaysia bersatu pkr warisan gabungan parti sarawak umno dan pas. Dia pun tak ada buat application permohonan kalau dia buat application kita timbanglah kata dr mahathir dalam sidang akhbar selepas menghadiri kejohanan the putrajaya boat race di putrajaya hari ini. Pada ahad lima mesyuarat diadakan serentak oleh beberapa parti termasuk bersatu umno di beberapa lokasi dan dilaporkan beberapa pemimpin yang setia dengan azmin turut dilihat bermesyuarat di sebuah.

Mahathir Bebasnews Page 18

Penangkini September 2016

Koleksi Berita Dan Video Parti Pas Komponen Pr Ph Pkr Jilid 2

Azmin Bimbang Hilang Kuasa Jika Bubar Dun

Blog Blog Rasmi Parti Barisan Nasional

Kronologi Kejatuhan Pakatan Harapan Tahun 2020 Sozcyili

Warta Kerajaan Rakyat June 2010

Ph Dalam Proses Ambil Alih Kerajaan Dari Pn

Tiba Masa Satukan Melayu Bukan Berpecah Tubuh Parti Baharu

Addin Azmin Ali Di Gugurkan

Pakatan Rakyat 02 05 15

Jawatan Diterima Ahli Parlimen Kem Azmin Bukan Habuan Zuraida

Mahathir Tepis Spekulasi Azmin Sertai Bersatu

Badut Rakyat September 2014

Pkr Tidak Halang Azmin Tanding Jawatan Presiden Kata Nurul Izzah

Addin Noh Omar Bidas Azmin Ali

Presiden Umno Zahid Dibuang Parti Kerana Sokong Anwar Youtube

Pilihanraya Kini Page 14 Chan 14095411 Rssing Com

Azmin Tak Masuk Bersatu Sedia Pertimbang Jika Ada Permohonan Dr M Suara Perak


0 comments: