Minggu, 12 April 2020

Zahid Akui Langkah Menyekat Anwar

Zahid akui langkah menyekat anwar ibrahim jadi perdana menteri direstui tun mahathir papar berkaitan pada 8 9 2020 jumlah. Hakikatnya dap sendiri tahu anwar tidak mungkin menjadi perdana menteri kerana tidak mampu meraih sokongan majoriti ahli ahli parlimen.

Jika Anwar Tidak Setuju Gencatan Politik Baru Guna Kuasa Ydpa Mykmu Net

Bagaimanapun zahid mengakui bersama pihak lain terbabit dalam gerakan menyekat presiden pkr anwar ibrahim dan dap serta mendakwa mendapat restu mahathir yang ketika itu perdana menteri.

Zahid akui langkah menyekat anwar. Senator muhammad zahid md arip bekas setiausaha politik dr mahathir mohamad menafikan tuduhan menjadi pencetus langkah sheraton yang menyaksikan kejatuhan kerajaan pakatan harapan ph. Senator zahid md arip hari ini dalam dewan negara menafikan diri sebagai pencetus langkah sharaton sebaliknya mengakui diri bersama beberapa rakan lain menggerakkan langkah politik untuk menyekat langkah anwar ibrahim dan dap dalam negara. Zahid akui langkah sekat anwar jadi perdana menteri direstui tun mahathir zahid ini pembohong terbesar dalam politik di malaysia.

Mykmu senator muhammad zahid md arip bekas setiausaha politik dr mahathir mohamad menafikan tuduhan menjadi pencetus langkah sheraton yang menyaksikan kejatuhan kerajaan pakatan harapan ph. Zahid percaya tun mahahtir merupakan orang paling gembira hari ini kerana matlamat beliau untuk menghalang anwar ibrahim menjadi perdana menteri sudah berjaya. Zahid percaya tun mahahtir merupakan orang paling gembira hari ini kerana matlamat beliau untuk menghalang.

Jadi usahlah zahid md arip cuba kelentong rakyat malaysia kononnya mahathir merestui gerakan sulit menyekat anwar dan dap sebelum tercetus langkah sheraton. Zahid mengakui bersama pihak lain terbabit dalam gerakan menyekat presiden pkr dan dap serta mendakwa mendapat restu dr mahathir yang ketika itu sebagai perdana menteri. Zahid akui langkah menyekat anwar jadi perdana menteri direstui tun mahathir by assistant editor september 09 2020 0 senator zahid md arip hari ini dalam dewan negara menafikan diri sebagai pencetus langkah sharaton sebaliknya mengakui diri bersama beberapa rakan lain menggerakkan langkah politik untuk menyekat langkah anwar ibrahim dan dap dalam negara.

87 hits senator zahid md arip hari ini dalam dewan negara menafikan diri sebagai pencetus langkah sharaton sebaliknya mengakui diri bersama beberapa rakan lain menggerakkan langkah politik untuk menyekat langkah anwar ibrahim dan dap dalam negara z. Bagaimanapun zahid mengakui bersama pihak lain terbabit dalam gerakan menyekat presiden pkr anwar ibrahim dan dap serta mendakwa mendapat restu mahathir yang ketika itu perdana menteri. Dia dulu sokong anwar.

Zahid akui langkah menyekat anwar ibrahim jadi perdana menteri direstui tun mahathir papar berkaitan pada 8 9 2020 jumlah. Menjawab soal perletakan jawatan tun mahathir zhid menyebut selain ia qada dak qadar zahid percaya ia adalah kerana rezeki tan seri muhyiddin untuk menjadi perdana menteri malaysia kelapan. 82 hits senator zahid md arip hari ini dalam dewan negara menafikan diri sebagai pencetus langkah sharaton sebaliknya mengakui diri bersama beberapa rakan lain menggerakkan langkah politik untuk menyekat langkah anwar ibrahim dan dap dalam negara z.

Dalam pada itu muhammad zahid berkata secara peribadi beliau yakin mahathir gembira dengan langkah sheraton kerana usaha untuk menyekat kemaraan anwar dan dap berjaya.

Deklarasi Anwar Kenyataan Zahid Peringatan Buat Ppbm Mykmu Net

Beberapa Ahli Parlimen Mungkin Sokong Anwar Kata Penganalisis Minda Rakyat

Langkah Le Meridien 10 Kesilapan Terbesar Dsai Minda Rakyat

Isyarat Zahid Supaya Pru Diadakan Segera Bukan Sokong Anwar Mykmu Net

Tun M Akui Dipergunakan Zahid Untuk Selamatkan Diri Malaysiapost

Veveonah Cuba Dapat Ijazah Tulen Ijazah Mba Zahidi Dari Mana Shahbudin Dot Com

Pecat Semua Mp Umno Yang Sokong Datuk Seri Anwar Cadang Tun Abdul Hamid Mohamad Minda Rakyat

Adun Hulu Klang Sedia Sertai Pkr Jika Dicalon Bertanding Parlimen Gombak

02 Februari 2020 Ameno World

Gerakan Sekat Anwar Dap Atas Restu Tun Mahathir Zahid Mat Arip Ameno World

Pkr Mula Langkah Tikam Belakang Hahahaha

Usul Tidak Percaya Kepada Yab Perdana Menteri

Ramai Akui Pemimpin Lebih Pentingkan Drama Politik Bukan Isu Rakyat Tinjauan Astro Awani

Bukan Halang Tugas Wartawan Ini Soal Keselamatan Pemimpin Negara Zahid Astro Awani

Jpn Wujud Pasukan Khas Pantau Masalah Pengenalan Diri Pribumi Ahmad Zahid Astro Awani

Engkau Ini Dah Kenapa Terlebih Outside The Box Ke Soal Puad Zarkashi

Muhyiddin Saya Pm Selagi Anwar Tak Buktikan Majoriti Youtube

Zahid Md Arip Saya Bukan Pencetus Langkah Sheraton

Takut Anwar Ibrahim Jadi Pm Kenapa Kesalahan Tun Sendiri Siapa Suruh Letak Jawatan Youtube


0 comments: