Rabu, 27 Mei 2020

Agong Minta Ahli Politik Bermuhasabah

Peringatan dan nasihat yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah buat rakyat khususnya ahli politik ketika pandemik covid 19 pada masa ini. Agong minta ahli politik bermuhasabah elak negara kembali ke kancah politik tak menentu fmt reporters.

Raja2 Mula Bersidang Ini Kata2 Padu Tmj Kpd Ahli Politik G1la Kuasa

Baginda menasihati semua rakyat khususnya ahli politik untuk bermuhasabah agar negara tidak sekali lagi diheret ke kancah politik tidak menentu.

Agong minta ahli politik bermuhasabah. Assalamualaikum dan selamat sejahtera yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah menasihatkan ahli politik untuk bermuhasabah agar negara ini tidak sekali lagi diheret ke kancah politik ketika berdepan masa depan sukar akibat ancaman covid 19. Menurut datuk pengelola bijaya diraja istana negara datuk ahmad fadil shamsuddin seri paduka memberi ingatan itu kerana negara masih lagi berhadapan dengan. Yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah menasihatkan ahli politik untuk bermuhasabah agar negara ini tidak sekali lagi diheret ke kancah.

Pemimpin mic beri jaminan belanjawan 2021 sedia peruntukan kepada sekolah tamil. Menurut datuk pengelola bijaya diraja istana negara datuk ahmad fadil shamsuddin seri paduka memberi ingatan itu kerana negara masih lagi berhadapan dengan pelbagai. Menurut datuk pengelola bijaya diraja istana negara datuk ahmad fadil shamsuddin seri paduka memberi ingatan itu kerana negara masih lagi berhadapan dengan pelbagai.

Agong mahu ahli politik bermuhasabah tidak ulangi kancah politik tidak menentu 16 october 2020 berita utama kuala lumpur 16 okt yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah menasihati semua rakyat khususnya ahli politik untuk bermuhasabah agar negara tidak sekali lagi diheret ke kancah politik tidak menentu. Yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah menasihati semua rakyat khususnya ahli politik untuk bermuhasabah agar negara tidak sekali lagi diheret ke kancah politik tidak menentu. Kuala lumpur yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah menasihati semua rakyat khususnya ahli politik untuk bermuhasabah agar negara tidak sekali lagi diheret ke kancah politik tidak menentu.

Menasihati semua pihak terutama ahli politik supaya bermuhasabah agar negara tidak sekali lagi diheret ke kancah politik yang tidak menentu. Datuk pengelola bijaya diraja datuk indera ahmad fadil shamsuddin berkata baginda bertitah negara ketika ini masih berhadapan dengan pelbagai masalah dan masa depan yang sukar akibat ancaman wabak covid 19. Yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah menasihatkan ahli politik untuk bermuhasabah agar negara ini tidak sekali lagi diheret ke kancah politik ketika berdepan masa depan sukar akibat ancaman covid 19.

Kuala lumpur yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah menasihati semua rakyat khususnya ahli politik untuk bermuhasabah agar negara tidak sekali lagi diheret ke kancah politik tidak menentu.

Sir Azri Gambar Facebook

Sah Agong Tegur Ahli Politik Bermuhasabah Selepas Keadaan C0vid 19 Di Malaysia Membimbangkan Youtube

Malaysiakini Bermuhasabah Agar Negara Tidak Lagi Diheret Ke Kancah Politik

Agong Minta Ahli Politik Bermuhasabah Elak Negara Kembali Ke Kancah Politik Tak Menentu Free Malaysia Today

Semua Diseru Akur Titah Agong Elak Polemik Rugikan Umat Pn Bbc Portal

Malaysia Masih Berdepan Covid 19 Agong Nasihat Ahli Politik Bermuhasabah Tidak Heret Negara Ke Kancah Politik Tidak Menentu Semasa Mstar

Agong Nasihat Ahli Politik Muhasabah Diri Harian Metro

Daulat Tuanku Agong Minta Ahli Kesatuan Melayu Raya Facebook

Agong Titah Solat Hajat Seluruh Negara Patuh Sop Selangortv

Don T Spark Another Political Crisis Reminds King

Rakyat Mula Bosan Dan Meluat Dengan Tindak Tanduk Ahli Politik Sultan Selangor Alhijrah Online

Calon Calon Pkr Menari Dan Menyanyi Di Majlis Sambutan Hari Malaysia Youtube

Dun Selangor Rakyat Meluat Lihat Ahli Politik Rebut Kuasa Titah Sultan Selangor The Malaysian Insight

Guan Eng Minta Pn Bn Muhasabah Diri

Agong Minta Ahli Politik Bermuhasabah Elak Negara Kembali Ke Kancah Politik Tak Menentu Minda Rakyat

Ketika Umno Masih Mahu Jadi Abang Besar Minda Rakyat

Agong Mahu Ahli Politik Muhasabah Tidak Ulangi Politik Tidak Menentu Inforakyatkini

Agong Titah Ahli Politik Bermuhasabah Diri Malaysiapost

Agong Mahu Ahli Politik Bermuhasabah Tidak Ulangi Kancah Politik Tidak Menentu


0 comments: