Kamis, 28 Mei 2020

Azmin Bersatu Dengan Muhyiddin

Muhyiddin telah melakukan pengkhianatan bersama sama azmin terhadap rakan rakan dalam ph kerana mereka mahu menjadi pm. Sementara itu bekas ahli parlimen ph pula kini bergabung dengan wakil rakyat.

Muhyiddin Bila Bersama Ph Umno Pas Dulu Kini Sangat Memeranjatkan Youtube

Gombak ahli parlimen gombak datuk seri mohamed azmin ali membandingkan kepimpinan antara perdana menteri tan sri muhyiddin yassin dengan presiden parti keadilan rakyat pkr datuk seri anwar ibrahim.

Azmin bersatu dengan muhyiddin. Keluar parti dan bergabung bersama bersatu yang turut sama meninggalkan ph. Klang parti keadilan rakyat pkr mendakwa presiden parti pribumi bersatu malaysia bersatu tan sri muhyiddin yassin dan bekas timbalan presidennya datuk seri mohamed azmin ali menjadi musuh dalam selimut menjatuhkan kerajaan pakatan harapan ph. Kalau daripada awal lagi muhyiddin mewujudkan jawatan timbalan perdana menteri dan sebaiknya memberikan jawatan tersebut kepada presiden umno zahid hamidi sesuai dengan jumlah 39 kerusi parlimen yang dimiliki umno berbanding geng azmin yang hanya ada 10 kerusi kekeruhan hubungan dan konflik dalam pn sebagaimana yang berlaku sekarang pasti tidak terjadi.

Namun begitu mereka seperti tidak masak memahami perangai umno. Berikutan peletakan jawatan dr mahathir mohamad sebagai perdana menteri pada 24 februari kem muhyiddin dalam bersatu bergabung dengan bn pas gps dan kem azmin untuk membentuk perikatan nasional. Katanya selepas muhyiddin membawa bersatu keluar daripada ph dan bekerjasama dengan umno dan pas sebagai perikatan nasinal pn ph masih berpeluang untuk kembali berkuasa ketika yang di pertuan.

Sebenarnya kenyataan yang ditularkan oleh puak tertentu yang bersangkut paut dengan seorang pemimpin kanan umno di whatsapp kononnya komplot untuk membunuh tun dr mahathir mohamad dimuktamadkan oleh muhyiddin dan azmin di hotel sheraton pada malam 23hb febuari 2020 kurang tepat dan merupakan usaha oleh puak berkenaan untuk menyucikan umno. Mohamed azmin menyifatkan muhyiddin sebagai seorang yang tenang menyerap tekanan sementara anwar masih terus bercita cita menjadi perdana menteri. Kuala lumpur inews id menteri senior malaysia azmin ali dan 10 anggota parlemen lainnya akan bergabung dengan parti pribumi bersatu malaysia bersatu partai yang dipimpin perdana menteri muhyiddin yassin keputusan itu diumumkan langsung oleh mantan anak buah anwar ibrahim tersebut sabtu 22 8 2020.

Azmin sifatkan muhyiddin. Umno seperti yang pernah diingatkan oleh allahyarham tuan guru dato bentara nik aziz nik mat hanya akan berbaik baik dengan musuhnya untuk naik dan hidup semula. Shah alam presiden parti pribumi bersatu malaysia bersatu tan sri muhyiddin yassin melantik bekas timbalan presiden parti keadilan rakyat pkr datuk seri mohamed azmin ali dan bekas naib presiden pkr zuraida kamaruddin sebagai ahli majlis pimpinan tertinggi mpt parti itu.

Malaysiakini Muhyiddin Now In Open War With Dr M Declares Self As Acting Bersatu Chair

Malaysiakini Muhyiddin Ada Dua Personaliti Dr M Ulas Dalang Langkah Sheraton

Malaysiakini Mufakat Nasional Tak Harus Lupa Muhyiddin Sebab Jadi K Jaan Semula Penganalisis

Muhyiddin Lantik Azmin Zuraida Ahli Mpt Bersatu

Muhyiddin Recovering Well After Cancer Surgery

Malaysiakini Penganalisis Strategi Beri Jawatan Tak Jamin Kedudukan Muhyiddin

Pin By Mohd Arifin On Alam Melayu In 2020 Inbox Screenshot

Basically Muhyiddin And Azmin Teamed Up To Kill Mahathir And Anwar Malaysia Today

Dap Sedia Kerjasama Dengan Muhyiddin Jika Hamzah Azmin Letak Jawatan Mykmu Net

Anwar Bakal Sokong Muhyiddin

Komplot Khianat Muhyiddin Azmin Hamzah Makan Diri The Malaysia Online

Malaysiakini Pemimpin Pn Berkumpul Ulang Sokongan Pada Muhyiddin

Wartawan Rasmi Laman Reformasi Kisah Muhyiddin Yassin Yang Menghairankan Bahagian I

Malaysiakini Ulasan Muhyiddin Tidak Selamat

Adakah Azmin Perdana Menteri Seterusnya Selepas Muhyiddin Editor Malaysia

Anggap Malaysia Negara Sahabat Baik China Akan Beri Keutamaan Vaksin Covid 19 Muhyiddin Astro Awani

Muhyiddin Yang Jatuhkan Kerajaan Pakatan Harapan Dr M

Muhyiddin Digesa Berjumpa Anwar Di Parlimen

Lupakah Muhyiddin Pada Nasihat Anwar Denyutreformasi


0 comments: