Senin, 04 Mei 2020

Belanjawan Kelantan Defisit Lebai Tak

Dari semalam hingga saat ini ramai yang duk komen pasal belanjawan kelantan 2021 yang defisit sebanyak rm 66 juta. Menteri besar negeri sembilan datuk seri aminuddin harun berkata anggaran hasil yang akan diperoleh tahun hadapan adalah berjumlah rm448 juta.

Dah Dapat Mercedes Sekarang Mb Exco Kelantan Nak Naik Gaji Pula Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Belanjawan itu menjangkakan defisit rm66 02 juta iaitu peningatan sebanyak rm19 95 juta.

Belanjawan kelantan defisit lebai tak. November 07 2020 4. Terdahulu kerajaan kelantan membentangkan belanjawan 2021 pada persidangan dewan undangan negeri dun dengan belanjawan defisit dianggarkan bernilai rm66 02 juta. Belanjawan 2021 bertemakan berkat perpaduan kelantan sejahtera itu menyaksikan peningkatan defisit sebanyak rm19 95 juta.

Dari semalam hingga saat ini ramai yang duk komen pasal belanjawan kelantan 2021 yang defisit sebanyak rm 66 juta. Sekampung kampung aku nie reti la juga kalau silap kau tegurlah. Sekurang kurangnya beza tak ketara dengan negeri lain.

Ph jarah wang petronas punca defisit besar tahun 2021 pada 10 11 2020 jumlah. Seolah olah kelantan tak pandai urus kewangan negeri. Read more.

Kerajaan kelantan hari ini membentangkan belanjawan 2021 dengan peruntukan berjumlah rm1 57 bilion. Mereka ini seolah olah tak pernah baca tentang belanjawan defisit atau bagaimana. Belanjawan kelantan defisit lebai tak pandai urus wang negeri.

57 hits bekas perdana menteri najib razak mendakwa defisit belanjawan 2021 yang besar adalah disebabkan rm54 bilion milik petronas yang dijarah oleh kerajaan pakatan harapan pada 2019 menurutnya kerajaan ph ketika itu terpaksa menanggung kekurangan. Kerajaan negeri kelantan mengambil keputusan untuk meningkatkan gaji exco dan adun walaupun membentangkan belanjawan defisit sebanyak rm66 02 juta berbanding rm46 07 juta tahun lalu. Katanya walaupun setiap tahun anggaran belanjawan negeri mencatatkan.

Menurut timbalan menteri besar kelantan. Kerajaan negeri sembilan hari ini membentangkan belanjawan defisit sebanyak rm112 juta bagi belanjawan 2021 membabitkan peruntukan sebanyak rm560 juta. Seolah olah kelantan tak pandai urus kewangan negeri.

Menteri besar datuk ahmad yakob berkata belanjawan 2021 yang bertemakan berkat perpaduan kelantan sejahtera itu menyaksikan peningkatan defisit sebanyak rm19 95 juta. Mereka ini seolah olah tak pernah baca tentang belanjawan defisit atau bagaimana. Kerajaan kelantan membentangkan belanjawan 2021 dengan defisit sebanyak rm66 02 juta berbanding rm46 07 juta tahun lalu.

Cuba tengok belanjawan negeri selangor 2021 mereka mencatatkan belanjawan defisit sebanyak rm 123 juta.

Kisah Kisah Kejayaan Kelantan Yang Dipendamkan Malaysia Today

Kelantan Beli Mercedes Guna Duit Gang Utara Fan Club Facebook

Wartawan Rasmi Laman Reformasi Saya Ada Soalan Untuk Afnan Hamimi Taib Azamudden

Takbir Tak Ada Negeri Sebaik Kelantan

Apabila Lebai Kelantan Main Salji Semasa Rakyat Menghadapi Bencana Banjir Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Tumpang Sekole W Ehsan Bukan Royalti Ibarat Terima Brim Tapi Bukan Bsh

Dap Orang Pakai Salah Dia Buat Tak Apa Minda Rakyat

Blog Blog Rasmi Parti 10 14 14

The Sense Credibility And Accountability Kerjasama Pasca Banjir Antara Kerajaan Pusat Dan Negeri Perlu Dipastikan Bukan Untuk Mencuci Taik Dap Di Kelantan

Adun Kelantan Kaki Rembat Rakyat Minum Air Karat Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Ekonomi Kelantan Sudah Muflis Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Kami Viral Buy Mercedes First Bmf Mercedes Jenis Facebook

Raja Kamarul Bahrin Shah Posts Facebook

Belanjawan Kelantan Defisit Lebai Tak Pandai Urus Wang Negeri Minda Rakyat

Muhyiddin Dalam Keadaan Darurat Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Tentera Semut

Malaysia Muflis Akhlak Dan Harta Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Pn Membuat Hutang Negara Melonjak Lebih Rm 1 3 Trilion Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Gang Utara Fan Club


0 comments: