Jumat, 01 Mei 2020

Pembohong Tegar Dan Ahli Politik Gila

26 100 less than a minute. Incorrigible liar and political psychopath mohamed azmin ali azminali september 23 2020.

Azmin Dan Hamzah Gila Kuasa Mt Umno Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Facebook twitter linkedin whatsapp telegramkenyataan kumpulan yang mengungkit kisah kisah lama antara umno dan pas seperti gila talak.

Pembohong tegar dan ahli politik gila. Incorrigible liar and political psychopath mohamed azmin ali azminali september 23 2020. Pembohong tegar dan ahli politik gila katanya dalam ciapan di twitter. Azmin yang juga anggota majlis pimpinan tertinggi bersatu tidak memperincikan maksud ciapannya itu.

Anwar pembohong tegar dan ahli politik gila azmin september 23 2020 rhg 0 comments kerajaan tumbang anwar azmin. Yang mengungkit itu bukan orang pas dan juga bukan orang umno. Datuk seri azmin ali petang ini melalui ciapannya di twitter berkata pembohong tegar dan ahli politik gila.

Pembohong tegar dan ahli politik gila katanya dalam ciapan di twitter. Pembohong tegar dan ahli politik gila azmin. Azmin yang juga anggota majlis pimpinan tertinggi bersatu tidak memperincikan maksud ciapannya itu.

Bekas timbalan presiden pkr itu berperanan dalam menjatuhkan kerajaan pakatan harapan pada akhir februari lalu. Menteri kanan mohamed azmin ali membidas ketua pembangkang anwar ibrahim sebagai pembohong gila kuasa yang cuba menimbulkan ketidakstabilan dan kebencian ketika penularan covid 19. Borhan abu samah send an email 23 september 2020.

Pembohong tegar dan ahli politik gila katanya dalam ciapan di twitter. Datuk seri azmin ali petang ini melalui ciapannya di twitter berkata pembohong tegar dan ahli politik gila ciapan itu dipercayai merujuk dakwaan presiden pkr anwar ibrahim bahawa dia mempunyai sokongan majoriti ahli parlimen di dewan rakyat telah mengundang rasa tidak puas hati di kalangan pemimpin kerajaan perikatan nasional pn. Bekas timbalan presiden pkr itu berperanan dalam menjatuhkan kerajaan pakatan harapan pada akhir februari lalu.

Dakwaan presiden pkr anwar ibrahim bahawa dia mempunyai sokongan majoriti ahli parlimen di dewan rakyat telah mengundang rasa tidak puas hati di kalangan pemimpin kerajaan perikatan nasional pn. Presiden pas datuk seri abdul hadi awang berkata ia umpama suara orang yang sedang ketakutan dan gelisah terhadap apa yang bakal kumpulan ini hadapi. Ciapan incorrigible liar and political psychopath bermaksud pembohong tegar dan ahli politik gila menggambarkan kemarahan dan kebencian azmin kepada seorang ahli politik yang kempunan untuk menjadi perdana menteri.

Pembohong tegar dan ahli politik gila katanya dalam ciapan di twitter. Azmin yang juga anggota majlis pimpinan tertinggi bersatu tidak memperincikan maksud ciapannya itu.

Umnopas Main Pintu Belakang Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Hadi Pas Pembohong No1 Di Malaysia Halaman 2 Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Anwar Dakwa Berjaya Kalahkan Muhyddin Sekali Tun M Keluarkan Komen Pedas Sinar Viral Network

Politik Dsai Tak Layak Jadi Pm 4uni2c Cerekana

Win Or Lose Betul Ke 121 Mp Sokong Anwar Kalau Ada Yang Facebook

Anwar Pembohong Tegar Dan Ahli Politik Gila Azmin Mykmu Net

Malaysiakini

Hadi Bapak Pembohong Mahu Menipu Negara Luar Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Skandal Azmin Ali Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Pembohong Tegar Dan Ahli Politik Gila Kata Azmin Minda Rakyat

Muhyiddin Dan Azmin Dalam Keadaan Darurat Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Bukti Hadi Pembohong Dan Putar Alam Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Ulamak Pas Gila Seks Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Anak Sungai Derhaka 2020

Pedihnya Azab Pembohong Di Akhirat Nanti Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Timbalan Presiden Umno Sahkan Parti Itu Tidak Bersama Pn Dan Bersatu Dalam Pru15 Akan Datang Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Pembohong Tegar Dan Ahli Politik Gila Azmin Suara Merdeka

Win Or Lose Posts Facebook

Nak Jadi Pm Azmin Kata Anwar Gila Buletin Asia


0 comments: