Selasa, 09 Juni 2020

Annuar Kita Keliru Siapa Teman Siapa

Kit siang questions if bersatu following pas in refusing to accord recognition to secular principles in. Perak ph ready to work with umno to form state government dec 6 2020.

Who Chief China S Experience In Forcing Down Covid 19 Cases Impressive Malaysia Today

Setiausaha agung barisan nasional bn tan sri annuar musa menjelaskan dalam gabungan parti kerajaan kini masih ada yang keliru mengenai siapa kawan dan lawan.

Annuar kita keliru siapa teman siapa. Siapa sejati siapa munafik yang mana kepentingan nasional yang mana agenda personal. Sebahagian dari kita keliru siapa teman siapa lawan. We may work with ph parties including dap to form govt in perak says zahid dec 6 2020.

Kita keliru siapa teman siapa lawan 1 48 00 pg kabar malaysia politik terbaru unik viral sebahagian dari kita keliru siapa teman siapa lawan siapa kafir zimmi siapa harbi siapa sejati siapa munafik yang mana kepe. Kita terima banyak. Sebahagian dari kita keliru siapa teman siapa lawan siapa kafir zimmi siapa harbi siapa sejati siapa munafik yang mana kepentingan nasional yang mana agenda personal kata setiausaha.

Jangan keliru umat islam dan bukan islam. Kegembiraan ini berdasarkan kepada kenyataan yang dibuat oleh menteri wilayah persekutuan tan sri annuar musa apabila beliau berkata. Sebahagian dari kita keliru siapa teman siapa lawan siapa kafir zimmi siapa harbi siapa sejati siapa munafik yang mana kepentingan nasional yang mana agenda personal kata setiausaha agung bn annuar musa.

Sebahagian dari kita keliru siapa teman siapa lawan siapa kafir zimmi siapa harbi siapa sejati siapa munafik yang mana kepentingan nasional yang mana agenda personal kata setiausaha agung bn annuar musa. Mengulas lanjut annuar berkata usaha menyatukan melayu adalah s. Kita tahu pihak musuh sudah mengerah seluruh kekuatannya dari dalam dan luar untuk gagalkan permuafakatan ini.

Jarum halus mencucuk sana sini termasuk di alam maya. Mengulas lanjut annuar berkata usaha menyatukan melayu adalah satu pemikiran di luar kotak dengan mengerahkan seluruh kekuatan pemikiran politik sebelum menjayakannya. Malaysiakini sebahagian dari kita keliru siapa teman siapa lawan siapa kafir zimmi siapa harbi siapa sejati siapa munafik yang mana kepentingan nasional yang mana agenda personal kata setiausaha agung bn annuar musa.

Sebahagian dari kita keliru siapa teman siapa lawan siapa kafir zimmi siapa harbi siapa sejati siapa munafik yang mana kepentingan nasional yang mana agenda personal kata setiausaha agung bn annuar musa. Siapa zimmi siapa harbi. Malangnya tanggapan baik ini meleset sama sekali segalanya seperti percaturan politik untuk melihat siapa menyokong siapa dan.

Kita keliru siapa teman siapa lawan dec 6 2020.

Lz Ruu4rdju Rm

Malaysia S Anwar Faces New Sodomy Scandal Amid Power Struggle Malaysia Today

Annuar Kita Keliru Siapa Teman Siapa Lawan Malaysia Today

Bersatu Seputeh Tahniah Kepada Armada Muhammad Azizi Facebook

3rxvgglk Lyjim

U S Faces Darkest Winter If Pandemic Planning Falters Whistleblower Malaysia Today

7t4bbdjvku8v0m

Singapore S Pm Calls For Election For New Mandate To Fight Pandemic Malaysia Today

Anwar Or Dr Mahathir Can It Be A Younger Leader Malaysia Today

Annuar Kita Keliru Siapa Teman Siapa Lawan Malaysia Today

Dv8k0rffmsojwm

Ketua Pembangkang Masih Percayakah Lagi Anwar Pada Mahathir Malaysia Today

Anwar Ibrahim S Intellectual Dishonesty Malaysia Today

Dr Mahathir Doesn T Trust Anwar Says Ku Li On Pm Handover Malaysia Today

Joshua Wong S Pro Democracy Group Demosisto Disbands Hours After Hong Kong Security Law Passed Malaysia Today

Pbxbra Kagxplm

Abdul Ghani Salleh Appointed New Election Commission Chairman Malaysia Today

Anwar Goes From Pm In Waiting To New Opposition Leader Malaysia Today

Churches Deride Pas Mp Nik Zawawi S Non Apology Over Bible Remarks Say Offered Only After Speaker S Call Malaysia Today


0 comments: