Senin, 08 Juni 2020

Baik Najib Muhyiddin Atau Anwar Tak

Nasional di bawah pm muhyiddin terus dilanjutkan pakatan. Mahathir sebut anwar tak bisa jadi pm dengan atau tanpa.

Pm Malaysia Muhyiddin Yassin Ayah Keturunan Bugis Dan Ibu Jawa Pernah Dipecat Najib Berita News

Beliau berkata demikian dalam sesi pertanyaan cepat tanya cepat jawab bersama pelajar farid aziz yang disiarkan di youtube semalam.

Baik najib muhyiddin atau anwar tak. Selain itu lelaki itu turut menyatakan bahawa beliau tidak suka kepada dap dan ketua pembangkang datuk seri anwar ibrahim. Mahathir sebut anwar tak bisa jadi pm dengan atau tanpa dirinya. Dalam temu bual itu ahli parlimen langkawi itu ditanya mengenai siapa antara perdana menteri tan sri muhyiddin yassin pemimpin pembangkang datuk seri anwar ibrahim atau bekas perdana menteri datuk seri najib razak yang dapat mengukuhkan kedaulatan negara.

Bekas perdana menteri dr mahathir mohamad dalam temu bual youtube dengan farid aziz. Baik najib muhyiddin atau anwar tak boleh kukuhkan kedaulatan kita kata dr m. Bekas perdana menteri dr mahathir mohamad dalam temu bual youtube.

Baik najib muhyiddin atau anwar tak boleh kukuhkan kedaulatan kita kata dr m fmt reporters. Baik najib muhyiddin atau anwar tak boleh kukuhkan kedaulatan kita posted on august 21 2020 21 08 2020 dr mahathir mohamad berkata baik perdana menteri muhyiddin yassin pemimpin pembangkang anwar ibrahim atau bekas perdana menteri najib razak tidak boleh mengukuhkan kedaulatan malaysia. Nilai anwar ibrahim tak bisa menjadi pm yang baik.

Fmt reporters august 21 2020 2 01 pm. Mudah kerana dia tak mahu ada orang yang lebih baik darinya memimpin negara ini. Kenapa mahathir takut kepada anwar.

Kuala lumpur baik perdana menteri tan sri muhyiddin yassin datuk seri anwar ibrahim atau datuk seri najib razak semua mereka tidak boleh mengukuhkan kedaulatan malaysia. Dr mahathir mohamad berkata baik perdana menteri muhyiddin yassin pemimpin pembangkang anwar ibrahim atau bekas perdana menteri najib razak tidak boleh mengukuhkan kedaulatan malaysia. Sudah tentu kewiraan itu nampak jelas jika dibandingan dengan pak lah najib razak dan muhyiddin yassin.

Saya berkata kepada presiden bersatu tan sri muhyiddin yassin bahwa wacana bersatu meninggalkan pakatan harus ditunda karena pakatan masih mendukung saya tulis mahathir. Dalam temu bual youtube dengan pelajar farid aziz mahathir ditanya siapakah individu yang dipercayainya dapat mengukuhkan kedaulatan negara antara 3 pemimpin terkemuka itu. Mahathir nilai anwar ibrahim tak bisa menjadi pm yang baik.

Dalam temu bual youtube dengan pelajar farid aziz bekas perdana menteri itu ditanya siapakah individu yang dipercayainya dapat mengukuhkan kedaulatan negara antara tiga pemimpin terkemuka itu. La ni ada satu cadangan iaitu kita keluar daripada pakatan harapan dan satu cadangan lagi yang datang daripada saya dipercayai dr mahathir ialah kita tunggu dan fikir dengan mendalam atau patut ikut yang lain. Anwar ingin ikut.

Dr mahathir mohamad berkata baik perdana menteri muhyiddin yassin pemimpin pembangkang anwar ibrahim atau bekas perdana menteri najib razak. Selama ini dia dianggap sebagai perdana menteri yang hebat sebagai jagoan wira dunia ketiga dan pemimpin serba maha.

1 000 Akar Umbi Umno Berhimpun Sokong Muhyiddin Di Pagoh Mrm Pagoh Fashion Academic Dress

Malaysia Chonicle Com

Najib Razak Galang Dukungan Agar Anwar Ibrahim Jadi Pm Malaysia Halaman All Kompas Com

Pengadilan Malaysia Vonis Mantan Pm Najib Razak Bersalah Dalam Skandal 1mdb Dunia Informasi Terkini Dari Berbagai Penjuru Dunia Dw 28 07 2020

Untuk Apa Saya Takuti Muhyiddin Dia Hanya Bidak Catur Najib Razak Lah Dalang Sesungguhnya Paparan Menohok Mahathir Terkait Politik Malaysia Semua Halaman Intisari

Dialog Berkaitan 1mdb Jadi Penerangan Satu Hala Sahaja Presidents Malaysia Sports Jersey

Singkir Najib Untuk Selesaikan Krisis Negara Kata Dr Mahathir Http Malaysianreview Com 138334 Singkir Najib Untuk Selesaikan Krisis Negara Ka Penjara Hidup

Rafizi Berkempen Di Sabah Layanan Lebih Baik Bawah Anwar Informasi Myberita Sabah Baseball Cards Fictional Characters

After Najib S Conviction Muhyiddin Says Govt Will Always Uphold Rule Of Law

Breaking News Najib Razak Divonis 12 Tahun Dalam Korupsi 1mdb

Ge14 Will Be Mother Of All Elections Free Malaysia Today

Malaysia Chonicle Com

Najib Akui Sarankan Umno Dukung Anwar Ibrahim Tapi

Najib Razak Cari Dukungan Parlemen Untuk Anwar Ibrahim

Dakwaan Korupsi Aliansi Najib Razak Dicabut Kondisinya Kini

Chemo Is Tiring But I M Alive And Kicking Says Muhyiddin Chemo Kicks Sayings

1mdb Scandal Najib Razak And Power In Malaysia Youtube

Baik Najib Muhyiddin Atau Anwar Tak Boleh Kukuhkan Kedaulatan Kita Kata Dr M Free Malaysia Today

Najib Razak Apa Ini Uncle Orang Sakit Covid Ko Cakap Facebook


0 comments: