Selasa, 30 Juni 2020

Kit Siang Buat Teori Kononnya Sokongan

Kit siang buat teori kononnya sokongan zahid pada pn ada kaitan dengan kes khairuddin senior editor. Ketua umno bahagian cheras datuk seri syed ali alhabshee berkata pembangkang hanya mengulangi cerita lama sepertimana pernah mereka dendangkan pada pru ke 13.

Dap Memang Mahu Sokongan Melayu Seperti Umno Mahu Sokongan Cina Malaysia Dateline

Kit siang ties zahid reaffirming pn support with nfa for pas minister dap veteran lim kit siang has tied umno president ahmad zahid hamidi s move to reaffirm his party s support for perikatan nasional pn with plantation industries and commodities minister khairuddin aman razali being let off the hook for breaking quarantine.

Kit siang buat teori kononnya sokongan. Dalam seratus hari pertama pakatan harapan pada tahun 2018 tidak ada sebarang perkara yang dibuatnya dilihat salah. Kit siang buat teori kononnya sokongan zahid pada pn ada kaitan dengan kes khairuddin veteran dap lim kit siang mengaitkan penegasan semula sokongan presiden umno ahmad zahid hamidi terhadap perikatan nasional dengan tiada tindakan lanjut yang dikenakan ke atas menteri perladangan perusahaan dan komoditi khairuddin aman razali selepas ingkar kuarantin kendiri wajib covid 19. Nampaknya kit siang tidaklah seberani mana seperti yang selalu dilaungkan oleh dap dan pakatan harapan belum apa apa lagi sudah menarik diri.

Tidak ada siapa yang menyerang pas ustaz fadzil noor ketika itu. Keyakinan pemimpin dap lim kit siang bahawa pakatan pembangkang akan menguasai putrajaya termasuk johor dan dan perak pada pilihan raya umum pru ke 14 hanya seperti rubber stamp setiap kali menjelangnya musim pilihan raya umum. Ketua umno bahagian cheras datuk seri syed ali alhabshee berkata pembangkang hanya mengulangi cerita lama sepertimana pernah mereka dendangkan.

Yang diungkit ialah kononnya dsai bersekongkol dengan dap dan menjadi tali barut dap 12. Kit ini adalah dasar kerajaan harapan dap anda sendiri. Kit siang yang merupakan ahli parlimen iskandar puteri berkata dengan sokongan ahmad zahid terhadap kerajaan perikatan nasional bermakna game of thrones di malaysia telah terhenti.

Beliau beralasan ko nonnya menerima segunung nasihat melalui emel whatsapp dan panggilan telefon termasuk dari luar negara agar jangan berdebat dengan najib. Dap dulu dan sekarang serupa sahaja hakikatnya dipimpin oleh lim kit siang. Media statement by dap mp for iskandar puteri lim kit siang in gelang patah on thursday august 13 2020 siapakah yang boleh menyelamatkan malaysia.

Dalam pru 1999 dulu dap keadilan dan pas pun pernah bergabung dalam barisan alternatif. Malah anak anda sendiri limguaneng dalam kabinet. Ahli parlimen dap lim kit siang mempersoalkan langkah presiden umno datuk seri ahmad zahid hamidi menyatakan sokongan terhadap kerajaan perikatan nasional.

Keyakinan pemimpin dap lim kit siang bahawa pakatan pembangkang akan menguasai putrajaya termasuk johor dan dan perak pada pilihan raya umum pru ke 14 hanya seperti rubber stamp setiap kali menjelangnya musim pilihan raya umum. Anda juga ada wakil dap teonieching sebagai timbalan menteri pendidikan. Teori konspirasi apa yang cuba anda putar di sini katanya dalam ciapan terbaru di akaun twitternya hari ini.

Oktober 22 2020 7 veteran dap lim kit siang mengaitkan penegasan semula sokongan presiden umno ahmad zahid hamidi terhadap perikatan nasional dengan tiada t.

Kaji Semula Keputusan Nfa Ke Atas Khairuddin Inforakyatkini

Kit Siang Buat Teori Kononnya Sokongan Zahid Pada Pn Ada Kaitan Dengan Kes Khairuddin Minda Rakyat

Penangkini Terkini

Anwar Pm Baru Minda Rakyat

Banyak Yang Tidak Betulnya Mahathir Dan Kit Siang Boleh Dianggap Fosil Dinasour Dalam Politik

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 19121994 Pdf

Dap Memang Mahu Sokongan Melayu Seperti Umno Mahu Sokongan Cina Roketkini Com

Dua Cabaran Menarik Dari Mahfuz Dan Kit Siang Video

Yusmanzaharizakaria January 2019

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 03111989 Pdf

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 02111998 Pdf

Nadi Tanjong Karang 2014

Anak Sungai Derhaka 2020

Aplikasi Rakyat Julai 2019

Teori Politik Semasa Penyataan Anwar Ada Sokongan Masih Dalam Keraguan Agong Minda Rakyat

Najib Akhiri Teori Rahman Perdana Menteri Seterusnya Adalah Tun Dr Mahathir Roketkini Com

Rakyat Kecewa Menteri Langgar Kuarantin Tak Didakwa Puad Zarkashi Inforakyatkini

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 15071985 Pdf

Kit Siang Buat Teori Kononnya Sokongan Zahid Pada Pn Ada Kaitan Dengan Kes Khairuddin Inforakyatkini


0 comments: