Rabu, 01 Juli 2020

Anwar Berbohong Dengan Media Agong

Ahli parlimen port dickson berkata bahawa adalah wajar baginya mempersembahkan nombor tersebut kepada yang di pertuan agong terlebih dahulu. Anwar had said that the government led by tan sri muhyiddin yassin has fallen.

Https Aliran Com Past Issues 1990vol10no 2 Pdf

Selain pasti anwar berbohong hajiji menganggap tindakan presiden pkr itu sebagai terdesak.

Anwar berbohong dengan media agong. Bagaimanapun media turut melihat kehadiran anwar di dewan rakyat jam 10 10 pagi. Kuala lumpur yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah sekali lagi menunjukkan keprihatinan baginda kepada petugas media apabila menyerahkan bungkusan makanan kepada petugas media yang membuat liputan berita di luar pintu dua istana negara pagi tadi. Pada sidang media di hotel le meridien di kuala lumpur hari ini anwar mendakwa dia mempunyai sokongan majoriti di dewan rakyat tetapi enggan menyatakan jumlah anggota parlimen yang sebenarnya.

Namun katanya memandangkan yang di pertuan agong akan memanggil ketua ketua parti parti politik maka munasabah untuk kita bersabar memberi ruang dan wewenang untuk baginda memutuskan. Perkara itu sangat bertentangan dengan hasrat ydpa apabila baginda jelas membuka pintu kepada rakyat disamping meneliti dengan terperinci segala isu isu berkaitan perlembagaan sebagaimana ketika proses lantikan tan sri muhyiddin yassin sebagai perdana menteri kelapan dahulu. Rakyat sabah bijak memilih kerajaan baru pada 26 september 2020.

Terdahulu pihak media menerima satu mesej tular jam 9 45 pagi kononnya fahmi mengesahkan anwar berada di istana negara untuk bertemu dengan yang di pertuan agong. Back then on 23 september anwar stated that he was granted an audience to meet yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah at 11am on 22 september. Anwar pada sidang media sebentar tadi berkata dia telah mempersembahkan dokumen sahih membuktikan sokongan lebih 120 ahli parlimen buatnya kepada seri paduka dalam pertemuan pagi tadi.

Following which umno president datuk seri ahmad zahid hamidi. Beliau juga mengesahkan anwar ada di dewan rakyat pagi ini. Ketua pembangkang datuk seri anwar ibrahim dijadual mengadakan sidang media jam 2 petang ini bagi memaklumkan hasil pertemuannya dengan yang di pertuan agong al sultan abdullah.

88 hits kuala lumpur pengarah komunikasi keadilan fahmi fadzil memaklum bahawa satu sidang media khas berkenaan satu pengumuman penting pasca sesi mengadap dymm seri paduka baginda yang di pertuan agong akan dibuat oleh datuk seri anwar ibrahim pet. Sidang media khas anwar ibrahim selepas menghadap agong pada jam 2 00 petang ini papar berkaitan pada 13 10 2020 jumlah. The meeting was however postponed due to the agong falling ill.

Beliau memang terdesak kerana ianya dibuat di dalam keadaan kita mahu buang undi yang tinggal dua tiga hari lagi strategi ini tidaklah mempengaruhi rakya sabah. Bagaimanapun anwar pada sidang media jam 2 petang tadi setelah sesi mengadap selama 25 minit jam 11 pagi tadi menyebut bahawa beliau telah mempersembahkan dokumen sahih mengenai majoriti kukuh ahli parlimen yang menyokong beliau kepada baginda agong.

Mahathir May Rejoin Umno

Buku Tulis Posts Facebook

Kenyataan Taki Annuar Tak Boleh Digunapakai Kata Pemuda Pkr Sabah Free Malaysia Today

Malaysiakini Ex Negeri Mb S Objections Dismissed Streram S Petition Goes To Trial

Makassar Denpasar Palangka

Anwar Berbohong Dengan Media Agong Sahkan Anwar Tidak Senarai Nama Mp Yang Sokongnya Minda Rakyat

Anwar Berbohong Dengan Media Agong Sahkan Anwar Tidak Senarai Nama Mp Yang Sokongnya Youtube

Pemikir Iii Falsafah Sains Dan Pendidikan Islam Truth Epistemology

President Hands Over Duties To Deputy Nation Tuesday 18 Dec 2018 10 23

Turn Turn Turn Malaysia News World Times News

Maszlee Photos Of Teo Accepting Comic Book Don T Mean Ministry Endorsement Malaysia Today

Anwar Meeting Agong On Tuesday To Try To Form A Backdoor Government Malaysia News World Times News

Anwar Ibrahim Pembohong Besar Nth Qibord

Bbmlnovip4iutm

Bukit Aman Anwar S Interview Postponed To 13 October 2020 Malaysia Today

Tak Ramai Peduli Dengan Cerita Rancangan Jahat Anwar Beritahu Pas Free Malaysia Today

January 2011 The Thirteen Million Plus Ringgit Guy Rambles

Pkr Mps Wait To Exit Party After Leader S Palace Debacle Malaysia Today

Tumpang Sekole Pak Lebai Kaki Putaq


0 comments: