Selasa, 16 Juni 2020

Rayuan Anwar Berhubung Saman Sabitan

Saman pemula itu berhubung pengampunan penuh yang diberikan kepada anwar bagi sabitan dan hukuman penjara dalam kes meliwat pembantunya. Mahkamah rayuan menetapkan 5 mac tahun depan untuk mendengar rayuan datuk seri anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang membatalkan saman pemula beliau berhubung sabitan dalam kes liwat membabitkan bekas pembantunya mohd saiful bukhari azlan.

Malaysiakini Saman Ketepi Sabitan Liwat Rayuan Anwar Didengar 18 Nov

Rayuan datuk seri anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonannya untuk membatalkan saman pemula seorang peguam akan didengar oleh mahkamah rayuan pada 11 januari tahun depan.

Rayuan anwar berhubung saman sabitan. Mahkamah rayuan menetapkan 5 mac tahun depan untuk mendengar rayuan datuk seri anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang membatalkan saman pemula beliau berhubung sabitan dalam kes. Peguamnya j leela ketika dihubungi berkata peguam tan sri muhammad shafee abdullah yang dibenarkan mencelah dalam prosiding. Rayuan anwar batalkan saman sabitan liwat mac tahun depan november 21 2020 8 35 pm mahkamah rayuan menetapkan 5 mac tahun depan untuk mendengar rayuan anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang membatalkan saman pemula beliau berhubung sabitan dalam kes liwat membabitkan bekas pembantunya mohd saiful bukhari azlan.

Kuala lumpur rayuan datuk seri anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonannya untuk membatalkan saman pemula seorang peguam berhubung pengampunan penuh yang diberikan kepada beliau bagi sabitan dan hukuman penjara dalam kes meliwat pembantunya akan didengar oleh mahkamah rayuan pada 11 jan tahun depan. Rayuan datuk seri anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonannya untuk membatalkan saman pemula seorang peguam berhubung pengampunan penuh yang diberikan kepada beliau. Rayuan datuk seri anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonannya untuk membatalkan saman pemula seorang peguam berhubung pengampunan penuh yang diberikan kepada beliau bagi sabitan dan hukuman penjara dalam kes meliwat pembantunya akan didengar oleh mahkamah rayuan pada 11 januari tahun depan.

Mahkamah rayuan menetapkan 5 mac tahun depan untuk mendengar rayuan anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang membatalkan saman pemula beliau berhubung sabitan dalam kes liwat membabitkan bekas pembantunya mohd saiful bukhari azlan. Kuala lumpur rayuan datuk seri anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonannya untuk membatalkan saman pemula seorang peguam berhubung pengampunan penuh yang diberikan kepada beliau bagi sabitan dan hukuman penjara dalam kes meliwat pembantunya akan didengar oleh mahkamah rayuan pada 11 januari tahun depan. Kuala lumpur rayuan datuk seri anwar ibrahim terhadap keputusan mahkamah tinggi yang menolak permohonannya untuk membatalkan saman pemula seorang peguam berhubung pengampunan penuh yang diberikan kepada beliau bagi sabitan dan hukuman penjara dalam kes meliwat pembantunya akan didengar oleh mahkamah rayuan pada 11 januari tahun depan.

Nurul Izzah Mahu Saman Khalid Ismail Sabri Http Malaysianreview Com 150038 Nurul Izzah Mahu Saman Khalid Ismail Sabri Khalid

Malaysiakini Saman Sabitan Liwat Rayuan Anwar Didengar Jan 2021

Pengurusan Kes Saman Peguam Terhadap Lembaga Pengampunan Anwar 2 Jun The Malaysia Online

Anwar Mohon Batal Saman Berhubung Pengampunan Penuh

Saman Sabitan Liwat Rayuan Anwar Ibrahim Didengar 11 Jan 2021 Mykmu Net

Kes Liwat Archives Mynewshub

Rayuan Anwar Berhubung Saman Sabitan Liwat Didengar 11 Jan Tahun Depan Minda Rakyat

Buletin Tv3 Sabitan Liwat Rayuan Anwar Batalkan Saman Didengar Januari Depan Facebook

Rayuan Anwar Batalkan Saman Sabitan Liwat 11 Januari Harian Metro

Rayuan Anwar Keputusan Batal Saman Sabitan Liwat 18 November

Mahkamah Tetap 14 Julai Pengurusan Kes Saman Anwar Terhadap Nallakarupan Semasa Mstar

Saman Atas Pengampunan Anwar Boleh Diteruskan Free Malaysia Today

Saman Sabitan Liwat Rayuan Anwar Didengar Januari 2021

Anwar Rayu Batal Saman Sabitan Kes Liwat

Saman Pembebasan Rayuan Anwar Ibrahim Didengar Januari Depan

Anwar Mohon Batal Saman Berhubung Pengampunan Penuh

Pin On Malaysian Review Blogezine Mrm

Bernama Rayuan Anwar Terhadap Pembatalan Saman Berhubung Sabitan Kes Liwat Didengar 5 Mac 2021

Rayuan Anwar Berhubung Saman Sabitan Liwat Didengar 11 Jan Tahun Depan Free Malaysia Today


0 comments: