Rabu, 17 Juni 2020

Tun M Kemuka Usul Tidak Percaya

Dan kita tidak asing kerana baru lagi parlimen lubnan baru dua tiga hari ini membuat undi percaya kepada perdana menteri nya kemuka beliau. Shah alam akibat kecewa gagal membawa usul tidak percaya terhadap tan sri muhyiddin yassin sebagai perdana menteri pada sidang dewan rakyat ahli parlimen langkawi.

Tun Mahathir Kemuka Usul Tidak Percaya Terhadap Pm Di Laman Sosial

Usul berkenaan telah difailkan oleh anggota parlimen langkawi.

Tun m kemuka usul tidak percaya. Lima lagi ahli parlimen hantar surat mohon usul undi tak percaya. Mahathir mohamad sekali lagi membuat permohonan untuk membawa usul undi tidak percaya kepada perdana menteri tan sri muhyiddin yassin. Ahli parlimen gua musang tengku razaleigh hamzah juga menggesa agar usul tidak percaya yang dibawa oleh dr mahathir dikemukakan di dewan rakyat.

Amiruddin kemuka surat usul tidak percaya terhadap pm. Shah alam akibat kecewa gagal membawa usul tidak percaya terhadap tan sri muhyiddin yassin sebagai perdana menteri pada sidang dewan rakyat bekas perdana menteri tun dr mahathir mohamad menyiarkan usul itu di laman sosial dan blognya hari ini. Shah alam akibat kecewa gagal membawa usul tidak percaya terhadap tan sri muhyiddin yassin sebagai perdana menteri pada sidang dewan rakyat bekas.

Usul untuk mengadakan undi tidak percaya terhadap perdana menteri tan sri muhyiddin yassin telah diterima oleh dewan rakyat. Shah alam akibat kecewa gagal membawa usul tidak percaya terhadap tan sri muhyiddin yassin sebagai perdana menteri pada sidang dewan raky. September 09 2020 14.

Pakatan harapan ph telah menghantar notis usul kepada speaker dewan rakyat mengenai undi tidak percaya terhadap perdana menteri muhyiddin yassin. Tun m kemuka usul tidak percaya terhadap pm di laman sosial. Speaker tan sri mohamad ariff md yusof berkata usul yang diajukan mantan perdana menteri tun dr mahathir mohamad itu akan dikemukakan tetapi tidak menyatakan tarikhnya.

Menurut sumber yang boleh dipercayai kepada malaysiakini usul berkenaan telah difailkan oleh bekas perdana menteri dr mahathir mohamad. Surat kepada speaker telah dihantar. Menjawab pertanyaan media sebab pihak tertentu penakut kepada usul percaya itu beliau menyatakan sama ada pihak tersebut tidak percaya kepada tun mahathir atau kerana usul tersebut akan boleh membuktikan pihak itu sebenarnya percaya atau.

Tun mahathir kemuka usul tidak percaya terhadap pm di laman sosial. Kuala lumpur bekas perdana menteri tun dr. Tun m kemuka usul tidak percaya terhadap pm lagi september 9 2020 2 20 pm shah alam akibat kecewa gagal membawa usul tidak percaya terhadap tan sri muhyiddin yassin sebagai perdana menteri pada sidang dewan rakyat bekas perdana menteri tun dr mahathir mohamad menyiarkan usul itu di laman sosial dan blognya hari ini.

Dalam satu ciapan di twitter ahli parlimen langkawi itu mengepilkan bersama sepucuk kepada yang di pertua dewan rakyat bertarikh 15 oktober. Tun m kemuka usul tidak percaya terhadap pm di laman sosial journalist. Sebelum ini ahli parlimen langkawi tun dr mahathir mohamad pernah melakukan perkara sama.

Malaysiakini Pas Kemuka Usul Undi Percaya Terhadap Muhyiddin

Tekanan Usul Undi Tidak Percaya Mykmu Net

Amanah Usul Undi Tidak Percaya Terhadap Perdana Menteri

Speaker Parlimen M Sia Terima Usul Tun M Kemuka Undi Tidak Percaya Ke Atas Pm Muhyiddin Berita Dunia Beritaharian Sg

Tun M Dakwa Haknya Dinafikan Langkah Seterusnya Undi Tak Percaya Di Dewan Rakyat Semasa Mstar

V1nrusujznmwcm

Maszlee Dakwa Ada Cara Cepatkan Usul Tidak Percaya Terhadap Pm Astro Awani

Anwar Dakwa Mahathir Penipu Tak Lagi Percaya

Lima Ahli Parlimen Kemuka Usul Undi Tidak Percaya Terhadap Muhyiddin Utusan Digital

Mahathir Kemuka Usul Tak Percaya Kepada Muhyiddin Suara Sarawak Bukan Sekadar Akhbar

Spr Nafi Manipulasi Kerusi Zaman Dr Mahathir Mrm News

Blok Tun Mahathir Kemuka Surat Usul Undi Tidak Percaya Youtube

Maszlee Kemuka Usul Dewan Rakyat Beri Laluan Usul Undi Tak Percaya Free Malaysia Today

Pin On Malaysian Review Blogezine Mrm

Kem Tun M Kemuka Usul Undi Tidak Percaya Kepada Muhyiddin Air Times News Network

Pin On Malaysian Review Blogezine Mrm

Malaysiakini Faizal Redzuan Tak Sokong Usul Tak Percaya Dr M Terhadap Pm

Guan Eng Bn Berani Kerana Sokongan Pas Mrm Okay Gesture Komen Edges

Dr M Sekali Lagi Bawa Usul Tidak Percaya Muhyiddin Free Malaysia Today


0 comments: