Kamis, 09 Juli 2020

Muhyiddin Jalani Kuarantin Di Rumah 14

Ujian covid 19 yang diambil hari ini juga menunjukkan keputusan negatif katanya lagi. Muhyiddin jalani kuarantin akan bekerja dari rumah tan sri muhyiddin yassin x berita berkaitan.

Muhyiddin Jalani Kuarantin Akan Bekerja Dari Rumah Utusan Borneo Online

06 10 2020 12 43 am kuala lumpur 5 okt perdana menteri tan sri muhyiddin yassin menjalani kuarantin kendiri di kediamannya selama 14 hari.

Muhyiddin jalani kuarantin di rumah 14. Menurutnya dia telah diarahkan menjalani kuarantin di rumah dan memantau kesihatan diri selama 14 hari. Pm jalani kuarantin kendiri 14 hari muhaamad hafis nawawi 5 10 2020 jdt tidak dapat ke doha minggu depan sempadan masih ditutup. Beliau berkata ahli mesyuarat yang bukan merupakan kontak rapat pula dinasihatkan menjalani kuarantin kendiri selama 14 hari bermula tarikh sama.

Beliau berkata ahli mesyuarat yang bukan merupakan kontak rapat pula dinasihatkan menjalani kuarantin kendiri selama 14 hari bermula tarikh sama. Kenyataan itu turut memaklumkan bahawa setiap mesyuarat yang diadakan di pejabat perdana menteri mengamalkan penjarakan sosial dan penjagaan kesihatan yang ketat pada setiap masa. Perintah pengawasan dan pemerhatian di rumah hso selama 14 hari bermula 3 oktober serta dipakaikan gelang pengawasan katanya.

Ini susulan kehadirannya dalam mesyuarat pascakabinet di pejabat perdana menteri pmo di putrajaya pada rabu lalu yang dihadiri seorang pegawai yang positif covid 19. Perdana menteri muhyiddin yassin menjalani kuarantin di rumah 14 hari mulai hari ini. Perintah pengawasan dan pemerhatian di rumah hso selama 14 hari bermula 3 oktober serta dipakaikan gelang pengawasan katanya.

Perdana menteri muhyiddin yassin menjalani kuarantin di rumah 14 hari mulai hari ini. Perdana menteri tan sri muhyiddin yassin menjalani kuarantin kendiri di kediamannya selama 14 hari. Ini susulan kehadirannya dalam mesyuarat pascakabinet di pejabat perdana menteri pmo di putrajaya pada rabu.

Langkah itu susulan beliau mempengerusikan mesyuarat khas majlis keselamatan negara mkn yang turut dihadiri menteri di jabatan perdana menteri hal ehwal agama senator datuk seri dr zulkifli mohamad al bakri pada sabtu lalu. Tan sri muhyiddin yassin kini menjalani kuarantin kendiri selama 14 hari di kediamannya selepas menteri di jabatan perdana menteri hal ehwal agama datuk seri dr zulkifli mohamad. Selain muhyiddin semua ahli mesyuarat tersebut juga telah diarahkan agar menjalani ujian saringan dan kuarantin di rumah masing masing selama 14 hari bermula hari ini.

Pegawai Positif Covid 19 Muhyiddin Jalani Kuarantin 14 Hari Astro Awani

Facebook

Denda Lebih Berat Jika Ingkar Jalani Kuarantin 14 Hari Kata Muhyiddin Dayakdaily

Hari Kedua Perintah Kawalan Pergerakan Duduklah Diam Diam Di Rumah Muhyiddin Astro Awani

Muhyiddin Jalani Kuarantin Selepas Menteri Hidap Covid 19 Berita Dunia Beritaharian Sg

Muhyiddin Sekali Lagi Jalani Kuarantin

Pm Negatif Covid 19 Perlu Jalani Kuarantin Susulan Pegawai Positif Wabak Ismaweb

Perdana Menteri Jalani Kuarantin Kendiri 14 Hari Semasa Mstar

Pm Muhyiddin Kembali Bertugas Di Pejabat Selepas Jalani Kuarantin Pejabat Perdana Menteri Malaysia

Sains Disebalik Kuarantin 14 Hari Laman Web Mkn

Pegawai Positif Covid 19 Muhyiddin Jalani Kuarantin 14 Hari

Muhyiddin Perlu Jalani Kuarantin 14 Hari Selepas Ahli Mesyuarat Pasca Kabinet Positif Covid 19 Semasa Mstar

Pm Negatif Covid 19 Jalani Kuarantin Harian Metro

Muhyiddin 34 Pegawai Boleh Masuk Pejabat Esok Harian Metro

Bernama Tv Covid 19 Muhyiddin Jalani Kuarantin Akan Bekerja Dari Rumah Facebook

Pm Jalani Kuarantin 14 Hari Di Rumah

Bernama Tv Mesyuarat Pasca Kabinet Seorang Pegawai Yang Hadir Semalam Disahkan Positif Covid 19 Pm Tan Sri Muhyiddin Disahkan Negatif Pejabat Pm Pasca Kabinet Semua Ahli Mesyuarat Jalani Saringan

Pm Negatif Covid 19 Kini Jalani Kuarantin 14 Hari Di Rumah

Pm Minta Individu Dari Luar Negara Disiplin Jalani Kuarantin


0 comments: