Kamis, 09 Juli 2020

Solidariti Untuk Yb Lim Guan Eng

Pua baru sahaja mengesahkan setakat 12 tengahari hari ini sumbangan rm10 solidariti untuk lim guan eng. 1 kenapa mereka bersolidariti untuk lge.

Saksikan Video Amar Makruf Nahi Mungkar Yb Tuan Lim Guan Eng Respon Kepada Dakwaan Ke Atas Dirinya Isu Semasa Semasa Forum Cari Infonet

Ucapan mp puchong govinder singh deo dan presiden amanah mat sabu.

Solidariti untuk yb lim guan eng. 119 hits 1 kenapa mereka bersolidariti untuk lge kerana mereka yakin lge tidak bersalah dan menjadi mangsa kerakusan politik kerajaan pn mereka yakin lge tidak bersalah sebelum mahkamah memutuskan tidak bersalah 2 mereka rasa proses keadilan kepala. Putrajaya pemimpin dap memulakan kempen solidariti bagi memberi sokongan moral kepada setiausaha agung parti itu lim guan eng yang ditahan di ibu pejabat suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia sprm malam tadi. Sehubungan itu pihak kami telah melancarkan kempen kutipan sumbangan kilat selama seminggu derma rm10 untuk membayar wang jaminan tersebut serta menjelaskan semula pinjaman yang kami buat untuk bayaran jaminan sebelum ini.

Kerana mereka yakin lge tidak bersalah dan menjadi mangsa kerakusan politik kerajaan pn. Dap melancarkan tabung rm10 seminggu untuk membayar wang ikat jamin yang dikenakan ke atas setiausaha agung parti itu lim guan eng oleh mahkamah semalam berkait pertuduhan rasuah. Kami menyeru semua rakyat malaysia untuk bersatu hati menentang penganiayaan politik terhadap lim guan eng.

Syahredzan berkata perkara itu dimaklumkan ahli parlimen petaling jaya tony pua. Something fishy in case against guan eng says anwar dap lancar tabung solidariti rm10 seminggu untuk guan eng jangan banding kes guan eng dengan najib kata anwar. Solidariti untuk yb lim guan eng editor ogos 11 2020 7 1 kenapa mereka bersolidariti untuk lge.

Solidariti untuk yb lim guan eng papar berkaitan pada 11 8 2020 jumlah. Kerana mereka yakin lge tidak bersalah dan menjadi mangsa kerakusan politik kerajaan pn. 188 hits pengamal media mula berkumpul sejak 6 30 pagi untuk menunggu bekas menteri kewangan lim guan eng yang dijangka dihadapkan di mahkamah sesyen di butterworth.

Solidariti untuk yb lim guan eng editor ogos 10 2020 4 1 kenapa mereka bersolidariti untuk lge. Lim guan eng didakwa lagi pagi ini papar berkaitan pada 10 8 2020 jumlah.

Facebook

Penang Kini Solidariti Bersama Lim Guan Eng Mantan Cm Facebook

Media Islam Solidariti Untuk Yb Lim Guan Eng Kenapa Facebook

Lim Guan Eng On Twitter Saya Ingin Merakamkan Penghargaan Saya Yang Tidak Terhingga Kepada Pemimpin Ph Dap Dan Rakan Rakan Yang Hadir Untuk Menyatakan Sokongan Simpati Dan Solidariti Kepada Saya Dan Betty Pada

Dap Malaysia On Twitter Dap Is Launching A Rm10 1 Week Fund Raising Campaign To Pay For Lim Guan Eng S Bail Please Help Us To Fight The Political Prosecution Of Lim Guan Eng We

Lovelydarshan On Twitter Yb Teresakok Sudah Mula Solidariti Untuk Yb Lim Tenang Tenang Sahaja

Alhamdulilah Telah Terkumpul Rm4 Juta 81 Contoh Rakyat Yang Cinta Keamanan 72 Yb Tuan Lim Guan Eng Sebagai Seorang Suami Dan Bapa Pic Design Village Dan Travelodge 116 Isu Semasa Semasa Forum Cari Infonet

Lim Guan Eng Sidang Media Solidariti Bersama Lim Guan Eng Facebook

Video Lim Guan Eng Mereka Yang Sokong Lynas Tak Ada Perikemanusiaan The Third Force

Mahu Derma Jamin Guan Eng Lihat Kekayaan Ahli Ahli Parlimen Dap Ini Buletin Ttkm

Life Of Annie Relax Guan Eng Can Still Prove His Innocence In Court Like Najib

Stop The Hypocrisy Lge Is Not A Pauper Who Needs Rm10 From People To Fill His Kitty Malaysia Today

Chew Chong Sin Cara Cara Tunjukkan Sokongan Facebook

10 Kesan Penipuan Lim Guan Eng Pada Dr Asyraf Wajdi Dusuki Facebook

Jual Tanah Guan Eng Ditempelak Cuba Sembunyikan Fakta Sebenar Penang Online


0 comments: