Rabu, 29 Juli 2020

Parti Melayu Berpecah Dap Jadi King

Parti melayu berpecah dap jadi king maker. Pada waktu usaha ini berlaku saya pernah membantu al marhum dr haron din dalam usaha ke arah penyatuan umat islam bukan pas dan umno sahaja pada waktu itu.

Dap Tersenyum Jadi King Maker Bila Parti Melayu Berpecah Mykmu Net

Dap tersenyum jadi king maker bila parti melayu berpecah october 17 2020 october 17 2020 sofea amelia 0 comments bersatu dap king maker pas umno ydp pas kawasan sungai buloh zaharudin muhammad.

Parti melayu berpecah dap jadi king. Saya tidak mahu mengulas panjang mengenai apa yang patut dan tidak patut berlaku antara parti politik melayu. Pimpinan kedua dua parti menyedari hakikat ancaman dap sebelum rakyat dan jentera parti menyedarinya. Parti melayu berpecah dap jadi king maker papar berkaitan pada 19 10 2020 jumlah.

Saya tidak mahu mengulas panjang mengenai apa yang patut dan tidak patut berlaku antara parti politik melayu tanah air mutakhir ini. Perkembangan politik mutakhir ini agak membimbangkan. 5 dan 6 januari 2019 serta 20 dan 21 april 2019 di buat juga pemukiman ahli majlis dap.

Saya melihat ramai siber trooper pas dan umno mula serang menyerang antara satu sama lain. Parti melayu berpecah dap jadi king maker journalist. Dap mulai tertawa apabila terbaca catatan di fb portal berita yang rata ratanya menolak kenyataan mahathir untuk melayu bersatu ahli parti melayu rata rata tolak pelawaan mahathir.

Dap akan tentukan semua pemegang jawatan bersatu hati dan hadam semua strategi parti. 81 hits perkembangan politik mutakhir ini agak membimbangkan saya melihat ramai siber trooper pas dan umno mula serang menyerang antara satu sama lain saya tidak mahu mengulas panjang mengenai apa yang patut dan tidak patut berlaku antara parti pol. 82 hits perkembangan politik mutakhir ini agak membimbangkan saya melihat ramai siber trooper pas dan umno mula serang menyerang antara satu sama lain saya tidak mahu mengulas panjang mengenai apa yang patut dan tidak patut berlaku antara parti pol.

A subreddit for malaysia and all things malaysian. Parti melayu berpecah dap jadi king maker papar berkaitan pada 19 10 2020 jumlah. Dap tersenyum jadi king maker bila parti melayu berpecah october 17 2020 october 17 2020 sofea amelia 0 comments bersatu dap king maker pas umno ydp pas kawasan sungai buloh zaharudin muhammad.

Perkembangan politik mutakhir ini agak membimbangkan. Rakyat menyedarinya lebih 10 tahun lewat berbanding kepimpinan kepimpinan parti parti melayu yang ada. Pada 29 dan 30 jun 2018 serta 15 hingga 17 mac 2019 di buat pemukiman kepimpinan kebangsaan dap.

Maknanya dendam akar umbi pada mahathir masih kuat maknanya melayu tidak akan bersatu dan mahathir tiada pilihan selain akan terus peluk dap erat erat untuk kekal jadi kerajaan. Parti melayu berpecah dap jadi king maker by 1media my october 19 2020 0. 102k members in the malaysia community.

The Unspinners Kembali Bodohnya Melayu Pakatan Harapan Biarkan Dap Berkuasa

Page 2489 Harakahdaily

Pas Ready For Ge15 Abdul Hadi

Jdt Maintain Unbeaten Record In Super League

Prostate Cancer Early Detection Can Save Lives

Ex Cia Officer Charged With Spying For China

Haramkan Dap

Adakah Umno Mempunyai Kelebihan Sebagai King Maker

Ukraine Sends Festive Wishes To M Sian Muslims

Dbkl Issues Temporary Permits To City Folk

Ktemoc Konsiders What Chinese Press Think Of Mahathir

Parti Melayu Berpecah Dap Jadi King Maker Minda Rakyat

No Need For Mco Ismail Sabri

Penghina Islam Melayu Dalam Kerajaan Kenapa Umno Dan Pas Hanya Berdiam Diri Shahbudin Dot Com

Lkan Beri Keutamaan Tindakan Isu Keselamatan

Pas Sebagai King Maker Jadi Kenyataan Presiden

Wartawan Rasmi Laman Reformasi Bagi Jadi Menteri Pun Tak Boleh Buat Apa Pun

Mahathir New Party Will Become King Maker Next Ge

Utama Harakahdaily


0 comments: