Rabu, 12 Agustus 2020

Pas Khianati Umno Dengan Mengadakan

Kuala lumpur 23 nov pas perlu menghormati keputusan umno yang enggan mengadakan kerjasama dengan parti pribumi bersatu malaysia bersatu. Alhamdulillah pas metrai mn dgn umno.

Muafakat Nasional Mn Mengadakan Perjanjian Syaitan Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Tetapi sikap curiga pas kpd umno masih menebal tiada keikhlasan yg tulus sebenarnya pas bimbang umno akan buli pas terutama isu kerusi mp pada pru15 maka dgn sebab itu pas join pn.

Pas khianati umno dengan mengadakan. Insya allah pas sepanjang kerjasamanya dengan siapa pun telah membuktikan setia kawan yang tinggi. Pas tidak mahu menyertai kerajaan baru di perak kerana kecewa dengan tindakan umno yang tidak menghormati permuafakatan dalam perikatan nasional pn sehingga menyebabkan timbalan presiden bersatu. Ahli jawatankuasa pas pusat mokhtar senik berkata berdasarkan faktor itu pas tidak kisah apabila umno mengadakan hubungan mereka dengan mca dan mic dalam barisan nasional bn.

Pas khianati umno dengan mengadakan kerjasama dgn bersatu dan menubuhkan pn papar berkaitan pada 5 10 2020 jumlah. Pas mahu duduk semeja dengan umno bersatu untuk berbincang pas dijangka akan duduk semeja bersama parti bersatu dan juga umno bagi membincangkan kemelut politik yang berlaku di negeri perak. Antaranya persahabatan semula tun dr mahathir mohamad dengan datuk seri anwar ibrahim dalam ph dan gabungan umno dengan pas dalam pembentukan muafakat nasional demi menghalalkan misi politik masing masing.

Umno jangan khianati bangsanya. Timbalan presidennya datuk seri tuan ibrahim tuan man berkata pihaknya akan mengadakan mesyuarat bersama parti komponen terbabit dalam waktu terdekat. Bagi pas bersatu kelihatan seperti semangat 46 iaitu parti serpihan terakhir umno yang melalui perikatannya telah membenarkan pas untuk menawan semula kelantan pada tahun 1990 sebelum tutup.

Sila rujuk kerjasama pas dan s46 atau pas dan dap juga pas dengan pkr. Namun katanya terdapat satu persepakatan iaitu mana mana pihak tidak boleh bekerjasama dengan mana mana parti komponen pakatan harapan ph atau individu pimpinan pakatan tersebut. Difahamkan pimpinan pas akan mengadakan perbincangan dalam waktu terdekat berhubung kemelut di perak termasuk membabitkan status kerjasama dengan umno dalam muafakat nasional mn dan pn.

Ada satu orang post dekat saya dan bertanya mengapa pas khianati umno dengan mengadakan kerjasama dengan bersatu dan menubuhkan pn saya tanya dekat mana yang dikatakan khianat. Cantik dah hasilnya dengan penyatuan ini belum pun sempat pru 15 putrajaya kembali dibkuasai umat islam. 82 hits ada satu org post kat saya dan bertanya mengapa pas khianati umno dengan mengadakan kerjasama dgn bersatu dan menubuhkan pn saya tanya kat mana yg dikatakan khianat insyaaallah pas sepanjang kerjasamanya dgn siapa pun telah membuktikan seti.

Perak ini sudah jadi seperti bahan eksperimen di malaysia.

Muhyiddin Hilang Satu Undi Lagi Shahbudin Dot Com

Hubungan Umno Dengan Komunis Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Pesan Pada Pas Jangan Khianati Umno Zahid Hamidi Baca

Hpu914 Demi Kedaulatan Negara Bangsa Agama Umno Pas Bentuk Kerjasama Saarani

Pas Khianati Umno Dengan Mengadakan Kerjasama Dgn Bersatu Dan Menubuhkan Pn Minda Rakyat

Betulkah Pas Khianati Umno Media Islam

Oktober 1 2020 Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Shahbudin Dot Com Umno Masih Takut Dengan Mca Rupanya

Malaysiakini Gabungan Baru Anwar Jumpa Pemimpin Dap Dan Amanah Azmin Ikrar Teruskan Agenda Reformasi

Pas Kawasan Bagan P 043 Posts Facebook

Tiada Untungnya Umno Bersama Pas Dan Bersatu Ku Li Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Pas Ingin Lihat Umno Menang Cuma Agak Kesipuan Untuk Berterus Terang Shahbudin Dot Com

Pemimpin Umno Jumpa Pas Malam Esok Ahmad Zahid Harian Metro

Sqfmbpteq4c0xm

Shahbudin Dot Com Pas Masuk Bn Atau Umno Sertai Gagasan Sejahtera

Pas Khadam Umno Terbaik Dan Pelindung Sejati Jenayah Jahat Umno Terhadap Rakyat Malaysia Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Ahli Parlimen Umno Khianati Presiden Dan Muafakat Nasional Shahbudin Dot Com

Mereka Yang Telah Membunuh Umno Dan Pas Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Ulamak Jahat Dan Pas Menjadi Syaitan Bisu Semasa Pemerintahan Najib Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi


0 comments: