Rabu, 12 Agustus 2020

Sebenarnya Rakyat Tak Meluat Terhadap

Terpaksa dipikul rakyat dan jaminan. Kerana rakyat sangat berpuas hati dengan prestasi kerajaan mentadbir negara di tengah tengah pandemik covid 19 dan pelaksanaan perintah kawalan pergerakan bersyarat pkpb ini katanya pada selasa.

Pin Di Brainfood

Kata beliau fokus sekarang sepatutnya ditumpukan kepada usaha kerajaan menunaikan tanggungjawab serta kewajipan kepada rakyat.

Sebenarnya rakyat tak meluat terhadap. Perdana menteri tan sri muhyiddin yassin menegaskan beliau tidak mengulas mengenai isu politik sejak menjawat jawatan berkenaan bagi membolehkannya menumpukan terhadap isu membela kebajikan dan membantu rakyat berdepan wabak covid 19. Kedua rakyat juga menolak kecewa dan tidak gembira kerana kerajaan enggan melanjutkan. Jangan anggap rakyat tidak tahu apa apa.

Jarang bajet mendapat perhatian dalam kalangan orang awam kecuali sembang sembang kedai kopi yang ingin tahu ada bonus ke tidak tahun ini setiap kali pembentangan berlaku. Sebenarnya rakyat tak meluat terhadap kerajaan. Resah meluat sakit.

Kerana rakyat sangat berpuas hati dengan prestasi kerajaan mentadbir negara di tengah tengah pandemik covid 19 dan pelaksanaan perintah kawalan pergerakan bersyarat pkpb ini katanya pada selasa. Majoriti rakyat secara umumnya menolak tiga perkara berikut sebagaimana yang telah dibentangkan dalam belanjawan 2021 jumaat lalu. Sebaliknya kata che abdullah rakyat diberikan gambaran bahawa negara tidak mempunyai sumber.

Pertama rakyat menolak dan tidak gembira dengan keputusan kerajaan tidak membenarkan pencarum mengeluarkan wang daripada akaun 1 kwsp dengan jumlah maksimum rm10 ribu. Kenyataan media krisis keyakinan rakyat terhadap perikatan nasional mesti diurus mengikut kehendak perlembagaan bukan darurat kenyataan dato seri azmin ali mengenai apa yang diistilahkan beliau sebagai darurat ekonomi adalah tindakan mendahului majlis raja raja yang akan bersidang pada hari ini walau apa sekalipun istilah dan nama yang cuba dipakaikan perikatan nasional terhadap. Gencatan politik buat seketika dihargai.

Pengumuman terbuka dibuat dengan penuh yakin berhubung status sokongan diraih dan implikasi terhadap kedudukan kerajaan semasa. Sebenarnya rakyat tak meluat terhadap kerajaan. Kerana rakyat sangat berpuas hati dengan prestasi kerajaan mentadbir negara di tengah tengah pandemik covid 19 dan pelaksanaan perintah kawalan pergerakan bersyarat pkpb ini katanya pada selasa.

Meluat dengan rakyat malaysia yang tak pergi mengundi azrinaz. 10 57 00 ptg hiburan isu semasa seni bekas personaliti televisyen azrinaz mazhar hakim meluahkan rasa kecewanya terhadap segelintir rakyat malaysia yang mengambil keputusan un. Rakyat sebenarnya sudah tidak berminat politiking lagi.

Menurut kata setiausaha agung pkr saifuddin nasution ismail kenyataan berulang ulang berkaitan isu tempoh jawatan perdana menteri hanya membuatkan rakyat rasa meluat. Tak guna cakap perkara yang dah setuju dalam formula sebelum pilihan raya umum dulu kalau isu. Sebenarnya rakyat tak meluat terhadap kerajaan.

Akur kepada nasihat yang di pertuan agong belanjawan 2021 tidak diganggu.

Sebenarnya Saya Gembira Melihat Mat Sabu Dilantik Jadi Menteri Pertahanan Tetapi Kegembiraan Saya Itu Sebentar Sahaja Kerana Malaysia Viral Countries Around The World

Ji Chang Wook Orang Lucu Selebritas Aktris

Editing Drama Dilabel Asal Boleh Sheila Rusly Respon Kru Dedah Realitinya Di 2020 Drama Dunia Pesiar

Ji Chang Wook In The Melt Me Softly 2019 As Ma Dong Chan Selebritas Aktor Aktris

Pin On Viral Artis

Pemimpin Pas Jadi Menteri Tak Ingat Rakyat Kelantan Suara Pakatan Daily

Pin Di 02 Malaysia Natl News 2015

Pin On Malaysian Review Blogezine Mrm

Ijtima Of Asia 2020 Tangguh Semua Rakyat Malaysia Pulang Dari Luar Negara Jalani Kuarantin 14 Hari Hishammuddin Semasa Mstar

Pin On Viral Artis

Lge Terlalu Benci Musuhi Rakyat Kelantan Sarawak

Pinterest Pinterest

Karena Kita Memang Tidak Bisa Memilih Kepada Siapa Hati Kita Tertaut Tetapi Kita Bisa Memilih Siapa Yang Patut Untuk Diperjuangkan D Dolores Park Travel Park

Blog Jalan Raya Malaysia Malaysian Highway Blog Teksi Vs Grab Kenapa Rakyat Malaysia Enggan Naik Teksi Lagi Taxicabs Vs Grab Why Malaysians Refuse To Board Taxicabs Again

Aku Pangkah Ph Pru14 Tak Tengok Manifesto Diorang Pun Sebab Yang Paling Utama Adalah Aku Dapat Seorang Pengguna Twitt Countries Around The World Malaysia

Pin By Ksj On Txt In 2020 Txt Korean K Pop Comebacks

Sebenarnya Rakyat Tak Meluat Terhadap Kerajaan Tetapi Astro Awani

Pin Di 02 Malaysia Natl News 2015


0 comments: