Rabu, 12 Agustus 2020

Pemimpin Amanah Kini Berpecah 2

Setelah berakhirnya pru 14 orang melayu kini boleh membuat pilihan samaada mahu bersama umno kekal setia berjuang bersama pas bernaung di bawah pkr mengorak langkah membina negara bersama ppbm atau memilih amanah. Ahli amanah bimbang pemimpin berpecah sokong dr m anwar.

Bwdhemrpisjlcm

November 17 2020 1.

Pemimpin amanah kini berpecah 2. Sebahagian pemimpin amanah bersama ikram sebuah ngo islam dengan ada yang menyokong mahathir. Pemimpin amanah kini berpecah 2 kumpulan geng dr m dan geng anwar senior editor. Pkr itu sendiri kini bermasalah dan berpecah di bawah kepimpinan anwar.

Ahli amanah yang berpengaruh akan mengadakan perbincangan dengan pemimpin mereka berhubung perselisihan semakin meningkat a. Ahli amanah bimbang pemimpin berpecah sokong dr m anwar minderjeet kaur. Dikemaskini 7 jul 2020.

Ketiga tiga pemimpin parti dalam pakatan harapan ph perak sudah memasuki istana kinta untuk menghadap sultan perak sultan nazrin muizzuddin shah. Ia kini bergantung kepada apa yang pemimpin amanah mahu sebagai sebuah pasukan supaya mereka boleh mara. 79 hits petaling jaya ahli amanah yang berpengaruh akan mengadakan perbincangan dengan pemimpin mereka berhubung perselisihan semakin meningkat antara mereka yang menyokong dr mahathir mohamad dan anwar ibrahim sebagai perdana menteri seterusnya or.

Pesuruhjaya pas selangor datuk iskandar abdul samad hari ini membidas timbalan presiden parti amanah negara amanah salahuddin ayub yang mendakwa parti islam itu kini berdepan dengan perpecahan. Pemimpin amanah kini berpecah 2 kumpulan geng dr m dan geng anwar papar berkaitan pada 17 11 2020 jumlah. Ahli amanah bimbang pemimpin berpecah sokong dr m anwar.

Pengerusi dap perak yang juga adun aulong nga kor ming tiba bersama pengerusi pkr perak farhash wafa salvador rizal mubarak serta asmuni awi amanah kira kira jam 10 45 pagi. Ahli amanah yang berpengaruh akan mengadakan perbincangan dengan pemimpin mereka berhubung perselisihan semakin meningkat antara mereka yang menyokong dr mahathir mohamad dan anwar ibrahim sebagai perdana menteri seterusnya. Lima parti bermaksud lima perjuangan yang berbeza lima agenda yang berbeza dan sudah pasti akan ada fahaman yang berbeza.

Ia kini bergantung kepada apa yang pemimpin amanah mahu sebagai sebuah pasukan supaya mereka boleh mara. Khairuddin keluar amanah gesa ph tolak pemimpin sewel diterbitkan 7 jul 2020 3 30 pagi. Kenyataan seorang pemimpin amanah bahawa pas akan berpecah tidak lama lagi adalah satu pandangan dari orang yang mahu lari dari kenyataan.

Ahli amanah yang berpengaruh akan mengadakan perbincangan dengan pemimpin mereka berhubung perselisihan semakin meningkat antara mereka yang m.

Dulu Zulkifli Nordin Tukang Buat Cerita Asenik Kini Johari Abdul Jadi Tukang Karut Anwar Minda Rakyat

Kerana Syria Dan Iran Amanah Mula Berpecah Free Malaysia Today

Malaysiakini Siti Mariah Hampir Tak Dapat Tempat Di Amanah Puchong

Pemimpin Pakatan Harapan Janganlah Berlakon Suci Ketua Pemuda Amanah Astro Awani

Selepas Taja Amanah Kini Dap Taja Muda Pula Minda Rakyat

Cendekiawan Amanah Lambang Kebangkitan Syazmir Hariz Noorazalan Facebook

Warisan Nafi Keluar Ph Plus Umno Sedia Terima Pemimpin Warisan

Pemimpin Amanah Kini Berpecah 2 Kumpulan Geng Dr M Dan Geng Anwar Youtube

Mahasiswa Amanah Nasional Mahasiswaamanah Twitter

Ahli Amanah Bimbang Pemimpin Berpecah Sokong Dr M Anwar Free Malaysia Today

Ahli Parlimen Amanah Sebulat Suara Sokong Anwar

Pan Makin Berpecah Belah Bak Kata Tuan Info Rakyat Kini Facebook

Https Epaper Amanah Org My Wp Content Uploads 2018 03 Edisi 51 Pdf

Pas Akan Jadi Parti Besar Kalau Bergabung Dengan Amanah

Pemimpin Amanah Kini Berpecah 2 Kumpulan Geng Dr M Dan Geng Anwar Minda Rakyat

Video Amanah Tetap Setia Pada Ph Sokong Anwar Sebagai Pm

Yang Bersatu Akan Menang Yang Berpecah Pasti Kalah Malaysianow

Cerita Kedai Kopi Posts Facebook

2 Apakah Ppbm Akan Bersama Dalam Mn Umno Sudah Berpecah Kepada 2 Kem Akar Umbi Umno Terima Ppbm Youtube


0 comments: