Kamis, 20 Agustus 2020

Umno Pun Ada Yang Nak Tanya Pas Jawab

Malah saya boleh beritahu bahawa sokongan wakil rakyat umno sudah bertambah jika dibandingkan semasa pada sidang media anwar pada 23 september yang lepas kata sumber itu kepada malaysiakini. Malaysiakini umno kini tidak lagi ada pilihan untuk bertanding dalam pru akan datang hanya bersama pas sebagai sekutu seperti rancangan awalnya dahulu menurut setiausaha agung bn annuar musa.

Malaysian Gymnast Won Sea Games Gold But

Dulu pas lawan umno sekarang pasal apa boleh berkawan.

Umno pun ada yang nak tanya pas jawab. Berbeza pendapat dengan khairy jamaluddin yang menyebut tiada pemimpin berwibawa daripada umno dan pas memiliki kelayakan setanding muhyiddin yassin untuk menjadi perdana menteri setiausaha agung bn annuar musa berkata umno memiliki ramai pemimpin berkaliber untuk jawatan itu. Pas boleh mendapatkan penjelasan daripada umno berhubung sokongan majoriti pemimpin parti. September 25 2020 5.

Dikemaskini 25 sep 2020 5 37 pagi. Ramai yang tanya betulkah anwar mempunyai sokongan khususnya daripada umno. Nampak benar umno mulai ditolak secara beransur ansur oleh rakyat sabah.

Ipohmali tadi tiba tiba ada walaun pas menyelit komen tanya pasal musang king aku mulanya malas nak komen pasal kes ni bila dah tanya aku jawab lah ni nak habaq masalah tanah kat pahang tu dah berpuluh tahun sejak bila dap perintah pahang t. Siapa nak percaya anwar soal veteran umno itu. Boleh tonton di dalam youtube kita pun geli hendak dengar sumpah seranah dan gelaran yang tidak tergamak untuk.

Lagi malang dan mengaibkan bolehnya calon umno kalah kepada calon bebas. Ya beliau mempunyai sokongan yang kukuh dan meyakinkan daripada ahli parlimen umno. Secara berseloroh beliau berkata mungkin ada seorang yang berhormat yang akan percaya dan mengikut anwar iaitu datuk mohamaddin ketapi.

Pas boleh mendapatkan penjelasan daripada umno berhubung sokongan majoriti pemimpin parti itu untuk membentuk kerajaan baru bersama presid. Itu pun kalau dia tidak ditembak jatuh oleh undi rakyat pada 26 september ini. Apa yang mereka tidak kata kepada tun mahathir dan apa yang tun tidak kata kepada mereka.

Umno pun ada yang nak tanya pas jawab asyraf wajdi kepada takiyuddin senior editor. Katanya ini memandangkan pas bertegas bahawa umno mesti turut menjadi rakan sekutu dengan bersatu. Agama islam mengajar agar jangan menyakiti orang bukan islam dan hormatilah tuhan mereka kerana itulah selama ini semua kaum bebas untuk mencari rezeki di negara ini tanpa ada sebarang sekatan.

Umno pun ada yang nak tanya pas. Diterbitkan 25 sep 2020 5 32 pagi. Sekarang tarikh pun dia tidak berani umumkan.

Katanya umno memiliki ramai pemimpin berkebolehan untuk menyandang sebarang jawatan termasuk perdana menteri. Sebelum saya jawab soalan itu samalah juga dengan pemimpin ph hari ini. Tidak sampai separuh dari 41 kerusi yang mereka tamakkan.

Saya jawab senang saja dulu dengan dap yang tidak sembayang isyak pun kita boleh berkawan jadi takkan dengan orang yang puasa solat sama dengan kita kita tidak boleh berkawan. Maka umno bn pun mendapat 41 kerusi malangnya bila keputusan prn sabah diumumkan umno hanya mendapat 14 kemenangan.

Just Read What S Now And Next Najib And Mahathir

Isu Panas Malaikat Bertakbir Rora Jawab Mokhtar Senik

Fearing Wife S Wrath Kl Man Stops And Returns To Son S School To Get Tupperware Water Bottle

Tumpang Sekole May 2018

Ztcdlkpjloppsm

Kolkka Chin Gaming Todak All Star Used Car Is Open Now Facebook

Umno Pun Ada Yang Nak Tanya Pas Jawab Asyraf Wajdi Kepada Takiyuddin Minda Rakyat

Kantoi Cybertrooper Umno Like Sendiri Komen Di Malaysiakini

Malaikat Bertakbir Rora Jawab Mokhtar Senik Sozcyili

Themalaysianinsight On Twitter Pas Umno Sudah Bersama Sejak Merdeka Kata Hadi Https T Co Iysyzc2qtj

Kelab Greenboc Pas Takut Halang Debat Terbuka Husam Mustafa

Kinitv Earlier Today Najib Holds Ceramah In Sabah Facebook

Umno Harus Berubah Jika Mahu Sokongan Padu Rakyat Kembali Bukannya Memburukkan Pas Dan Ppbm Minda Rakyat

Kinitv Live Judgement Day For Najib S Rm42m Src Case Facebook

Pro Istiqamah Posts Facebook

Azk0scnftdyzim

Syssss March 2015

Sakmongkol Ak47 September 2020

Tumpang Sekole Makin Jemin Merapu Makin Terserlah Desperadonya


0 comments: