Sabtu, 17 Oktober 2020

Jangan Perkecilkan Kemampuan Tun Dr

144 hits dr mazlan ali kekurangan yang ketara bagi pengkritik pengkritik tegar tun mahathir seperti abg ky adalah cuba membina naratif baru berdasarkan persepsi dan cakap cakap. Maka di atas beberapa faktor yang saya senaraikan di atas maka wajar bagi musuh musuh politik tun mahathir berwaspada dengan gerak serta tindakan politik beliau.

Http Dun Terengganu Gov My Files Link 2003m2p5d10 Pdf

Tetapi dengan izin allah swt apabila tun dr mahathir mohamad bergabung dengan pembangkang barulah ph berjaya tumbangkan kerajaan kleptokrasi.

Jangan perkecilkan kemampuan tun dr. Ketiga kata dr mazlan meskipun byk pihak mengatakan tun enggan menyerahkan tampuk pemerintahan kpd ds anwar ibrahim sblm kejatuhan ph tempohari tetapi hakikatnya sorong tarik politik tun mahathir ini masih meletakkan beliau sbg pilihan wajar. Dan jangan memandang rendah pada kedua orang penasihat kanan beliau tun daim dan kadir jasin. Dua individu ini adalah arkitek politik tun dengan pemilikan pengaruh dan sumber yang tidak terhad.

217 hits shah alam tun dr mahathir mohamad dan datuk seri anwar ibrahim perlu bekerjasama melawan perdana menteri tan sri muhyiddin yassin. Jangan perkecilkan kemampuan tun dr mahathir papar berkaitan pada 27 5 2020 jumlah. 147 hits dr mazlan ali kekurangan yang ketara bagi pengkritik pengkritik tegar tun mahathir seperti abg ky adalah cuba membina naratif baru berdasarkan persepsi dan cakap cakap politik yang tidak berdasarkan fakta dan data analitikal yang sepadan sa.

Siapa syed husin ali selaku bekas tokoh pemimpin sosialis nak perkecilkan kemampuan tun dr mahathir. Jangan perkecilkan kemampuan tun dr mahathir papar berkaitan pada 27 5 2020 jumlah. Siapa syed husin ali selaku bekas tokoh pemimpin sosialis nak perkecilkan kemampuan tun dr mahathir.

Jangan perkecilkan kemampuan tun dr mahathir pada 27 5 2020 jumlah. Tun m anwar perlu bekerjasama lawan muhyiddin dan najib dap papar berkaitan pada 6 6 2020 jumlah. Tetapi dengan izin allah swt apabila tun dr mahathir mohamad bergabung dengan pembangkang barulah ph berjaya tumbangkan kerajaan kleptokrasi.

147 hits dr mazlan ali kekurangan yang ketara bagi pengkritik pengkritik tegar tun mahathir seperti abg ky adalah cuba membina naratif baru berdasarkan persepsi dan cakap cakap politik yang tidak berdasarkan fakta dan data analitikal yang sepadan sa. Jangan perkecilkan kemampuan tun dr mahathir dr mazlan ali kekurangan yang ketara bagi pengkritik pengkritik tegar tun mahathir seperti abg ky adalah cuba membina naratif baru berdasarkan persepsi dan cakap cakap politik yang tidak berdasarkan fakta dan data analitikal yang sepadan. Jangan perkecilkan kemampuan tun dr mahathir papar berkaitan pada 27 5 2020 jumlah.

149 hits dr mazlan ali kekurangan yang ketara bagi pengkritik pengkritik tegar tun mahathir seperti abg ky adalah cuba membina naratif baru berdasarkan persepsi dan cakap cakap politik yang tidak berdasarkan fakta dan data analitikal yang sepadan sa.

Shahbudin Dot Com Kenapa Anwar Seperti Masih Takut Tak Dapat Jadi Perdana Menteri

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 15111989 Pdf

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 16111988 Pdf

Dato Seri Anwar Ibrahim Bapa Reformasi Malaysia Posts Facebook

Rakyat Malaysia Jangan Perkecil Peranan Dr Mahathir Husam Demi Selamatkan Malaysia

Sukar Untuk Membenarkan Tak Bermaksud Mustahil Untuk Dilakukan Najib Balas Muhyiddin Isu Kwsp Tun Carlos

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 08102012 Pdf

Kerengga 20 05 24

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 29112004 Pdf

Mengapa Orang Melayu Menuduh Dap Mempunyai Agenda Politik Menghapuskan Kepentingan Melayu Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Najib Pesan Pada Warisan Jangan Hina Br1m Dan Golongan Berpendapatan Rendah Di Sabah Tun Carlos

Http Dun Penang Gov My Index Php Hansard Category 21 November Download 10 7 November

Http Etd Uum Edu My 7128 2 S95524 01 Pdf

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 13031987 Pdf

Prof Kamarul Tiada Esok Bagi Tun Dr Mahathir Berlima

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 01121986 Pdf

Oleh Dr Mazlan Ali Malaysia Dateline

Jangan Perkecilkan Kemampuan Tun Dr Mahathir Info Terkini Politik Sosial Dan Teknologi

Http Www Parlimen Gov My Files Hindex Pdf Dr 21032006 Pdf


0 comments: